Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A8 D2 FL 4.2 228kW - 2000 - dUBZ
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: dUBZ[/i] Tere jälle. Viimasest postitusest põhimõtteliselt pool aastat möödas, et täiendaks mis vahepeal toimunud on. Suvi möödus kauni töiselt, seega autoga väga sõita polegi saanud aga siiamaani on asi möödunud põhimõtteliselt kalla ja talla re˛iimis. 06.07.18 möödus auto omamisest üks aasta. Kinkisin talle selle päeva puhul uued kojamehed, uued LED nr. tuled kuna üks oli vahepeal otsustanud sussid püsti visata ja tiiva küljes olevad suunad said ka uued kuna vanad olid kollakaks tõmbama hakanud. Läbisõitu on tolle ajaga natukene ikka kogunenud ja kulutatud kütuseliitritest ei maksa üldse rääkida :D Või noh räägiksin küll, aga kahjuks pole ausaltöeldes mingisugust arvestust sellel teemal pidanud. Loodan, et uuel hooajal jääb meelde see pisiasi. [url=https://ibb.co/7zt3HNM][img]https://i.ibb.co/n0MXT8d/Kingitus.jpg[/img][/url] Eksisin ise ka peategelasega korra pildile :D [url=https://ibb.co/rpPd0w1][img]https://i.ibb.co/3FXRdCL/Pilt2.jpg[/img][/url] Ükshetk sai siin pagasnikuga vastu selga saadud kui midagi sealt vaja oli, peale mida sai kohe poest uued pagassiamordid toodud :D [Magneti Marelli] Kuna meeldib autot ise pesta ja hooldada siis vaikselt on siin ka natukene Meguairsi tooteid kokku korjatud. [url=https://ibb.co/sVsfpqG][img]https://i.ibb.co/VqM10TZ/Meguiars-1.jpg[/img][/url] [url=https://ibb.co/1sK4FV3][img]https://i.ibb.co/N1pGchX/Meguiars-2.jpg[/img][/url] Sellega seoses tuleb ka see meelde, et augusti alguses Eesti HipHop Festivalilt tagasi tulles hakkas pidurdades imelik heli nagu kostuma kuskilt tagantpoolt. Kuna enamus tee Elva-Pärnu on trass siis väga pidureid kasutama ei pidanud ja süvenesin asja Pärnu jõudes. Ise lootsin, et äkki kuskil mingi kivike vahel vms. Aga tegelikult oli vasakpoolne välimine klots täiesti ära söödud nii et oli raud vastu rauda effekt tekkinud, mis oli ka ketta juba p***e keeranud. Tellisin siis taha kohe uue ketta-klotsi ringi (Zimmermanni tootevalikust). Pärast vahetades imestasin et sisemine klots oli väga normaalne alles, mille peale sai pilk heidetud supportile. Sealt tuli aga välja, et supportil need kohad kuhu klotsid käivad on haiget saanud, isegi ketas on sinna mingitmoodi kunagi sisse sõitnud, mis siis lõpuks viis selleni, et kisub klotsi viltu ja sellepärast ta ära kuluski. Sai siis support maha võetud ja poodi uue järgi mindud et siis vana remondifondi anda, kahjuks see aga läbi ei läinud, kuna support on mehaaniliselt vigastatud. Pakuti siis uut supportit hinnaga 190€, mis alguses oli päris jahmatav hind aga kuna taaskord oli vaja tööle sättida, siis polnud aega varuosa ärikatega diile tegema hakata ja sai sealsamas raha letti löödud ja uus support kaasa haaratud. Tagantjärgi oleks varuosa ärikate käest selle ca 4-6 korda odavamalt saanud aga mis seal ikka. :D Hakkas vaikselt närvidele käima, et alla ca 3-3.5k rpm-i ei toimu nagu midagi ja siis järsku alles tõmbama hakkab. Lasin selle sisselaskekollektori maha võtta. Tuli välja, et ka seal on järjekordselt juba keegi sosssepp kallal käinud ja seespool koldes midagi ära lõhutud. Ja nood hoovad olid ikkagi nii kinni seal, et mekaanik neid lahti ei saanud. Tuli siis uue kolde jahile hakata, mis osutus oodatust keerulisemaks kuna neid uuematüübi 4.2tesid keegi väga ei lammuta. Kaks kutti ei tahtnud eraldi müüa vaid koos mootoriga. Vahepeal mõtlesingi et tulebki teine doonormootor niisama seisma osta selle kolde pärast. Kahjuks ei pidavat ka S8 kolle istuma kuna mingid kanalid on teistmoodi. Lõpuks leidsin kollektori millel need hoovad kenasti sees liiguvad aga puudu olid membraanid ja need plastikpulgad seal vahel, mis neid hoobasid liigutavad. Alguses mõtlesin, et võtab esindusest uued aga see mõte kadus kiirelt peast, kuna uute hinnad järjekordsed ulmelised 450€ kahe membraani ja pulgakese eest :D Aga õnneks nende saadavus nii suur probleem pole kuna membraanid ja pulgad sobivad ka teiste selle ajastu 4.2te-de pealt(Endal üks membraan ja pulk veel terve). Aga sellega see asi ei piirdunud. Hakati toda kollet peale panema ja vot sulle nalja. Sellele käib teistsugune segusiiber (ing. k vist throttle body?) kui minu omal küljes on. Ja seespool ka mingid asjad ikkagi ei kattu, kuigi poldikohad jne on 1:1le. Nüüd seisabki suht kena raha eest ostetud n.ö poolik kollektor riiulis ehk siis läks vana kolle peale tagasi. Nüüd päris nadi ükshaaval ka siin pudinaid mootorite küljest otsima hakata. Hetkel pole isegi kindel, kas too kollektor on üldse AQF mootori oma või mitte. Tootekood põhimõtteliselt klapib v.a viimane täht, samas kataloogid näitavad ristsobivust, et peaks ikkagi peale istuma. Oskab keegi rohkem nende 40v 4.2tedega sina peal olev inimene öelda, mitut erinevat kollektorit, segusiibrit ja muud selle kollektoriteemaga seonduvat tol ajal pakuti nendele mootoritele? Pean silmas siis seda 228kw varianti. Tahaks ikkagi mootori uuesti käima saada nii nagu ta peab käima :) Nii edasi. Kuna piduripedaal oli nagu vedel, siis sai auto mehaaniku juurde viidud, et ta asja spetsialisti pilguga üle vaataks. Mehaanik õhutas pidureid mitu korda üle, pidurid võtavad nüüd ikka päris hästi aga pedaal on ikkagi nagu vedel. Mõni teine D2 omanik võiks ka kaasa rääkida, kuidas neil selle piduripedaaliga lood on. Klotsid/kettad vahetatud, tagasupport üks täitsa uus/teisel rem. komplekt sees, eest samamoodi suppordid üle käidud, uued voolikud jne. Või olen äkki liiga pedant selle pedaali kohapealt? :D Pika otsimise peale sain siis lõpuks ühe varuosaärika käest sebitud need kaheosalised udutulevõred ja ka S8 kroompeeglid. Udutulevõred olid alla keskmise seisukorras, värvi koorus ja mingi vend oli silikooniga ülipornolt need n.ö üheosalisteks kokku lasknud. Aga sellega asi ei piirdunud. Hakkasin siis parempoolset seda väikest tükki vaatama mis udutule peale käib ja vastu vaatas korralik klaasriide-silikooni porr. Eemaldasin selle huinjaa sealt ja tuli välja, et tegelt see väike võre üldse puruks ja oli tsentreerimisrõngaga kuidagi proovitud asja ära lappida. See ajas ikka harja tigedaks küll, sest müüdi n.ö "korralikke" võresid üsnagi arvestatava raha eest. Ehk nagad on neil kõigil tükkidel lõppkokkuvõttes puruks ja keegi t**a on seal ühte naga proovinud kuumutada/sulatada või midagi taolist. :mad: Õnneks oli endal see parempoolne väike tükk alles, nagad kõik ilusti terved nagu peavad olema. S8 peeglid olid äärtest rohelised ja hakkasid n.ö sammalduma + vasakpoolne peegel on pruunikaks tõmmanud äärtest. Võrede suhtes kauni vastu pükse saadud tunne kokkuvõttes, ise sellist jama igatahes ei suudaks küll müüa, vähemalt mitte sellise hinnaga nagu küsiti. Eks ise ka loll, et piisavalt pilte ei küsinud. Mõned pildid ka võredest: [url=https://ibb.co/cvbfd3N][img]https://i.ibb.co/4fsvxtj/V-red1.jpg[/img][/url] [url=https://ibb.co/9TBHVxq][img]https://i.ibb.co/Njf2m0L/V-red2.jpg[/img][/url] [url=https://ibb.co/JBGnjjr][img]https://i.ibb.co/gjfyZZt/V-red3.jpg[/img][/url] [url=https://ibb.co/42szrcJ][img]https://i.ibb.co/kJ3jCpM/V-red4.jpg[/img][/url] Ega midagi, sai siis n.ö päästemissioniga alustatud. Võred silikoonist ja muust jamaks puhtaks ja korralikult ära pestud. Seejärel liivapaberiga ära matistatud ja mitu kihti mattmusta aerosooli peale tuisatud. Lõpptulemusega võib niipalju rahule jääda et kannatab autole külge panna kui stange taastatud ja värvitud saab. Selle stangega on ka kauni kurvad lood juba praeguse seisuga oma lolluste pärast, aga peaks olema kenasti taastatav. Seoses sellega et auto on madalaks lastud siis tekivad ka mingil määral komplikatsioonid. Kuna vahest tuleb ette et annan autot ka naisterahvastele kasutada, siis olen stangest eemaldanud poldid, et kui sellega gabariiditunnetuse puudumise tõttu äärekivi peale kinni pargitakse, siis ei tõmbaks stanget puruks vaid lihtsalt eest ära (Nii on ka paar korda juhtunud, korra ka endal :D). Pluss sealt tuleb kohe teine väheke tõsisem mure, et siis ei tohiks ka ilmselgelt autoga äkkpidurdusi teha, kuna sellise moega võib see stange sealt eest minema lennata. Selletõttu sõidan selle autoga so-so nagu pensionär ja ennetava pikivahega :D Kuigi ega ta mul nagunii cruiser ongi, et kiiret temaga kuhugi pole. Siiski korra on see stange ka minu sangas oleku ajal jooksu pannud, kui kõrvalteelt üks jobi otsustas ette keerata. Õnneks midagi hullu ei juhtunud(v.a stange siis kriimustatud kenasti), panin stange ette tagasi ja sõit jätkus :D Aga kirss tordil on praegu see, et sellega suutis hakkama saada ka mehaanik kes pidureid tegi ja kellele seda unustasin öelda. Kahjuks tema puhul läks asi nii kurvalt, et stange eest jooksu panekuga otsustas lahkuda ka üks kroomliistudest mis tule all pesitseb. Õnneks stangest ta üle ei sõitnud küll aga sellest liistust mis nüüd on kasutuskõlbmatu. Uurisin ka esindusest kas toodetakse ja mis maksab. Imekombel on eraldi saada aga hind on ühe liistu eest jällegi täiesti huumorikad 208 eurot :D . Sama raha eest liiguvad ringi juba terved stanged, et ilmselgelt tuleb kõrvale varuda üks doonor stange. Paljud ilmselt mõtlevad selle loo peale, et mul mingi tõsine puue, et ma neid polte sinna sisse tagasi pole pannud :D :D Kindlasti peale stange taastamist need sinna ka tagasi lähevad, et kohe seda raha tuulde ei loobiks. Nädalavahetus proovisin ka S-i peegleid külge aretada. Midagi hullu polnud, kõik bolt-on ja kõik funktsioonid toimivad nagu peavad. Nali tuli kokkupanekuga. Kuna enne mind on keegi juba polstrite kallal käinud, siis oli jalutama läinud/ära murtud ka omajagu tüübeldust. Parempoolsel polstril oli äkki 4 või 5 tervet alles, mis jeelijeeli seda polstrit kinni olid siiamaani hoidnud. Juhipool oli seis palju parem, seal oli ainult 2 tükki terve polstri peale katki. Vaatasin siis juba tagumised uksed ka üle. Vasakul pool oli äkki 6tk puruks/puudu, paremal pool 2tk. Veel avastasin, et juhipool puudub villaisolatsioon. Kuigi ega seda oli ka tunda, et uksekäepideme juurest puhub õrnalt külma sõidu aeg läbi, kunde pool seda pole täheldanud. Kuna selle auto puhul enam varuosa hinnad ei üllata absoluutselt(oma kohati väga debiilse kallidusega mõningate juppide puhul), siis arvasin alguses, et ka need tüüblid on arvatavasti ainult OE kaup kenakese priske tükihinnaga. Õnneks seekord pidin pettuma ja isegi esindus pakub talutavat tükihinda 0.18€ per tüübel varuosakoodiga 4D0867299D. Võtsin kohe varuga 30tk ära. Kahjuks tellimuse sain sisse anda alles eile ja pidid jõudma 5 tööpäeva jooksul aga ise tulin tööle ära nii et kokkupanek lükkub edasi jõululudepoolsesse aega. Ahjaa, proovisin ka vasakpoolse peegli klaasi enda originaalpeegliga ära vahetada, aga vot sulle nalja. S-i peegel on väiksem, kui originaal. S-i peeglil oli õnneks alles originaalklaas küljes(4B0857535B), mille järgi siis uue B-osa analoogi tellisin(OEM hind 70 kopikatega tundub väheke kirves). Mingiaeg oktoobris sai ÜV punkti ka külastatud. Põhimõtteliselt kõigega oldi rahul, v.a ühe poole käsipidur, mille protsent erines liiga palju teise poole omast. Selle eest siis korduv, mis on nüüdseks ka möödas. Kuna auto on septembri algusest põhimõtteliselt garaa˛is seisnud ja sõitnud temaga väga vähe, siis ei viitsinud autot maalt linna ka enam tuua, et seda viga ära parandada. Seega vaatame kevade poole seda ÜV asja uuesti. Kuna üks support on uus ja ka teise poole support on rem. komplektiga siis jäävad üle ainult trossid mida pole veel puutuda jõudnud. Ise arvatavasti sellega tegeleda ei viitsi/taha, siis lasen meistrimeestel asja ära teha. Läbisõitu viimasest õlivahetusest ka suhteliselt vähe tulnud, äkki ca 9kkm, terve aasta lõikes vist tuleb 10kkm ikka ära. Seega järgmine õlivahetus tuleb uuel hooajal kui saab ka aasta vahetusest mööda. Kuna auto on minu jaoks n.ö "projektiauto" staatusesse tõusnud siis sai vastu võetud otsus et talve see auto enam ei näe ja läheb kevadeni talveunne. Tegin talle nädalavahetusel veel viimase korralikuma pesu ja vahatamise ja parkisin kenasti garaa˛i ära. Talve jooksul loodan autole veel mõned pudinad külge saada + värvitööd ära teha, kui hästi läheb :D Kuna talvel on ka vaja liikuda, siis lahkusin hetkeseisuga Audi ridadest aga jäin siiski VAG grupile truuks. Sai toodud tööloomaks B5.5 kerel 1.9TDI 96kw 6-käiguline Passat, kahjuks küll esivedu :( (Selle vea proovin järgmiseks talveks parandada Audi mudelivalikust millegagi :D) [url=https://ibb.co/bsKtY5T][img]https://i.ibb.co/N9yRf25/Passat1.jpg[/img][/url] [url=https://ibb.co/zJpvQ7n][img]https://i.ibb.co/QdLwpCb/Passat2.jpg[/img][/url] Potsatan lõppu veel mõned klõpsud ja järgmiste tegemisteni :): [url=https://ibb.co/XpQQ99B][img]https://i.ibb.co/nfGGTT2/Humalj-rvi.jpg[/img][/url] [url=https://ibb.co/vHXhTyk][img]https://i.ibb.co/zr6FB9Z/Humalj-rvi2.jpg[/img][/url] [url=https://ibb.co/5rGNbJG][img]https://i.ibb.co/McZYFJZ/Humalj-rvi3.jpg[/img][/url] [url=https://ibb.co/25RxYQj][img]https://i.ibb.co/DLmhgy7/Humalj-rvi4.jpg[/img][/url] [url=https://ibb.co/fHGp7gC][img]https://i.ibb.co/Zx18Cjh/Kihnu1.jpg[/img][/url] [url=https://ibb.co/rZ02RkV][img]https://i.ibb.co/GVpQ47q/Pesu1.jpg[/img][/url] [url=https://ibb.co/9wC2R9F][img]https://i.ibb.co/HNkYmDW/Pesu2.jpg[/img][/url] [url=https://ibb.co/qJR8Wrh][img]https://i.ibb.co/rdZhcwq/Pesu3.jpg[/img][/url] [url=https://ibb.co/1mKm6JM][img]https://i.ibb.co/bKLKJRF/Pesu4.jpg[/img][/url] [url=https://ibb.co/cQJnD7n][img]https://i.ibb.co/fHMw4Pw/Pesu5.jpg[/img][/url] [url=https://ibb.co/8XVvT0r][img]https://i.ibb.co/b7nwqPs/Pesu6.jpg[/img][/url] [url=https://ibb.co/09RTVJK][img]https://i.ibb.co/bvMTRdF/Pesu7.jpg[/img][/url] [url=https://ibb.co/WDXmv6B][img]https://i.ibb.co/0BLHycY/Pesu8.jpg[/img][/url] [url=https://ibb.co/3T5ZXNF][img]https://i.ibb.co/fXVwRpN/Garaaz1.jpg[/img][/url] Panin tähele, et tänase postitusega täitub ka 8 aastat Eesti Audi Klubi kasutajate ridades :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A8 D2 FL 4.2 228kW - 2000 - dUBZ
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
71.3%
- SQL:
28.7%
]