Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 C4 2.2TQ - 1992 - Krister.audi
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Krister.audi[/i] Tervitused taas audiklubi rahvas! Viimasest postitusest taas omajagu aega möödas. Kuna ilm selline vihmane, et väljas väga miskit ei tee siis uuendaks teemat ja küsiks veidi nõu. [quote][i]Algselt postitas: Rst[/i] Soovitan ajaviiteks antud lehekülge lugeda. [quote][i]Algselt postitas: mulk[/i] Väga head lugemist õli teemal. https://540ratblog.wordpress.com/2013/06/20/motor-oil-wear-test-ranking/ Eriti hästi selgitatud, miks paksem õli pole parem, vaata: SECTION 2 – MOTOR OIL VISCOSITY SELECTION [/quote] Ise kasutasin ka pikalt 10w60 õlisid 2.2T puhul, kuid lõpuks läksin 5w50 peale ning mõtlesin, et oleks pidanud just 5w40 või 10w40 ka proovima. Stock tehnikaga pole kindlasti sinna 10w60 vaja ning isegi tuunitud kujul poleks tarvis sellist õli. Kui üldse midagi, siis suurem õliradikas kuluks marjaks ära, sest originaal on suht naljanumber minu jaoks. Edu autoga. [/quote] Võtsin selle aja ja lugesin antud teemat, väga põhjalik ja hariv tekst. Soovitan lugeda teistelgi! Kuid siiski sooviks teada mis õli soovitate kuna auto saab sihtotstarbelist kasutamist siis läheks kindlapeale välja ja kokku ei hoia sellekohapealt. [quote][i]Algselt postitas: nightflame[/i] ma käisin seda S-i vaatamis peaaegu oleks ostnud...aga millegi pärast ei tahtnud seda ja ostsin ühe teise... millega astusin suht ämbrisse sul vedas ilmselt rohkem kui mul :D [/quote] Ega isegi kaalutlesin kas osta või mitte kuid kuna teadmisega läksin, et nagunii ma kohandan seda enda käejärgi siis selleks oli ta ideaalne toorik. Viimasel ajal pole autoga väga tegeleda aega olnud, kuna olen tegelenud teise projektiga mis vajab veel natuke keretöösi, et siis maha müüa ja garaazi ruumi tekitada. Viimane kord sõitmas käies hakkas kapotialt võõrast häält kuuldavale tulema, kiire pilguheit tuvastas, et üks rullikutest millel genekarihm jookseb oli otsustanud poldid lahti kerida. Kuna mul visco venti enam pole siis oli ka kohe ideaalne võimalus võlli maha treida ja rohkem ruumi tekitada. [img]https://www.upload.ee/image/7391356/2017-08-26_16.14.26.jpg[/img] Ega kellegil ei juhtu olema esisilla sillatala puksi jooniseid ? Tahaks omale alumiinium puksid treida. Üldjuhul oleksin tänulik teistegi sillapukside jooniste eest! Tellisin omale polüretaani, et pukse treida, kui kellegil soovi siis võimalus enda autole samuti soetada mingi aeg. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 C4 2.2TQ - 1992 - Krister.audi
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.4%
- SQL:
66.6%
]