Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A7 S-line 3.0TFSI - 2011 - OttOlesk
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: KuldarA[/i] [quote][i]Algselt postitas: OttOlesk[/i] [quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] Huvi pärast küsin, mis läbisõidu juures kasti veakood tekkis ja mis läbisõidu juures/mitu korda oli selleks hetkeks kastiõli vahetatud? Mis see täisremont maksma läks? [/quote] VCDS näitas läbisõiduks 206 912 km ja frequancy 1. 205 136km on tehtud kastile mingit updatei ja müüja väitel, siis oli kõik korras. Kasti õli on varasemalt vahetatud 181 063km, 119 580km, 51 199km. Full rebuild ja mehhatrooniku plokk läksid kokku ümmarguselt 3500€. [/quote] Lisaks oli vist ca 180k peal Saksamaal mehatroonikablokk maas käinud mingil põhjusel. Recros oleks esialgu hakkama saanud ca 2500€, aga selgus, et mehatroonika blokis elektriosaga ka jama(üks sensor läbi) ja neid eraldi vahetada ei saa, seega tuli uus blokk tuua. Selle võrra läks ülejäänud rebuild muidugi odavamaks. Muidugi oleks piisanud võibolla ka ainult mehatroonika bloki vahetusest, aga selle läbisõidu juures on väidevalt(ja ka kontrollides reaalselt) sidurid piisavalt kulunud, et full-rebuild on kindla peale minek. Lisaks oli kast alt võttes üsna õline ehk tihendite vahetus oli nagunii vajalik(täpselt ei mäleta mis tihendid läbi lasid, aga pidi jällegi sellele kastile tüüpiline asi olema) Loo positiivne külg on tõepoolest see, et vaadates palju siia foorumisse neid kasti teemasid on tekkinud, siis 200k läbisõidu juures oli see kindlaim viis S-tronicuga auto ostmiseks. Nüüd mehatroonikablokile 2a garantiid ja ülejäänud kastile aasta. Ahjaa sümptomiteks oli, et alla vahetamisel tegi paaritud käikudega jõnksu, eriti tugevalt vahetult enne seisma jäämist esimesele lülitades. //edit: Mina tänaks omalt poolt veel lisaks müüjale(Das auto küll ainult vahendas komisjonimüüki, aga nii omanik kui nemad olid abivalmid) Revalit, kes müüs mehatroonikabloki ja aitas vea leidmisega(kinnitas Recro väidet reaalse diagnoosiga, et ka sidurid üsna kulunud), Recrot ja AC Garaget, kus kast maha ja peale monteeriti. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A7 S-line 3.0TFSI - 2011 - OttOlesk
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.8%
- SQL:
65.2%
]