Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Kivitare

 postitati 27.08.17 19:32
Soh, võtadki päris juppeks auto, et asi korralikult teha. Tubli ettevõtmine. ;)
zack

 postitati 27.08.17 18:47
Sai laupäeval natuke nokitsetud, ühesõnaga mootor maas. :)

https://s2.postimg.org/v3hpkk5ft/20170826_203602.jpg

https://s2.postimg.org/tpq2p966h/20170826_203545.jpg

https://s2.postimg.org/fxbntmfex/20170826_190414.jpg
zack

 postitati 25.08.17 08:47
Mõtlesin siiski 10v oma jah, 20v oleks küll kena aga ilmselt väga keeruline teostada. :P
Kivitare

 postitati 25.08.17 08:44
Kas me räägime 200 10v või 20v tegemisest esiotsas? 10v 200 isegi veel mätsiks. Tagumisi koopaid 20v puhul aretada on niikuinii tükk tööd omaette.
zack

 postitati 25.08.17 08:36
Algne plaan oli jah jätta originaal välimus, kuid nüüd tekkis 200 vaimustus. :D
Eks näis kuidas tegelikult asi lõppeb, kui hakkan autot jälle kokku lappama siis vaatan, mis jupid külge lähevad. Sest jah tähtsamad jupid ju veel puudu (200 tuled ja esistange) ning kokku sobitamine ka veits tricky, mõtlengi just kellade koha pealt, saan aru, et spidoplokk peab olema kindlasti trossiga variant jah, praeguse mootori ja käigukasti pärast?
twistY

 postitati 25.08.17 06:49
200 kelladega pole küll suurt midagi teha ilma 200 armatuurita. Teise kujuga on see plokk.

Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
See 200 välilmuse tegemine on so 10 years ago. Aga see ei tähenda, et seda teha ei võiks. Igatahes on lahe, et vanureid taastatakse. ;) Youngtimer teema on väga suure lauluga Eestisse jõudnud.


See on nii played out, et isegi mina otsustasin oma 100 Spordi välimuselt originaaliks jätta.
Nüüd pean lihtsalt 200 ostma, et kokkuvarutud spetsiifilistel osadel mingi eesmärk oleks.

Aga sigari taastamine on igal juhul kiiduväärt tegevus ;)
Kivitare

 postitati 25.08.17 04:59
See 200 välilmuse tegemine on so 10 years ago. Aga see ei tähenda, et seda teha ei võiks. Igatahes on lahe, et vanureid taastatakse. ;) Youngtimer teema on väga suure lauluga Eestisse jõudnud.
zack

 postitati 24.08.17 11:33
Täpselt aasta möödas kui auto sai ära toodud ning käigukast mahavõetud ja nii ta garaa˛i kõrvale seisma jäi...pole lihtsalt olnud aega tegeleda. Vaatsin, et kahju hakkab kui väljas seisab, nüüd saigi garaa˛i ruumi tehtud ning auto sisse lükatud, vähemalt seisab kuivas kohas. :)
Kunagi ammu sai soetatud KG mootori siduriketas, hooratas ja korv, see peaks olema vähe tugevam kui vana. Samuti sai hiljuti toodud ka hunnik juppe: kõik 4 ust koos polstritega ja el. akendega, uued istmed (väga korralikud vaja aunult puhtaks teha), Audi 200 kapott, 200 iluvõre, kellad, esimene vasak tiib, 200 tagumine stange ja muud pudipadi. Ühesõnaga tekkis väike mõte, et teeks hoopis 200 välimuse. :cool: Hetkel veel palju juppe puudu, aga eks tasapisi üritan kõik kokku koguda.
Hetkeseis siis selline et nina laiali lammutatud...plaan auto täiesti pulkadeks võtta ja korda teha.

https://s28.postimg.org/4ma6hx599/20170813_114826.jpg

https://s28.postimg.org/m8i1mpdct/20170813_114834.jpg

https://s28.postimg.org/r5vm7tfbx/20170813_114843.jpg

https://s28.postimg.org/x0fm1sst9/20170813_114847.jpg

https://s28.postimg.org/tuv0bla71/20170813_162123.jpg

Talvel oli vist mingi näriline endale mõnusa pesa istmekatte alla teinud. :D
https://s28.postimg.org/z7juppy3h/20170813_205659.jpg

https://s28.postimg.org/vcggn5exp/20170813_212352.jpg

https://s28.postimg.org/daxbpckwt/20170813_212427.jpg
veekaheksa

 postitati 25.08.16 19:06
Päris lahe raid, pole midagi öelda. Lisad ju täitsa olemas - roolil on tõstukijuhi armastus :P Kindlasti kordatehtuna on asi vägagi normaalne retrokas, õige velg alla kah muidugi. Seniks jõudu ja jaksu!

veekaheksa
SalmA

 postitati 25.08.16 18:37
KG mootor peale :cool:


SalmA
bob

 postitati 25.08.16 17:43
Maki eemalduseks piisab jäigemast traadist, lükata aukudest sisse.
Väga vinge ettevõtmine, eriti nostalilised on need leopardi karva istmekatted, vanasti olid sellised igas teises masinas :D

Soovin edu!
zack

 postitati 25.08.16 15:25
Hetkel kahjuks ei oska öelda, vana makk tuli lihtsalt välja tõmmates aga seda sisse lükates käis klikk ja oligi oma pesas kinni.
Pean ise ka selle maki kuidagi kätte saama, kuna vaja antennile vahetükk külge panna. :P
Ilmselt vaja nelja pikka peenikest pulka?
EnricoN

 postitati 25.08.16 15:18
Oskad Sa ütelda kuidas see makk sealt eemaldada?
zack

 postitati 25.08.16 13:11
Just! :D
Sellised 100 quattrod hakkavad haruldaseks ka muutuma, lähevad rohkem hinda juba. :)
Kupee ajastu oli ka tore jah. :cool:
simoQ

 postitati 25.08.16 13:02
Ma saan sellest postist sedasi aru, et uued autod on kestvad ja igavad, ent ei paku seda rõõmu ja nokitsemist, mis kaasneb vanema neljarõngalisega. Aga tore näha, et sul on tahet neid vanemaid nelikuid päästa. Mäletan sind viimati, kui kaks hõbedast kupeed kõrvuti Tartus Statoilis seisid ja jutuajamist jagus.
zack

 postitati 25.08.16 12:03
Tervist foorumlased, mõtlesin, et teen ka ühest oma neljarõngalisest teema siia jälle, see siis rohkem nö hobiauto. :)
Tegemist siis '87 a 2.3 100kw quattro (difrilukkudega) sigariga...alguses oli see auto ühe tuttava oma siis ostis vanaisa selle ära, nüüdseks tal enam sellest jõud üle ei käinud ning mul südametunnistus ei lubanud seda romulasse saata või kellegile suvalisele maha müüa ning mul kunagi olnud esiveoline libelink C3. :P
Ära tõin ta omale nööri otsas, kuna kuskil metsas kinni jäädes enam sealt omal jõul ära ei sõitnud. Võtsin käigukasti maha ning selgus, et siduriketas pea olematu, kunagi ammu sai sõbraga sellel juba ketas vahetatud, polnud väga lihtne. :D
Muidu auto enne sõitis, aga tegemist on palju...kõigepealt tahangi selle lihtsalt liikuma saada jälle. Vahetust tahab salongiradikas, klapikambrikaane tihend, siduriketas, ilmselt piduritorud jne. Arvatavasti vahetan ketta koos korviga, uus survelaager ja panen kasti uue õli sisse.
Kere isenesest on enam-vähem, vahetust tahab kindlasti üks tagumine uks ja esimene tiib, aga need ilmselt olemas ka, vanaisal pidi olema veel mitme sigari jagu varuosasid. :D
Lisasid pmst sellel pole, aga suurimaks lisaks peangi selle auto juures quattrot ja diffrilukke, mis ilusti töötavad ka. :cool:
Tuleviku plaan on teha auto tip-top korda nii tehniliselt kui ka välimuselt nii nagu ta originaalist peaks olema, aga eks vaatab kuidas jõuab. ;)
Esialgu aitab pikast jutust, panen natuke pildimaterjali ka.

https://s4.postimg.org/d40ez2ngd/20160822_131437.jpg

https://s15.postimg.org/6juyj7e2j/20160820_180344.jpg

Õnneks all peaaegu uued 15 tolli naastrehvid.

https://s15.postimg.org/tmlhidfjv/20160820_180356.jpg

https://s15.postimg.org/s8tun2gaj/20160821_112648.jpg

Mootor tahab ka putitamist, käivitub vahepeal pikalt jne. Aga hüdraulika osa pidi mootoril olema uus ning bensupump ka uus.

https://s15.postimg.org/l6vx0vcor/20160821_112658.jpg

https://s15.postimg.org/hpgpne3rf/20160821_182253.jpg

https://s15.postimg.org/cpwepy7zv/20160821_182304.jpg

https://s15.postimg.org/bc4run8qj/20160821_182933.jpg

https://s15.postimg.org/74ekzmwor/20160821_203131.jpg

Esimest korda näen sellist asja, algul vaatasin, et keegi mingi musta junni taha aknalauale paigaldand, kuid lähemalt uurides paistis Audi originaal asi. :D Tegu ilmselt kõrvaklappide pistikutega, et tagaistuja saaks muusikat kõrvaklappidest kuulata ning mõlemal pool näha ka vist originaal kõrvaklappide hoidikud. :P

https://s15.postimg.org/p8hlk9ud7/20160821_203141.jpg

https://s15.postimg.org/ok8r1bvnf/20160822_133730.jpg

Kuna mul vedeles garaa˛is üks vana Audi originaal makk, siis mõtlesin, et vahetan ära. See näeb siin välja palju ehedam kui vana Pioneeri kärakas. :D

https://s15.postimg.org/fqhuk88or/20160823_185432.jpg

Nüüd siis 2 x quattro. :cool:

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 71.9% - SQL: 28.1%]