Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B8 Avant S-Line Quattro 3.2 FSI - 2009 - Kremlin
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Kremlin[/i] Kahjuks mitte. Pihustid olid väga kehvas seisus. 5tk saadi korda, ühe kasutatud tellisin ebayst, millest sai ka asja. Reedel laoti siis masin kokku. Nüüd on probleem järgmine. Tühikäigul on ~700 rpm ja terve masin väriseb / puterdab. Ennem oli tühikäigul alguses sinna ~1000 rpm kanti ja pärast langes ma pakun ~800 peale. Nüüd kui käivitan külmalt siis ~900 ja langeb ~700 kanti. Summutist on kuulda vahelejätmist. Kui jalga natuke gaasi annan, on kõik ok. Ise sõita pole veel saanud. Mehaanik vahetab homme veel kliimakompressori ära. Proovisõidul oli kõik OK old. Pidi käima nüüd edasi nagu loom. Ei hakkan kohe idle rpm muutma, ega ei oska ka, aga OBD11 leitsin selle koha ülesse, kus seda teha. Kohe ei kipu seda tegema, äkki asi on milleski muus. Eks peab uurima. Bensiinipihustid.ee käest uurisin ka, et kas pihustid võivad seda põhjustada, ütles ei tohiks. Kui just enne minu ostu äkki on autoga old mingi probleem ja midagi on muudetud / moditud ja nüüd kui pihustid uue väärilised, siis käitub teistmoodi. Nii palju kui googlest aru olen saand, siis midagi kodeerima ei pea, plug and play teema. Seega no idea mis edasi saab. Eks ootan kuni auto kätte saan ja siis äkki käin näitan Rakveres Jaama diagnostikasse, või lähen käin mingi päev peale tööd bensiinipihustid.ee Ise ka natuke ruttasin, kui mehaanik helistas, et auto käib imelikult, läksin kohapeale ja tegin veakoodi lugemise. 4 veakoodi oli ja lasin need kohe nulli, lootes, et kõik saab korda. Kahjuks mitte. Screenshot ka ei teand, et mis veakoodid täpsemalt olid. 2 mäletan peast, sama jama mille pärast pihustid maha võtsin Cylinder 3 Contribution / Balance, oli nüüd Cylindrites 2 / 5. Teised 2 olid midagi seotud CO, Bank 2 Fule to rich vms ja mingi tank mix. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B8 Avant S-Line Quattro 3.2 FSI - 2009 - Kremlin
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.7%
- SQL:
61.3%
]