Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 200 treser 2.1TQ Megasquirt2 - 1987 - Taavi.M
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Taavi.M(Audi&VW)[/i] Kolvid käivad kõik ühele kõrgusele, andke nüüd head nõu kuidas kolvirõngaid testida ilma ploki kaaneta. Valasin nüüd uuesti diislit silindritesse ja tunni ajaga jooksis diislit mingi 5mm vähemaks kolmandast,neljandast ja viiendast silindrist. Teises silindris diisel püsib. Ei tea enam mida teha, kas vahetada kolvirõngad, sooveldada klapi pesasid, survestada plokikaant? Panin plokikaane tagurpidi ja valasin klappidele ka diislit ning osadel silindri klappidel vajus diisel juba 15 min. ära. Teistel vajus umbes pool tundi. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 200 treser 2.1TQ Megasquirt2 - 1987 - Taavi.M
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
24.5%
- SQL:
75.5%
]