Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 200 treser 2.1TQ Megasquirt2 - 1987 - Taavi.M
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Taavi.M(Audi&VW)[/i] Olen siin jälle kõvasti mässanud mootori kallal ja ikka päris vihaga kohe. Proovisin siis laenatud stroboga (süüte ajastus seade) jagajat paika saada kuid kuna hooratas on mul ilma märgistusteta siis hoorata abil seda teha ei saanud. Rihmamärke kokku sobitades avastasin ka, et väntvlli ja nukkvõlli märgid ei klapi. Sai siis välja raalitud, et väntvõlli rihmaseib on kummipuksist lahti tulnud ja veerand tiiru ära nihkunud. Õnneks oli kõrvalt kohe teine seib võtta ja sai peale pandud kuid märgid ikka kokku ei läinud. Märgid läksid peaaegu kokku, sai siis kruvikeeraja kolvi auku pandud ja niimodi surnud seis välja raalitud ning selguski tõsiasi, et hammasrihm oli 1 hamba võrra mööda. Panin hammasrihma nüüd õigeks ning jagaja pidin ka ühe hamba võrra ära muutma ning pill läks kohe paugust käima. Esimest proovisõitu tehes võttis suisa käed värisema :D ikka selline kiirendus, et anna minna. Eelmine 200 sellist kiirendust ei suutnud. Pöördesse läheb ikka mõnuga ja jõudu on ka ikka korralikult. Lõpuks ometi on masin liikuma hakanud nii nagu peab. Mootori teema pole siiski veel lõppenud kuna probleeme on kütuseseguga. Kui Co tühikäigu järgi paika panna siis kiirendusel jääb kõvasti lahjaks ja hakkab paukuma. Kui Co sättida pöörete järgi heaks siis kiirendus on hea kuid tühikäigul lainetab ja külmalt läheb raskesti käima ehk siis liiga rikas segu tühikäigule. Nokk kinni saba lahti. Sai tuttava spetsialisti juures nõu pidamas käidud ning arvatav viga on Warmupvalve -s, vaakumi otsast sisse puhudes lasi õhku läbi. Panin nüüd teise korraliku warmupvalve kuid ikka sama teema. Homme lähen uuesti Anti juurde ja proovime warmupvalvest segu sättida. Kui kellegil veel ideid siis andku tulla. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 200 treser 2.1TQ Megasquirt2 - 1987 - Taavi.M
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
32.1%
- SQL:
67.9%
]