Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 200 treser 2.1TQ Megasquirt2 - 1987 - Taavi.M
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Taavi.M(Audi&VW)[/i] Vahepeal olen saanud autot kõvasti teha. Asjad mida olen korda teinud: Jahutusvent töötab nüüd, viga oli relees. Tagurdustuli töötab, mootori juures olid juhtmed läbi lõigatud ja paagasiluugi juhtmed olid pooleks. Esimesed ja tagumised udutuled töötavad nüüd, salongis oli üks pistik ära lõigatud ja pagasniku luugi juhtmed olid pooleks ning pirnid puudusid. Generaatori ergutus töötab nüüd läbi spidoploki jälle, pirn oli läbi. Külmkäivitus töötab jälle, starter oli vigane. Põhjal sai uued poldid keevitatud kuhu käib ristitala (esiistmete all) Esiotsa sai kohendatud, toonisin reflektorid kuna üks oli kollakas ja teine oli ka õhtal. Kroomliistud said mustad tehtud. Bensiini paagi leke sai remonditud. Vasak esimene kahe kolviga support sai uued mansetid. Mõlemad tagumised supportid sai välja vahetatud. Mootori viga on alles: külmalt käima pannes töötan u. 1min. misjärel hakkavad pöörded kõikuma ja auto sureb välja. Kui gaasi all hoida ja soojaks lasta siis enam välja ei sure kuid pöörded kõiguvad stabiilselt 800-1200 pööret. Kiirendus on kehva. Sellega seoses olen vahetanud: drosselklapi idle switch, ühe klemmiga andur rooli võimu juures ploki küljes, jahutus väljavõtte küljes olev 2 klemmiga andur, tühikäigu mootor, aju, warmup valve, tühikäigu relee, kütusepump, kütusepumba relee. Mida olen mõelnud veel proovida: Ploki taga olevat andurit vahetada (thermotime switch), multi function switch vahetada (spidoplokis on vale temp. näit), pritsepead vahetada või siis CO mõõta ja seadistada, aju voolu olemasolu ja massid (armatuuri valgus kaob vahepeal ise ära ja mõnikord peab mitu korda lülitama ennem kui põlema läheb). Kapott on senimaani tuhm. Hetkeseisu asjad mis veel teha oleks vaja: 1. Mootor tööle saada korralikult 2. Kapott ja pagasnik poleerida 3. Piduritega on mingi kamm: piduri rikke tuli vilgub, abs põleb. Tuli nüüd üks pikem romaan üle pika aja aga vähemalt on mul ülevaade jälle olemas mis tehtud ja teha. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 200 treser 2.1TQ Megasquirt2 - 1987 - Taavi.M
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
31.5%
- SQL:
68.5%
]