Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 200 treser 2.1TQ Megasquirt2 - 1987 - Taavi.M
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Taavi.M(Audi&VW)[/i] Tere! Sai mitu aastat omatud valget 200 10vtq kuid kere tõttu ja ilmselt lihtsalt tüdimusest ning juhusest sai siis omale võetud musta värvi 200 treser. Audi 200 treser 2.1L 10v Turbo 134kw KG Nelikvedu kesk ja tagadifri lukustusega manuaal 1987a. sedaan Lisad ja muud asjad: 4x. el. aknad, el. peeglid, istmesoendused, kliima, 10 kõlarit, 2 orig. võimedit, teisaldatav kärukonks, on olnud püsikiiruse hoidja kuid sellest on alles kang salongis ja aju, nahksisu, katuseluuk, s4 esisupordid 2 kolviga. Masina sain ka tööle kuid sõitnud veel ei ole. Tööd ja vaeva tuleb kõvasti niisis järgneb nimekiri vaja teha asjadest: Käigukast korda teha/vahetada salongi radikas vahetada jahutusvendi juhtmestik korda teha generaatori juhtmestik korda teha kapott värvida ees vasak ja taga parem rattalaager vahetada. Autol on vähemalt 2 korda mootorit vahetatud, esimene kord pandi mingi teine mootor kas mc või kg mille jõudu tõsteti korralikult võimsamaks kuid mis paraku ka kokku jooksis hammasrihma tõttu. Peale seda pandi originaalmootor tagasi mistõttu on autol ka juhtmestikku rapitud. Auto kuulus enne mind siis härra Halisejale kes hoolitses terve talve korralikult auto veermiku ja põhja eest vahetades kõiksugu pukse ja laagreid ning korrosiooni tõrje. Mootoril on vahetatud tihendid ja hammasrihma komplekt ning uued õlid filtrid. Igastahes plaan on talveks sõidukorda teha, üv teha ning kindlustus teha. Aitab lobast, pilte kah. Siis kui minu juurde sai veetud. [img]http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/audi200treser3_zps7b00622b.jpg[/img] [img]http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/audi200treser4_zps8e280f13.jpg[/img] [img]http://i225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/audi200treser2_zps69f7f6ef.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 200 treser 2.1TQ Megasquirt2 - 1987 - Taavi.M
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.5%
- SQL:
66.5%
]