Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 4000S - 1987 - majanduskriizz
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: majanduskriizz[/i] Alustame siis värskelt lehelt. Autoks audi 4000S, mis on ostetud Qatari Audi salongist, oli juttude järgi vahepeal Iisraelis saatkonna autona. Väidetavalt oli isegi Liibanonis. Sellest annab tunnistust üks hieroglüüfidega kleeps, tonnides liiva, mis autos oli ja mõned pisemad vihjed veel. 2003 aastal on keegi ta Eestisse toonud, viimane üv kehtis kuni 2007. Autoga pole umbes 2006 kuni praeguseni aktiivselt sõidetud, aga nagu aru sain, siis külapoisid ikka tegid aeg-ajalt paar tiiru sellega. Üks päev kammisin jälle motorsist b2 kuulutusi ja jäi see masin oma kere pärast silma(varustust ei taibanud alguses vaadata :D). Saatsin Priidule (plz) ka selle kuulutuse ja ütlesin, et laupäeval lähen toda masinat ostma. Järgmise päeva õhtuks oli masin Priidu juurde juba imbunud ja esivõre stangest läinud :D Aga plz oli good guy ja pakkus mulle autot koos mõnede varuosadega, mis tal endal üle olid. Ja nii sai mindud autot näppima, esmamulje oli ekstaas :) Põhilised vead/omapärasused selgeks teinud, kulus paar päeva, enne kui sai autole järgi minna. Sai autole järgi mindud, tiba asju tehtud/kontrollitud ja kolmanda kurvi taga juba tuli välja, et üks tagumistest suundadest ei vilkunud. Loksutasin pirni pessa tagasi ja voila. Edasi kulges sõit enamvähem muretult. Bensupump undab ja ripub auto all, vahetatud aknast kostub haiget vilinat(ilmselgelt vajab aken regulli :D), pidurid kahisevad jne. Möödasõitu kannatab napilt teha, ikka väga loid masin on selle automaadiga. Paldiski mnt-l oli ohtlikum olukord, kus õppekas pani pidurit ees. Siis tõmbas valgel kohe esimesed plokki ja katkine rool muidugi andis signaali mitu korda :D Pärast seda sai vaikselt hoovi veeretud. [quote][i]Algselt postitas: madjs[/i] Se isend kuulus kunagi minule. Ostsin ta Tallinnast, eelmine omanik teadis rääkida masinast niipalju, et masin oli väidetavalt eluteed alustanud kuskil Canadas sealt jõudnud Iisraeli pühale mäele, mingi aja jooksul maabus Liibanonis. Liibanonist sõitis masina Eestisse keegi diplomaatilise korpuse töötaja vms. Palju selles tõde on ei ole au teada. Minu käes ta kaua polnud, mingi 40 000km vast. Edasi müüsin ta tuttavale kes jättis masina 5a.lihtsalt õue vedelema. Poleks vast müünud aga vanakooli autoomat ja 1,8 kone ei sobinud kuidagi. Minu käes sai masin ühe tutika tagatule mis puruks sõideti ja mõned sillaosad. Nipet näpet sai seal veel nokitud. Muu kestis ilusti lagunemata. Töötas kõik peale konditsioneeri. Originaal velgede jooks on ka olemas, hetkel vist soomes ühe töömehe Opeli all. [/quote] Mõned pildid müügikuulutusest: [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/Audi804000s872.jpg[/img] [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/635078624167338104_full.jpg[/img] [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/635078624201190040_full.jpg[/img] [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/635078624139766527_full.jpg[/img] [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/635078624135826302_full.jpg[/img] Audi peatuspaik nädalaks audipargis, enne kui minu kätte jõudis :) [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/IMG_2093.jpg[/img] [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/IMG_2092.jpg[/img] [b]2014[/b] [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/IMG279.jpg[/img] [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/IMG_3635.jpg[/img] [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/IMG_3653-1.jpg[/img] [b]2015[/b] [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/20150724_214535g.jpg[/img] [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/20150724_214600g.jpg[/img] [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/20151221_132812.jpg[/img] [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/20151221_131755.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 4000S - 1987 - majanduskriizz
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
50.5%
- SQL:
49.5%
]