Teema ülevaade |
TurboSlava
|
postitati 10.03.23 15:36 |
Kurat, pilte leiab facebookis Mooseworksi lehelt , pean vist uuesti ülesse laadima kuhugi.
Üheratta vedusena 14,9s olen saanud veerand miilil kätte, kiirus 165km/h . Kiirus on hea aga aeg kehva ehk vaja kergemat velge ja esisilla lukku.
Ehk proovin see aasta veel uuesti.
Ma ei tea kas ma eraldi teen aga ehitan selle kõrvalt ühte s4 c4 isendit ka. Mootoriks d3 a8 pealt 4,2l BFM mootor ning selle laeme turboga üle.
Et neid sedaan audi 100-sid vähe ei oleks, siis sai kogusse üks Q veel juurde ning üks esiveoline r5 bensukas ka. Ehk hetkel 5 audi 100 sedaani c4-ja.
|
Maikel18
|
postitati 02.02.23 16:16 |
Täitsa tubli tulemus. Jääme uusi kiirendus aegu ootama. Mingeid pilte, ehitusest?
|
TurboSlava
|
postitati 02.02.23 13:54 |
Vahepeal sai Td04-19t hybriid turbo ja fmic vl kolde. Roostevaba väljalaske.
Hetkel stock mootori piir käes, sõidab hästi.
Jah stock aebi keps sees
Täname Mooseworks OÜ metallitööde eest ning hea seade eest WheelsUp racingut.
Rattast siis mõõdetuna.
Ehk mootorist kuskil 250KW ning 495nm.
|
TurboSlava
|
postitati 13.10.20 08:18 |
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Mis ajuga auto sõidab? Mis aja ka kätte said?
Ilmselt R5 või V6 tala et saaks selle puksi tasku sinna. Mootoriploki külge sobib näiteks b4 2.0 mootori plekk kronsa, mida tuleb veits relakaga
tuunida. |
Sõidab ka ms2v3 ajuga. Aeg oli kosmaare 15,9 äkki? Alguses ei osanud startida , pärast lõhkusin mootoripadjad ära ning murdis kollektori katki.
Hetkel sai soetatud siit samast foorumist polüretaan padjad. Uuel hooajal peaks uus kiirendusklass ka tulema, kus aeglasemad autod saavad sõita. Siis
sihin sinna hetkel ennast.
|
weiks
|
postitati 21.09.20 16:29 |
Mis ajuga auto sõidab? Mis aja ka kätte said?
Ilmselt R5 või V6 tala et saaks selle puksi tasku sinna. Mootoriploki külge sobib näiteks b4 2.0 mootori plekk kronsa, mida tuleb veits relakaga
tuunida.
|
TurboSlava
|
postitati 21.09.20 12:23 |
Hetkel orignaal turboga sõidab. Murdis ära mõlemad uued mootoripadjad ning tänu sellele ka kolde.
Pean kolmanda mootoripadja ka tekitama , ilmselt tala tuleb võtta mõne r5 küljest. Minu r4 omal ei ole seda tala kahjuks.
|
TurboSlava
|
postitati 02.04.20 11:35 |
5a seismist garaasis, sai mindud ülevaatusele ning see puhalt läbitud.
Hetkel siis asi nii.
|
TurboSlava
|
postitati 17.04.13 20:41 |
Paneel on alles veel. Krt ei tea ise ka kumb nagu parem oleks.
Esistange on jah talvel kanntada saanud aga kuna s4 nina tulemas . Siis kannatab ära
|
RTamm
|
postitati 17.04.13 15:10 |
Lõpuks oled sa siia ka teema tekitanud.
Nähtud isegi korduvalt seda pilli, ning suveseades tundub täitsa kena isegi (kui esistange korralik oleks). Minu meelest sobis vana S4 paneel palju
paremini oranzide tagumiste suundadega ning Audi rõngad võiks võrele tekkida, ilma on kuidagi jube mannetu.
Igal juhul edu ja jaksu sulle Audiga ka edaspidiseks, loodame et plaanid saavad ka reaalsuseks !
|
Maaryo
|
postitati 16.04.13 18:50 |
Põlvamaa üks püssimaid pille
|
TurboSlava
|
postitati 16.04.13 15:22 |
Niisiis. Kuna olen suur audide sõber siis mõtlesin pajataks oma huvitavamast audist teema.
Auto tuli perre saksamaalt läbi ropka autoaia, aastal 2003. Siiamaani peres siis.
Lühidalt täiesti plank 2.0 74kw mootoriga isend. Millel ainuke lisa on elektrikatuseluuk.
Kaks aastat tagasi oli ta selline veel.
Kuna originaal autod mulle ei istu sai hakkatud teda "näppima"
Aegade jooksul igast erinevad lisasid külge pandud , vahetatud millegi muu vastu.
Ehk siis minu poolt pandud näpitud lisad on:
Kamei võre
Smoked suunad.
Kulmud(hetkel uuesti tegemises)
Tagumiseklaasi sirm.
Selge klaasiga udutuled ,ise tumedaks tehtud.
Toonkile tagumistele klaasidele.
Elektriaknad ja juhtmestik (hetkel paigaldamata)
Elektripeeglid ja juhtmestik (Üks suurem,teine pisem , soojendustega. Hetkel paigaldamata)
Tagumised tulevad vahetud algselt s4 tavalise paneeli vastu. Hiljem tumeda s4 paneeli vastu.
Viisakam summuti ots.
Helisüsteem (kõik juhtmestik , uued kõlarid, uus makk kõik noortehnikust.)
Algselt oli plaan panna hele sport sisu. Istmed said sisse aga uksepolstrid jäid ootele. Kuid uued tuuled tõid sport nahksisu üldsegi.
40mm fk madaldus vedrud ja esimesed kaks lühemat sport amorti. (Tänud aftermarket.ee-le)
17 tolli Toora veljed.
s4 tiivad (paigaldamata)
s4 kellad.
S-rool
Hetke plaan on hooaeg ära sõita . Otsida s4 stange , hakkata keretöödega peale , sest neid täpikesi on ikka hulga (See talv on väga halvasti mõjunud).
Uksealumisi liiste ka vaja kiiremas korras. Suuremas tulevikus üht diisel doonorit ka vaja. Kuna monopritse küttekulu on tuim 10l sajale aga edasi ta
ei liigu Müüa ka pole soov , siis ainuke plaan oleks õige diisel.
Palju pilte läbi kahepooleaasta , mis ta päris minu kätte sai. On siin.
http://fotoalbum.ee/photos/kiirescorpa/sets/1244569?page=1
Kui c4 valmis saab peab hakkama c5.te näppima
Kindlasti midagi unustasin ning segaselt kirjutatud aga ehk saab hakkama.
|