Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 Avant B5 2.6 Quattro - 1996 - Kuits
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Kuits[/i] Eelmisest postitusest veits aega möödas, vahetatud sai siis lubatud diffri simmerling ning lisatud uus öli. Sai ka 09.11 kuupäeval linnast koju sõites huupi TÜV punkti külastatud, kurbusega korduv, mis mõneti oli üllatav ja ka veidi kahtlane. Üllatav oli asjaolu, et heitgaaside näidud kummaliselt kõrged olid ja kahtlane muidugi asjaolu, et kuidas heitgaase mõõdeti (see pole enam juba ka kahtlane, pigem koomiline), papiito siis viskas nuusuti järgi, lasi kümmekond sekundit tühikäigul podiseda, kergitas 10-15 sekundiks pöörded 2200 rpm ja ütles "siit ei tule midagi" ja löi kaane kinni, järgnes sildade ülevaatus, kiideti, et heas korras :), ühesõnaga, see TÜV sai korduvaga läbitud 5 minuti jooksul :). Öhtu ei andnud aga rahu, et hekki nende gaasidega siis on, kõne tuttavale ja kokku sai lepitud aeg, kus viskab oma analüsaatori taha ja uurime tulemusi. Möeldud tehtud, suund töökotta ja jutule, olukord aga muutus ja saatis kohe järgmisele ülevaatusele, sealne asjataja loopis andurid väljalaskesse, pöördesse ja näidud hetkega normis ... lahe, sellega korras. Sai räägitud, et tehku siis juba uus ülevaatus ... ja nii saigi, ajasime uuesti auto sisse, uus gasitest, mis korras, piduritest (ok), küll võinuks tiba parem olla (avastasin hiljem, et klotsid suhteliselt kulunud) ja siis veermik - esisilla pulikad OK, küll aga pidurivoolikud lõhenenud + tagasilla stablilisaatori vardad korraliku lõtkuga ... lahe ... ja nii sain uue korduva. Lahkusin sealsest punktist, käisin varuosa kaupluses, sebisib vajalikud osad, käisin ja vahetasin naabrimehe tööjuures ära ja paari tunni pärast olin ülevaatusel tagasi, kus vaadati asi üle ja sooviti head teed - ühesõnaga pika pusimisega sain ülevaatuse tehtud. Samas ei andnud taas rahu olukord, kus eelmisest ülevaatuspunktist edastati sedavõrd väärt infot, et võtsin suuna esmasesse kohta tagasi ja esitasin vaide, mis sai rahuldatud suusõnaliselt ja kohapeal + nõudsin kulutatud raha tagasi, mille ma ka sain. Peale TÜV läbimist tuhatkond kilomeetrit läbinud, jätsin auto nädalaks seisma ... ootab aega, et minna 29.11.2016 pealinna hammasrihma ja sealse osakonna vahetusele, põhjus selleks mingi veider körin, mis tuleb just esile külma mootoriga ja siis, kui esialgne kõrge pööre langeb, soojalt nagu ei tähelda ja kuna eelmisest vahetusest on juba päris pikk aeg möödas, siis miks ka mitte, vöiks ju selle isendiga veel aega veeta, eelmine vahetus oli 201 415 (16.04.2013) ja praegu kellal 317 ..., siis ilmselt ongi juba viimane aeg :). [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 Avant B5 2.6 Quattro - 1996 - Kuits
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.3%
- SQL:
61.7%
]