Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 Avant B5 2.6 Quattro - 1996 - Kuits
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Kuits[/i] Uuel aastal ikka uue hooga. Quattro on ennast hetke ilmade ja olude juures igati õigustanud ja lisaks tavapärasele "tööle-koju" re˛iimile on viimastel päevadel/nädalatel ka koormust lisatud jääradade külastamistega ja metsavahelistele teedele esmaste jälgede tekitamisega. Aga loomulikult ei pääse ka aegajalt masina hooldamise ja lõppevate detailide vahetustega. Enne jõule otsustas tööjuures auto, et enam ei liigu, kütusepump sai otsa, kuid samaks õhtuks oli juba uus pump olemas aga vahetuse jätsin uueks nädalaks ja nii auto nädalavahetuseks pealinna jäi. On tegeletud lekete peatamistega, kus mingil hetkel kippus jah.vedelik kaduma ja tolle avastasin ka puht juhuslikult aku lisalaadimise käigus, paisupaak hoiatusanduri tasemeni kuival. Esimese hooga vaadates radiaatori anduripoolne nurk niiske, sai andurit veidi peale keeratud ja jäi kuivaks, hommikuks aga ikkagi vajalikust normist veerand kadunud. No ei ole normaalne, kuid kui sai autot veidi eemale liigutatud, siis avastasin ka puhtalt lumelt ilusa roosa loigu ja tolle asukoht mootori tagumine külg. Katted maha ja lambiga uurima, mis ja kui palju ... õnneks piirdus lekke peatamine temperatuuri anduri tihendi vahetusega. Ega loomulikult niisama lihtsalt ka ei saa, tihendi vahetuse käigus suutsin kahjuks ka karterituulutuse toru pooleks murda. Veits nuputanud ja uurinud koduseid vahendeid, tulemuseks see, et asemele läks sama siseläbimööduga silikoonkummivoolik ja seda mõlemale peale, ilus sinine nagu tuuning :). Lisatud sai ka tollel õhtul veidi roolivöimendiöli, sest paagist väljuv voolikuklamber veits nadi ja immitseb läbi. Nädala jagu tagasi hakkas ka signaal veidi kummalisemaid häälitsusi esile tooma, kuni lõpuks jäi esile kostuma vastikult kriiskav pirin. Uurisin erinevaid variante ja koode, hinnad seinast seina. Täna läksin huupi Autoexperti küsima, et kas ja mis variante pakuvad ning mis hinnaga, siis müüjal käis käsi kiirelt leti alla ja 2 karpi koheselt laual ning 9+€ tükihinnaga. Fanfaaride andmed + pistikühendus sobis ja tehing sai tehtud, fanfaarid tootjalt/pakendajalt Topran, kviitungil ilutseb VW Bora, Golf sobivus :). Aga 15 minutit tööd ja uued fanfaarid said omale kohale ja teevad ilusat häält. Madalatooni fanfaari võtsin ka lahti, ei midagi erilist seal peidus pole. Möni pilt ka fanfaaridest: [img]http://static1.nagi.ee/i/p/978/77/24469453896695_l.jpg[/img] [img]http://static1.nagi.ee/i/p/978/77/2446945525138b_l.jpg[/img] [img]http://static1.nagi.ee/i/p/978/77/2446945754631a_l.jpg[/img] Lisaks lähiajal tuleb hakata mootoriõli vahetama ja vargsi peab mõtted koondama mootorihooldusele, ehk rihmamajand tuleks käsile võtta, 90 000 km läbisõitu pole enam künka taga. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 Avant B5 2.6 Quattro - 1996 - Kuits
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.7%
- SQL:
61.3%
]