Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 Avant B5 2.6 Quattro - 1996 - Kuits
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Kuits[/i] Vahepealsest sissekandest veidi aega möödas. Suurt midagi tehtud polegi, asendus esitiivad ootavad värvija juures uut katet, et siis vanad juustud nurka suruda. Vahepeal sai jooksev hooldus tehtud, kus differ sai uue öli, kasti öli on ootel, sest pole olnud aega otsida sobivat ölipunni võtit, et ära teha, mootoriöli ja filtrid said ka muidugi vahetatud. Rattalaagri saaga on ka veidi rahulikumaks läinud, sest tundub, et urin ei tule mitte nendest vaid diffri enda laagrist (parem poolne), sest sisemine ots on üles-alla pisikese lõtkuga. Rattalaagrid said igaksjuhuks ikkagi ära tellitud ja SKF, lisaks ka tagadiffri röngastihendid. Muus osas muudkui sõitnud, kuid ega ka see pole probleemivaba, kui hommikuti - pigem külmalt, tahtis pikemat käivitust ja ka siis võttis venimisega tuurid üles - ühtegi veakoodi VCDS ei tuvastanud. Peale käivitust suht kipitav vine ja põlemata kütuse hais taga, uurisin ja sain vastuseks, et ehk 4 pin temp.andur. Mis siis ikka, külmalt vaevaline käivitus ja kohe uuesti seisma, järgnevad korrad olid alati 5+, ei mingit häda, lihtsalt sai täheldatud, et kiirendamistega oli tunda "vahele jätmisi" vöi midagi säärast. Aga kripeldama jäi ikkagi. Lasin siis veidi popsuda ja suretasin välja, sikutasin pistiku tagant ja käivitus sümptomid samad (ilusti kohe ka veakood sees), kui külmalt, väga vaevaline ja haisuline. Panin loksutades kõik kokku tagasi, kustutasin veakoodi ja mingi aeg oli taas kõik OK, kuid eelmine nv- hakkas asi taas korduma. Esmaspäeval käisin ja tellisin uue OEM anduri ära ja täna sain ka selle vahetatud. Mootor muutus nagu tiba erksamaks ja kiirendustel on "vahele jätmine - nökutamine" kadunud, kuid eks hommik annab aru, kas uuest detailist ka kasu on. Pea kuu aega tagasi sai ka tellitud foorumist OEM subwoofer, kuid tänaseni pole seda aga kätte saanud - looda veel, et kui foorum, siis asi liigub kiiremini, kuigi pidi postitama 24 h jooksul, siiski, isikuga suheldud, lubatused antud (olgugi, et paljus osas vett vedama läinud), kuid ehk siiski õnnestub kätte saada. Pilte kahjuks mul pikale mölale lisada pole, kui siis ainult vahepealsest [url=http://37.59.39.49/upload/server/php/files/14317031361978876878.jpeg]see, kus üks hommik vaatas vastu selline olukord, mida suverehviga nautida[/url], [url=http://37.59.39.49/upload/server/php/files/1431703133228090432.jpeg]alla kruvimist ootav esisilla komplekt[/url], [url=http://37.59.39.49/upload/server/php/files/14317031351655120.jpeg]erinevad määrded[/url] ja [url=http://37.59.39.49/upload/server/php/files/1431703133730124303.jpeg]pidurite turgutus, nii B5, kui B6.[/url] Tehtud tööde nimekiri nagu ikka, esimeses postis ;). [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 Avant B5 2.6 Quattro - 1996 - Kuits
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.8%
- SQL:
58.2%
]