Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 Avant B5 2.6 Quattro - 1996 - Kuits
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Kuits[/i] [quote][i]Algselt postitas: Kuits[/i] Vedrud vahetatud ja ülemised otsapuksid samuti, jäänud veel alumised puksid, millede teostuse peab arvatavasti ikkagi ostma. Lisaks on hakanud aasta tagasi vahetatud tagumine parem laager häälitsema, mis on ka arusaadav, kuna puksid lõtkudega ja ega ka laager polnud just kallimate osakonnast, mäletamist mööda Optimal toode. Päikest. [/quote] 28.07.2014 seisuga sai laagrid vahetatud, kus sai vastu võetud otsus, et kuna nagunii ka puksid lähevad vahetusse, siis vahetab juba mõlemad laagrid korraga. Reedel sai esitatud laagritele tellimus, sõidetud undava autoga L-Virumaale ja esmaspäeval asusin töökojas laamendama. 9.30 alustasin ja 15. ... kopikatega lugesin sündmuse lõppenuks. Läksid siis 2x tagumised laagrid, 4x tagumised alumised püstaku puksid + 2x ekstsentrik poldid - seibid - mutrid. Meeldiv rahulik nokitsemine, kus tööriistad on paari sammu kaugusel, kodustes tingimustes jäänuks ilmselt kergelt täbarasse olukorda. Peavalu tekitas korra ka laamendamise ajal parem tagumine support, või pigem kelk, sest tolle kinnituspoldid ei suvatsenud inimlikul, või siis ettenähtud seades lahti tulema. Sisekuuskandid oksüdeerunud ja erinevate mõõtudega tähikud/TORX/ZN otsikud ei andnud tulemust, olin juba löömas peaaegu käega, et asun lõikuriga päid maha võtma, kui tuli tuttav ja ulatas karbikese, kus olid sees kooniliselt lõikuvad padrunid, et eemaldada jonnivaid polte. Hiljem kelgu kinnitades, tegin käial poldi peadele 15 möödus kandid peale, et silmuse või padruniga hiljem polte vabastada. Tööde käigus sai ka tagumisi pidureid puhastatud ja kolbe sisse-välja keeratud-pumbatud, kuna vasak tagumine kergel hoidis pinget peal. Nüüd veel sillapink ja siis ülevaatusele, õnneks auto suht seisab hetkel, siis väga pooleks ennast nende toimingutega tõmbama ei pea. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 Avant B5 2.6 Quattro - 1996 - Kuits
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
32.8%
- SQL:
67.2%
]