Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 Avant B5 2.6 Quattro - 1996 - Kuits
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Kuits[/i] Tervitus. Taaskord rumal küsimus, millele ei oska ise vastata hetkel ja meeles ka pole. Nimelt, kui keeran pildil oleva detaili nähtavast mutrist lahti, siis kas sellega pääseb valla ka lamerihma ratas ja lamerihm ei omanda enam ettenähtud pingsust? Lisaks, et kas mutter avaneb päri - vöi vastupäeva keerates, kuigi aiman, kuid kindluse mõttes? [img]http://thumbs1.ebaystatic.com/d/l225/m/mk2GRb07iI6vW2bjrlPkh1g.jpg[/img] Nimelt viskoventilaator lõpetas kolisemise ja nüüd käib kaasa, ehk laager jooksis arvatavasti kinni ja alates 1500 pöördest on tunne, kus v6 on asendunud v8-ga ja b5-st saanud Zil, seda justnimelt ventilaatori tekitatavast öhuvoolu häälest. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 Avant B5 2.6 Quattro - 1996 - Kuits
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
27.1%
- SQL:
72.9%
]