Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 Avant B5 2.6 Quattro - 1996 - Kuits
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Fugitive[/i] Ei pea ju higistades ja peeretades neid polte kinni keerama, piisab kui mõistliku jõuga keerad kinni ja kõik. Enamus poltidest on nii suure läbimõõduga, et nende puruks keeramiseks või keermest lahti saamiseks läheb sul vaja meetrise varrega võtit. Ei ole mõtet oma pead vaevata mitte kõige tähtsamate küsimustega. Pingutusmomendid on olulised mootori detailide puhul. Ükski töökoda ei keera sul neid õõtsasi dünovõtmega - õhkpüstoliga kinni ja käib küll. Kui on ikkagi hirmus tahtmine teada saada siis googelda tabelit, kus on välja toodud max pingutusmoment vastavalt poldi läbimõõdule, sellest peaks olema rohkem kui küll. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 Avant B5 2.6 Quattro - 1996 - Kuits
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
24.3%
- SQL:
75.7%
]