Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 Avant 2.5TDi Quattro - 1996 - must1.9tdb4audi
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: unduC4[/i] Vast ikka ei tohiks. Enda autol olid ka üsna läbi, käiku vahetades käis kohe jõnks läbi mootorist ja käimarist kui seda kiiremini teha vahel ja sidurit vabastada. Muidugi mul võivad mootoripadjad ka väsinud olla veel pealekauba, aga sai ära vahetatud käigukastipadjad uute vastu kuna olid juba olemas ja asi paranes tuntavalt. Pildil on näha et lihtsalt all pool, käes hoides ja võrreldes uut ja alt võetud patja sai aru et kasutatud padjal sisu liikus sees hästi vabalt, sul võivad nad ka väsinud olla ja ära vajunud. Aga pole kindel. :) Mootorit ja veoskeemi igatahes kiidan (Y) :D. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 Avant 2.5TDi Quattro - 1996 - must1.9tdb4audi
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
23.2%
- SQL:
76.8%
]