Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 GTE Quattro typ85 1.8T 110kw - 1985 - KeveN
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: KeveN[/i] Tänava variant jah, rinkat ma sõitma ei hakka, soovin lihtsalt aastatepikkust vastupidavust. Kindlasti pane need strongflex puksid, need suht pehmed. Suht lollus oleks jätta originaalid, jäädki neid vahetama siukese koosluse juures. Alla lähevad kevadesl/suvel. Oleneb raha ja ajast kõik. Plaanis terve ring teha, remontida kõik korraga. Tagadiffer remontida, kardaanile uued otsad, uus vahepukk, stabika puksid jne. Põhi vajadusel keevitada ja värvida jne jne. Ajasin õkspäev tõstukile, vahepukk suht vedel ja kardaani otsad ka pole, mis tihedad enam. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 GTE Quattro typ85 1.8T 110kw - 1985 - KeveN
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
37.3%
- SQL:
62.7%
]