Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 GTE Quattro typ85 1.8T 110kw - 1985 - KeveN
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: KeveN[/i] Otsin siiamaani doonorit. See b2 mis siin eelviimases postituses lubasin käia oli ikka täielik jubedus. Põllurallikas. ühtegi keredetaili ei olnud sealt võtta ja sisu oli ka veel sinine. Kasutu ühesõnaga. Täna tegelsin roostetõrjumisega. Sai põhja alt vaadatud ja tehniline pool tundus väga hea. Kõik liigendid korralikud ja puksid samuti. Jään rahule. Varsti üv minna lihtsalt ja esimsele talvele vastu minna. Täna sai siis seest põhi ära värvitud, ukse alumised ääres üle võõbatud, pagassi põhi rooste kohtadest(kuigi seal nii mõnigi korralik auk sees) ning tagaots samuti värvitud, et asi hullemaks ei läheks kevadeks. Sai samuti ka mootorisse uus õli, filter, jahutusvedelik ja radika temp andur. Probleemiks oli käivitus ja madalat puterdamine, ei kippu minema tööle kergelt. Tahab ketramist. Nagu ikka, õhufilter oli liivakast ja nn kilpkonna all oli pragu. Samuti tuvastasin, et külmkäivitus ei toimi. Pihustit ennast ma ei tea, aga voolu peale ei tule. Niipalju sain teada, et miinuspool on korras. Pihusti töötab nõnda, et süüte sissekeeramisel saab pihusti süütevoolu(12v) ja miinuspoolega juhitakse seda tänu jahutusvedeliku flantsil asuva aegsoojusanduriga. Anduri olukorda ei tea, aga miinuspoole juhtmestik korras. Mis puudub on süütevool, õnneks pole see probleem ka uus vedada, aga kvquattrost vaatama skeemi, ehk saab originaallahenduse tööle. Tuleb ka süüteküünlad, süütejuhtmestik ja küttefilter üle vaadata ja vajadusel vahetama, siis peaks päris hästi pilli lippama saama. Täna vaatasin ka terasemalt ja käiaga puhastades selgus, et esimesed uksed on päris heas seisus ja on mõttekas taastada, aga tagumised on väga kehvad. Need oleks ilus korralikud panna. [img]http://www.upload.ee/image/1826547/IMG_3398.jpg[/img] [img]http://www.upload.ee/image/1826548/IMG_3399.jpg[/img] [img]http://www.upload.ee/image/1826549/IMG_3404.jpg[/img] [img]http://www.upload.ee/image/1826554/IMG_3406.jpg[/img] [img]http://www.upload.ee/image/1826555/IMG_3432.jpg[/img] [img]http://www.upload.ee/image/1826556/IMG_3436.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 GTE Quattro typ85 1.8T 110kw - 1985 - KeveN
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.7%
- SQL:
61.3%
]