Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 GTE Quattro typ85 1.8T 110kw - 1985 - KeveN
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: KeveN[/i] Lihtne. Jaa, 2.2 oleks tore, aga sellisel juhul oleks palju mõtekam osta olnud viiesilkune quattro, juhuse tahtel aga läks nii, et sain neljasilindrilise. 4.2 iseenesest tore ja vääne madalal, aga jäärajale liiga raske. 2.7 biturbo minujaoks liiga kallis. 1.8 turbo on hea variant kuna on lühike ja jõudu kerge välja ajada. vr6 on eelistatud kuna on suhteliselt lühike, suure kubatuuriga, mõnusa möirgega ja väga kergelt edasi liikuv vabalthingav mootor, eeliseks on see, et radika asukoht ei pea muutma ka. Muidugi see pole mingi suur probleem, aga üks eelis. Eriti hea oleks jah 2.9 140kw kuna seal juba süütesüsteem coilpackide peal. 2.8 veel jagaja Eks nüüd jääbki asi juhuse teha, et mis doonori kõige odavamalt saan kätte;) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 GTE Quattro typ85 1.8T 110kw - 1985 - KeveN
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
28.9%
- SQL:
71.1%
]