Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2,8Q 30V 142kw. + CTS Chiptuning - 1997 - AndresL
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: etsihel[/i] [quote][i]Algselt postitas: R-I-X[/i] [quote][i]Algselt postitas: etsihel[/i] See vibra on nii tühine, et varsti ei pane seda üldse tähelegi ning haisuga harjud suht kiiresti ära. Lamp vingumine :D[/quote] Ei ole see diisli vibra ja müra midagi nii tühine. Hetkel võrdlus B5 1.8T ja B6 2.5TDI näol. Bensukas on kohapeal hea vaikne ja autos istudes ei saa arugi, et mootor käib võrreldes diisliga. Samas maantee peal on diisel vaiksem ja mootorist tulenevat vibratsiooni ei tunne kummalgi. Kas see nüüd sõltub B6 paremast heliisolatsioonist või diisli madalamatest pööretest ja V6 mahedamast häälest, seda ma ei tea. Seega väga palju kinni selles, kes ja kus ja milleks autot kasutab. [/quote]Tõesti kisub diisel vs bens teemaks siin. Aga miks sa üldse mõtled või paned tähele sellist asja nagu pisike vibratsioon? :D Maanteel on tuule ja rehvimüra tunduvalt tugevam kui mootorimüra ning üleüldse ma kuulan muusikat mitte müra :D? Ma harjusin diisliga paari päevaga ära pärast bensuka omamist ja vahepeal mitme bensukaga sõitnud kõrvalistmel... minu jaoks suht lambine probleem mida inimesed enda jaoks tekitavad oma peas. Pseudoprobleem. Aga kõigile oma, pole mõtet vaielda. Mina tahan ökonoomsust ja sõita palju, mitte tankida iga 500km tagant V6'te nagu kunagi oli mul. Isegi 1.4 44kw mootor võttis 2 liitrit rohkem kui praegune diisel quattro. 80€ vs 200€ kuus kütuse vahe 1.9TDI vs 2.6 V6 1500km läbimisel. [quote][i]Algselt postitas: AndresL[/i] Mingi klobin kostub eest vasakult ja selleks vajaks minna ülevaatuspunkti ja lasta üle loksutada. Kuna A4 sild on neid kaikad nii täis siis palja heebli ja loogikaga on suht himromandi effekt. Usutavasti mingi puks on saba andnud. [/quote] Vaheta terve esisild välja, mõttetu hakata ükshaaval vahetama. Odav komplekt+määret täis ning kestab sul mitmeid aastaid muretult. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2,8Q 30V 142kw. + CTS Chiptuning - 1997 - AndresL
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
20.2%
- SQL:
79.8%
]