Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2,8Q 30V 142kw. + CTS Chiptuning - 1997 - AndresL
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: quattromees[/i] See 142kw ja Tiptronic kooslus 4wd on aeglaselt sõites ja linnavahel üsna meeldiv rahulikult sõites, eriti libedaga. Kiiremini (140) sõites kaob minek ja kütusekulu läheb kõrgeks. Põhimõtteliselt ainuke audi V6 mootor vanemast põlvkonnast, mida ma välja kannatan. 1,9 diislid kõikides variatsioonides - tarbimisväärtuse järgi on need väga head mootorid (kütuselulu/minek/töökindlus) suhtes. Vibra ja lõhn paraku jäävad. Kaua pidasin diisleid ikka töömasinate jõuallikateks, aga vägisi saavad bensukad järjest vähem kilomeetreid igapäevasõitudes, kuna majanduslik suhe on tugevalt diisli kasuks. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2,8Q 30V 142kw. + CTS Chiptuning - 1997 - AndresL
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
23.9%
- SQL:
76.1%
]