Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2,8Q 30V 142kw. + CTS Chiptuning - 1997 - AndresL
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: AndresL[/i] Aasta sai sõidetud 2003a. E39´ga, ühel päeval leidis see aga ootamatult uue omaniku. Peale seda sai igasuguste rontidega kulgetud, kuna ei osanud kohe uut liikurit vaadata. Paar päeva tagasi juhuslikult leidsin A24-st aga selle Audi. Kuna masin asus ka Pärnus siis sai kokkulepitud kohtumine järgmiseks päevaks. Hind oli päris hea ning ostma ajendas enim veelgi see, et sain kohapeal veel 300 euri hinda alla. Kuna selle raha eest suurt autot üldjuhul ei saa, siis ei mõtlenud üldse ning oligi masin vormistatud. Auto sai tegelikult võetud Naisele, kellele oleks see esimene päris enda liikur. Eks ma kulgen hetkel ka ise sellega seniks kuni ka omale masina suudan leida lähiajal. Eks vajalikud toimetamised jäävad ikka minu kanda. Selleks ka siis teema, et aegajalt kribada kui kuskilt midagi küljest kukkunud või otsa saanud. Tegu siis tumerohelise sedaaniga. Mootoriks 2,8 142kw. Kõik rattad veavad ning käike vahetab ka ise. ( manuaalkasti ei taha elusees ). LS 248 000km. Lisad: - Helenahksisu - S rool - Kompuuter - Kliimaautomaatik - 2x el. aknad - 2x el. peeglid soojendusega - 2x. istmesoojendused - Udutuled ees ja taga - teisaldatav kärukonks - suusakott - Tagakardin Velgedeks 16 orig. FlatFive valukad milledel peal praktiliselt uued Kelly lamellid 205/55/16. SkyPlus- i lennutab kõrvu originaal stereo. ( Peab ütlema, et heli on täiesti hea. E39 puhul oli asi nutusem. ) Mõned tuhanded kilomeetrid tagasi on terve esisild saanud uued pudinad, ning kettad ja klotsid vahetatud. ( 515€ ) Kuna vanast ajast oli ka head Würthi kahepoolset teipi alles, siis numbrialused installisin prügikasti ning numbrid läksid siis teibiga külge. Sai viisakam igaljuhul. Aga selline ta siis on: ( Kuulutuse pildid esialgu ) [img]http://img3.auto24.ee/auto24/560/077/85875077.jpg[/img] [img]http://img4.auto24.ee/auto24/560/082/85875082.jpg[/img] [img]http://img1.auto24.ee/auto24/560/091/85875091.jpg[/img] [img]http://img4.auto24.ee/auto24/560/105/85875105.jpg[/img] [img]http://img4.auto24.ee/auto24/560/114/85875114.jpg[/img] [img]http://img6.auto24.ee/auto24/560/124/85875124.jpg[/img] [img]http://img6.auto24.ee/auto24/560/119/85875119.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2,8Q 30V 142kw. + CTS Chiptuning - 1997 - AndresL
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
21.2%
- SQL:
78.8%
]