Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 4000S - 1987 - majanduskriizz
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: majanduskriizz[/i] Pole pikka aega siia midagi kirjutanud aga tööd on see-eest tehtud omajagu. Kõigepealt esimeste pidurite hooldus/kontroll. Klotsid isegi suhteliselt hiljuti uued pandud, kettad paksud. Kummagi poole alumiste juhikute kattekummid said vahetatud ja juhikutest tõrv välja pestud ja vasemöksiga kokku pandud, enam ei jää kinni. Tagumised pidurid olid pärit erinevatelt autodelt ja said täielikult välja vahetatud. Uued silindrid said probleemide vältimiseks läbinisti alumiiniumist, klotsid ja trumlid on FK toodang. Kässari kinnijäämise ennetamiseks on mul nüüd tegelikult uuema versiooni (B3, G3, vento jne) pidurid taga. Seal on see kässari hoob natuke paremini disainitud kui vanematel masinatel. Panin ka uued tolmukatted ja telje külge, eks näis kas sain oma imelikust vasaku ratta camberist lahti. Vahetusse läksid ka tagumised piduritorud, kuna vanad olid täiesti kinni omadega. (väljast ilusad) Hea üllatus taas oli see, et esimesi pidureid õhutades ja vedelikku vahetades tulid niplid kerge nõksuga lahti. Näha on, et kohati on seda masinat ilusti hooldatud ja ma pakun, et see on Madise (madjs) süü :D [img=600x800]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/IMG040.jpg[/img] [img=600x800]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/IMG091-1.jpg[/img] [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/IMG214.jpg[/img] [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/IMG217.jpg[/img] Ja nii palju siis ruumikast garaa˛ist :D [img=600x800]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/IMG062.jpg[/img] Lõpuks panin peale ka uued NGK küünlajuhtmed ehk originaalid. Roolivõimu õli sai ka 300g uut sisse valatud. Summuti kinnitus oli ka väga ,,leidlikult’’ lahendatud… [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/IMG130.jpg[/img] Kuna tagumises aknalauas olid augud ja mingid krõbisevad asjad seal sees, siis mõnda aega tagasi (ise ka ei usu, et seda ütlen) lõikasin augud natuke suuremaks ja panin korralikud grundingi kõllid sisse. Eemaldasin kokku teibitud vanad kõlari juhtmed, mis olid keskelt kruvidega vaiba liistu alla kinnitatud ja vedasin uued korralikud juhtmed. Makk mängib ilusti ja valjusti, aga tulevikus peab ikkagi pideva plussi ka vedama, ei saa kogu aeg süüde sees ju olla. Esimesed kõlarid on ikka heli poolest üsna jubedad :S Tõin ära ka selleks hooajaks uued valukad – avuse lumehelbekesed. Kergete lakikahjustustega, aga hind oli ka paras ja rehvid on tiba väiksed selle auto jaoks :D [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/IMG138.jpg[/img] [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/IMG135.jpg[/img] [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/IMG208-1.jpg[/img] Elektri anomaaliatest rääkides, siis ei tööta ka sigaretisütaja ja radika vendid. Lisaks kaob kuskile ikka aju vool koos juhtmega a-piilarisse. [img=800x600]http://i740.photobucket.com/albums/xx43/krizzu9/IMG204.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 4000S - 1987 - majanduskriizz
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
29.1%
- SQL:
70.9%
]