Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 Quattro B2 - 1984 - Pampkuri
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: pampkuri[/i] Siduri töösilindri vahetuseks tuli käigukast eemaldada, vana silinder ei tulnd peale stoppri eemaldus lihtsalt välja. Siis hakas koitma et kolmaskäik läks ka raksuga sisse nii et tuli nagu nii maha võtta ja teine kast oli olemas nagu nii. Siit küsimus et mis vahe on 200q keskelt lukuga kastil ja 80Q kastil peale erineva käiguvahetus mehanismi asukoha. Peaülekanne on vist teine aga kas midagi veel. Mõte lihtsalt selles suunas et kuna alt tulnud kast vaja korda tehe ja pärnus liiguvad need 200 kastid uutena üsna olematu hinnaga siis äkki osta üks uus ja saab äkki vajalikud vidinad sealt kätte. Eelmine aasta hakkasin üht kasti korda tegema ja lõpuks üks hammasratas ja üks lülitusmuhf maksid üle 3000 eegi. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 80 Quattro B2 - 1984 - Pampkuri
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
26.2%
- SQL:
73.8%
]