Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi TT
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: rv30[/i] [quote][i]Algselt postitas: andriu[/i] Su tt8n on moraalselt vananenud auto. Ta võis olla ja oligi 1999 stiili ikoon, täna on 2016 ja ta on tänaseks päevaks vananenud ning täiesti märkamatu auto linnapildis erinevalt tt8j'st. Nüüd sa võrdlesid natuke erinevaid asju. Mina võrdlesin kõige tavalisemaid versioone, ehk neid mis vastanduvad üksteisele, so. 132kw vs 147 millel on meeletu kiirenduse vahe. Sina võrdled selle ajastu 1.8 kõige sportlikumat varianti 1.8 peal, ehk siis 165kw isendit. Võrdle nüüd sama ekstreemset uuema kerega TTS'iga, millel on 200kw 2.0 mootori juures ning kiirendus on 5 sekundit. Räägin omast kogemusest, kuna olen omanud 3 tt'd. Kui sa foori all opel vectra 2.0 järele ei saa, siis ehk hoomad selle 132 kw tt sportlikke omadusi. See 165 kw isend on juba teisest puust aparaat. Tõenäoliselt oled armunud oma vanasse tt'sse sest sa pole uut omanud. [/quote] Audi TT 8N võib olla moraalselt vananenud. Ma ei solvu selle peale. Aga 1998 oli Audi TT 8N uus ja huvitav auto. Tänaseks on sellest saanud disaini ikoon. Ükski auto ei ole tootmisse laskmisel disaini ikoon. Selle väärtuse annab autole aeg. 2016 on uus ja huvitav auto Audi TT 8S. Mis siis mitte juba Audi TT 8S? Audi TT 8J ei ole kumbki. Ei ole ta uus ega huvitav ja ei ole ta ka disaini ikoon. Ja vaevalt ta selleks kunagi saabki. Sellel kohal on juba Audi TT 8N. Ma võrdlesin täpselt võrreldavaid asju. Postitaja "majakavaht" soovis osta 165 kW Audi TT 8N ja sina soovisid siin müüa 2006 aasta 147 kW mootoriga Audi 8J. Kui nüüd rääkida Audi mootoritest üldisemalt siis Audi 1,8T mootorit peetakse üheks õnnestunumaks mootoriks üldse. Seda aga ei saa öelda TFSI mootorite kohta "carbon buildup" probleemi tõttu. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi TT
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
24.3%
- SQL:
75.7%
]