Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
raivo

 postitati 05.04.07 06:15
Tõin eile masina oma hoovi ära :cool:
Pole midagi öelda, päris muhe pill on. Aga jah, kiirendust kui sellist küll põhimõtteliselt pole, kuid antud auto ei olegi mingi kihutamise pill anyway (naisele ju tegelt mõeldud).

Küsiks kohe, et milline see originaalmakk antud autos peaks olema (gamma, delta vms?) ? Kahjuks on sealt see õige välja visatud ja mingi Alpine CD/mp3 asemele pandud. Mina aga sooviks just originaali..

Seeda kui kellegil on üks korralik originaal pakkuda võib mõelda vahetuse peale (mis nende hinnad üldse on?).
siilipoiss

 postitati 03.04.07 08:43
eelmise aasta lõpus oli soov sama masinat oma tuttavale naiskale muretseda, aga kuna hind oli siis üle 100 kilo ja omanik ei olnud nõus seda langetama, siis jäi asi katki, vaatama ma seda autot ei läinudki. Jutu käigus tuli välja et ise oli sõitnud sellega suht vähe aega (vist 2006 suvest) ja eelmine omanik oli E-autoline omaniku/töötaja naine, niiet tõenäoliselt suht hooldatud auto. Käigukasti jamast siis juttu ei olnud kuid kui see anomaalia peale remonti jätkub siis tuleks ilmselt arvestada võimaliku lisakuluga uue remondi või uue kasti ostmisele.
raivo

 postitati 03.04.07 06:22
:)
Praegu on kõik seisud paljulubavad. Veakoode ei leitud. Täna lasen auto alt kah üle kontrollida.

Veel, et tüüp olla lasknud automaatkasti ära remontida eelmise aasta lõpus (sõites oli hakanud käike kõva laksuga sisse panema), nüüd teatud kiiruse peal on ühe käiguga analoogne jama. Lubas küll käia remontijaga rääkimas, aga tea, kas üldiselt sellise 2.8 mootori automaadid on väga kallid ja keerulised remontida?
Reimers

 postitati 02.04.07 20:53
pole ta hullu midagi 10.2 sajani ja kui naisele tahad siis norm ju !

http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=10937&cache=no

muidu sama konfiga C4 A6 on küll uimane 11,2s sajani umbes sama kiirendus juba mis 2.0 manualil 11,9

ja viimane kõneleja kes ütles et hind on kallis sulle sellised sõnad et osta siis mõni odav ront ja asu aga remontima need veljed ise juba mis seal all on kuskil 10K rehvidega koos ja ise ma maksaks parem rohkem kui vähem !
a628

 postitati 02.04.07 19:46
hind on hirmus kõrge .. esimene asi mis silma hakkas
JanariA4

 postitati 29.03.07 12:29
Olen omanud sellist A4-ja. Minek on täiesti olemas. Inimene,kes istus avensisest sellise A4 rooli,pidi küll tõsise hooratud auto sisse istuma,kui mineku vahet polnud.Liigub vägagi erksalt. Endal oli muidugi manuaal, aga ega suurt vahet küll ei ole. Hind on krõbe,muidu ok tundub. Enda oma läks 76-ga müüki ja 2 tundi pidin ainult ootama:D
raivo

 postitati 29.03.07 11:57
Kuna autot otsin naisele, siis S6 jääb ära (C4 välimuse pärast põhiliselt).
Aga no krt, CRV-st on ta ikka kiirem :D

Aga omanik tundus olevat aus, rääkis ära mis tehtud ja mida ta veel kavatseb teha. Homme lähen vaatama.
antsu

 postitati 29.03.07 11:17
Pigem küll S4/S6 C4 aga aitab OT-st:P
Ingvar

 postitati 29.03.07 11:08
Tegelikult ei võrrelnud seda mootorit V8 4,2-ga. Otsisin sellist autot naisele ca paar aastat tagasi ja ise liikusin siis 1,8-liitrise Avensisega. Ei taha küll vaidlusesse laskuda, aga minekuvahe oli olematu. Oma ootused olid lihtsalt suuremad. Aitab nüüd OT-st küll.;)
Selle raha eest saab juba korraliku S4/S6(C4). Arvan, et erilist vahet kulutustes ei tule.
Edit. Kirjavead
Black

 postitati 29.03.07 09:08
Tsitaat:
Algselt postitas: Ingvar
Ei ole küll konkreeteset autot näinud ega proovinud, aga minu arvamus on, et 128kw-ne mootor on suht uimane seal quattro taga, eriti veel automaadiga. Tulemus on umbes sama, kui A6 2,4-se mootoriga quattro peal - ainult röögib, aga edasi ei käi. Soovitaks vaadata 142kw-se poole. Ärge nüüd pekske:D

Kui Sa 4.2 V8-ga võrdled, siis on muidugi uimane. Suvalise linnas liikuva 2.0 manuaaliga võrreldes liikus 128 kW automaat-quattro 100 küll igatahes oluliselt lõbusamalt. Võrdlusmoment 142 kW samalaadse A6-ga on mul ka olemas - olulist vahet pole, 30-klapiline veab lihtsalt kõrgemal pöördel (5000+) veidi pikemalt. Ehk kerge vahe on tunda ainult väga agressiivse sõidustiili korral.

Aga täitsa kena A4, head lisad, mõnusad istmed, kenad veljed, ostaks isegi, kui ta nii tumeroheline poleks... :P
raivo

 postitati 29.03.07 08:23
Seda ma usun jah. Aga paraku sellise konfiga masinaid ma praegusel hetkel eestist ei leia. Ja eks hind on kah 96a ja 128kw auto kohta päris krõbe.
Juhul kui keegi muidugi pakuks, et toob saksamaalt siia sarnase auto 142kw motoga, siis ootan pakkumisi.
Ingvar

 postitati 29.03.07 08:13
Ei ole küll konkreeteset autot näinud ega proovinud, aga minu arvamus on, et 128kw-ne mootor on suht uimane seal quattro taga, eriti veel automaadiga. Tulemus on umbes sama, kui A6 2,4-se mootoriga quattro peal - ainult röögib, aga edasi ei käi. Soovitaks vaadata 142kw-se poole. Ärge nüüd pekske:D
raivo

 postitati 29.03.07 07:27
Plaan seda vaatama minna. Kas keegi äkki teab autost midagi rohkem?

:)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 51.0% - SQL: 49.0%]