Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
a628

 postitati 10.02.07 10:04
kui 10 000km peale ühe liitri üli võtab v6 siis on väääääga hästi saadud :) kindel on see juba et kui ta on V6 siis on õlikulu paratamatus .... olen 3 V6 mootoriga audit sveitsist toonud kõik 2,8 ja kiirteel sõites on liiter 1500km kohta täitsa norm kõik 3 autot on niimoodi võtnud aga eestis sõites muidugi see kulu langeb märgatavalt .. aaga muidugi kui mootor väljast õline on siis peaks jah tihendite kallale minema
Dan

 postitati 09.02.07 11:10
Minu arvamus: Õli võtavad enamus vanemad v6 mootorid õlilekke tõttu. Töökaaslane omas 2,6l isendit ja temal võttis 10000km-iga max-st miinimumini ja see ei tulnud välja sumbutist. Seega loobus ta tih-te vahetusest. Mootor ise on yldiselt väga vastupidav! Kui plaanid plokikaane tih-te vahetust kuskil teeninduses siis kysitakse su käest kohe kindlasti päris suur ports raha:P Ja kui bensiini kokku tahad hoida siis pole see 2.8 õige valik... Isegi piilusin vahepeal 2.8-t aga siis oleks ma juba kindlasti valinud 142kw-se mootori...
emahiir

 postitati 09.02.07 10:32
Ostsin 4 kuud tagasi sama motoga c4, kuid manual ja mitte quattro. Mootor on tal kuulikindel, ainult õli võtab pisut, väidetavalt pidigi võtma ja ise pole klapisääretihendeid vahetanud, kuigi 200000 pealt võiks juba. Siis paistaks, kas võtab edasi või mitte. Vahetanud olen tal temp.anduri, filtrid, tagasillapuksid ja ongi kõik. Moto on tal jah tegelikult vist c5 oma ja keredetailid lähevad c4 järgi. Mugav sõita, möödsõidud väga lihtsad ja küttekulu, nagu siin pakuti kuskil sinna 10/11 ja lisaks juurde, olen saanud ka 9 hakkama, ilmselt ega maanteel alla 9 palju ei saa.
Fugitive

 postitati 07.02.07 22:56
mõni aeg tagasi vahetasin oma V6-l plokikaane tihendid ära. lasin kaane kah lihvida, survestada jne. raha läks umbes 10k. võid arvestada, et läheb päev aega selle tööga. muidugi kõik sõltub kui kiiresti kaaned valmis saavad. samas nii suure tööpuhul peaks ülevaatama kõike muid asju mis sinna teepeale sattuvad, ja vajalik vahetada. minul läks 20k remondipeale(siduri komplekt ja mootori - käimakasti õlid filter hinna sees(manual kast)).
TuRiK

 postitati 07.02.07 21:31
mix veel sellel kytuse paagis on mingi surve? teed kaane lahti puhub valja kohe? milles vqiks probleem olla? ja palju maksaks plokikaane tihendite v2ljavahetamine sellel autol?
a628

 postitati 04.02.07 20:18
kõik kütte võtab ära

ise omanud nii 128kw kui ka 142kw mootorit, minuarust on kütusekulu mõistlik... aaga ostes sellist autot siis ei tohiks eriti sellele mõelda :) .. linnas 14 maanteel 10 kui nii arvestad siis ei pane väga mööda. AT käigukastiga pole minul kunagi probleeme olnud ...
TuRiK

 postitati 04.02.07 15:53
kas A6 C4 142kw 2.8 quattro Automaat on kallis hooldus? miuksed on pqhivead? ja kas mootor on hea ja vastupidav? endal oli 2.8 quattro kupee aga kw oli 128! kui kellegil on siis palju kytet umbes vqtab?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 48.2% - SQL: 51.8%]