Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kps

 postitati 17.01.07 15:29
Tsitaat:
Algselt postitas: TT
Selline viivitamine on tingitud automaatkasti rikkest.
S8 teetunnetus ei ole tõesti just kõrgeimast klassist eriti kõrge külgseinaga talverehviga.


Viiene kast käitub hetkel nii vanema põlvkonna 8 peal. Kui hetkega pedaal põhja lüüa, siis reageerib mingi 0,5 sek jooksul, kui aga pedaali lükata sujuvalt aga mitte kiiremini kui ~2 sek põhjani ja vahepeal ka natuke järgi lasta, siis kast ikka natu mõtleb küll mitu käiku tagasi kerida või mida see s*taratas seal rooli taga tahab ;) Kogu see eelnev käitumine 80+ kiirustel, väiksematel kiirustel reageerib kast praktiliselt koheselt. Pole kohanud a8't, mis teistmoodi käituks. c4 kere automaat on järsem ja ei mõtle nii palju samasugusel lollitamisel. Ehk siis linnas nõelumisel ei jää kunagi hätta, aga maanteel tuleb selleks ise käike maha võtta ja pöördeid kõrgemal hoida kui ikka väga ekstreem nõelumine peaks olema.
Ja tegelikult reageerib koheselt pedaali vajutusele ainult manuaalkast :cool:
TT

 postitati 17.01.07 14:39
Selline viivitamine on tingitud automaatkasti rikkest.
S8 teetunnetus ei ole tõesti just kõrgeimast klassist eriti kõrge külgseinaga talverehviga.
elajas

 postitati 17.01.07 14:10
Tsitaat:
Algselt postitas: poleoluline
Uimane reageerimine pedaalile ?!? :o
Pane ikka mootor käima ja käik sisse.. ja vajuta siis - veelparem "löö" lapats põhja ja jätagi natukeseks sinna .:D:D:D


Just. Ikka pedaalile reageerimine - ootas u. 1,5sec enne kui liigutama hakkas. Esiteks mõtles hetke, siis ajas end pöördesse (5000rpm) ning alles seejärel rakendas veo (kiirendades 30 - 80kmh). Minu jaoks täiesi ebaloogiline käitumine.
Või oli sel isendil miskit viga? Vaevalt.

Teetunnetuse puudumine võis aga vabalt subjektiivne olla - samas varem peetud 750 oli ses osas hää küll.

Õ
poleoluline

 postitati 16.01.07 14:18
Tsitaat:
Algselt postitas: elajas
Läks aga hoopis nii, et proovitud S8 ei meeldinud - häirisid uimane reageerimine pedaalile ning teetunnetuse puudumine.

Seevastu on nüüd audiklubis üks S4 juures, mis minu sõidustiiliga oluliselt paremini klapib kui S8 :).


Uimane reageerimine pedaalile ?!? :o
Pane ikka mootor käima ja käik sisse.. ja vajuta siis - veelparem "löö" lapats põhja ja jätagi natukeseks sinna .:D:D:D
Kaits

 postitati 16.01.07 13:51
Tsitaat:
Algselt postitas: elajas
Läks aga hoopis nii, et proovitud S8 ei meeldinud - häirisid uimane reageerimine pedaalile ning teetunnetuse puudumine.

Seevastu on nüüd audiklubis üks S4 juures, mis minu sõidustiiliga oluliselt paremini klapib kui S8 :).


Huvitav... mäletan, et kunagi sai A8/S8 mingis testis hurjutada just liiga äkilise gaasipedaali ja liig tundliku rooli pärast (n.ö. loeb kõik tee konarlused ära ja gaasi puutudes tahab kohe hüpata).
A võibolla ei rääkinud Sa gaasipedaalist... :)
elajas

 postitati 16.01.07 13:04
Läks aga hoopis nii, et proovitud S8 ei meeldinud - häirisid uimane reageerimine pedaalile ning teetunnetuse puudumine.

Seevastu on nüüd audiklubis üks S4 juures, mis minu sõidustiiliga oluliselt paremini klapib kui S8 :).
Kaitz

 postitati 15.01.07 22:07
Tsitaat:
Algselt postitas: elajas
Jõudu.

Olen juba pisut aega A8 ja S8 hindu jälginud ning tundub, et peaks mõnele sellisele küüned taha ajama.

AGA. On väidetud, et A8 laguneb meeleheitlikult, samas kui S8 mitte - olevat toodetud hoopis mujal ja parematest detailidest.

On tõsi? Kui räme see vahe tegelikult on?

Aga A6 (4,2) vs. S6?

Kui A8 ja S8 kvaliteet oluliselt ei erine, on järgmine küsimus A8 3,7l mootori kohta - parem kui 4,2? Kuidas rüüpab?

Õ





Kui plaanid osta A8-S8 siis tee seda kindlasti.Sa ei kahetse seda.Ülalpidamine ei ole ka midagi meeletut.Ise olen sõitnud pea aasta A8ga ja olen väga rahul.Mõnus suur ja mugav auto.Ja loomulikut võta guattro.Edu sulle 8te hulka tulemisel.
spcvnd

 postitati 14.01.07 21:25
Tsitaat:
Algselt postitas: poleoluline
Pole eriti ainult linnavahel hõõrunud... kuid julgeks väita et kuskil 15 - 17 minu arvestusekohaselt...( muidugi mina ei ole kõige ökonoomsema sõidustiiliharrastaja tundub mulle )

kinnitan, mul oli linnas kuskil 15-16 ja maal 9-10. 4,2@4käiku ja 12/96.
poleoluline

 postitati 14.01.07 17:37
Viiese kastiga pidavat ökonoomsem olema...
Jaks

 postitati 14.01.07 17:35
No mis ma siis ikka oskan kaasa rääkida, sest ma suht värske 8-nda seerja omanik.
Kuid minu ostul oli põhiliseks saadav varustus ehk siis kindlasti pidi olema sport istmed, quattro 8 sil. mootor ja autom. kast.
Seega siis ei jäänud muud üle kui tuli osta 3,7 ja hetkel olen rahul. Samas on ka see hea, et kõik 3,7 mootoriga on juba 5-se kastiga, mida aga kahjuks pole 4,2-sed.
poleoluline

 postitati 14.01.07 17:30
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Huvipärast küsiks seda, et palju linnas keskmiseks tuleb norm sõiduga?


Pole eriti ainult linnavahel hõõrunud... kuid julgeks väita et kuskil 15 - 17 minu arvestusekohaselt...( muidugi mina ei ole kõige ökonoomsema sõidustiiliharrastaja tundub mulle )
juks11

 postitati 14.01.07 17:29
99 aastal said 8 seeria Audid facelift'i ja uueme tüübi mootorid (5 klapilised)
elajas

 postitati 14.01.07 17:25
Aastat ei piira muu kui hind - kuni 180k.
juks11

 postitati 14.01.07 17:22
Tsitaat:
Algselt postitas: poleoluline
Kui mina oleks igasugu "hirmujutte" kuulnud enne masina ostmist.... ilmselt oleks jäänudki see mudel minust puutumata... aga kuna jutud tulid tagantjärele... olen nendeüle palju naerda saanud.. - vähemasti siiani... :D
Sõidan sellega kevadest ja kui aus olla pole selle eelmine omanik just hoolikas autohoidja olnud.. kuid sellegipoolest ei nurise sugugi...:cool: Mulle igatahes meeldib ja julgen väita et valdav enamus hirmujutte on teiste automarkida omanike kadedusekrigin... :D:cool:
Kütet neelab nii nagu vajutad... st. väga erinevalt olenevalt sinu valitus sõidustiilist ( minul trassil kuskil 9,5 - 10,5 kui sujuvalt 100 - 120 km/h ja tugevat vastutuult ei ole... )
Ja kui ostad sis ikka soovitaks 4,2L , minuoma 95a oma


Huvipärast küsiks seda, et palju linnas keskmiseks tuleb norm sõiduga?
poleoluline

 postitati 14.01.07 16:59
Kui mina oleks igasugu "hirmujutte" kuulnud enne masina ostmist.... ilmselt oleks jäänudki see mudel minust puutumata... aga kuna jutud tulid tagantjärele... olen nendeüle palju naerda saanud.. - vähemasti siiani... :D
Sõidan sellega kevadest ja kui aus olla pole selle eelmine omanik just hoolikas autohoidja olnud.. kuid sellegipoolest ei nurise sugugi...:cool: Mulle igatahes meeldib ja julgen väita et valdav enamus hirmujutte on teiste automarkida omanike kadedusekrigin... :D:cool:
Kütet neelab nii nagu vajutad... st. väga erinevalt olenevalt sinu valitus sõidustiilist ( minul trassil kuskil 9,5 - 10,5 kui sujuvalt 100 - 120 km/h ja tugevat vastutuult ei ole... )
Ja kui ostad sis ikka soovitaks 4,2L , minuoma 95a oma
juks11

 postitati 14.01.07 16:56
Tsitaat:
Algselt postitas: elajas
Jõudu.

Olen juba pisut aega A8 ja S8 hindu jälginud ning tundub, et peaks mõnele sellisele küüned taha ajama.

AGA. On väidetud, et A8 laguneb meeleheitlikult, samas kui S8 mitte - olevat toodetud hoopis mujal ja parematest detailidest.

On tõsi? Kui räme see vahe tegelikult on?

Aga A6 (4,2) vs. S6?

Kui A8 ja S8 kvaliteet oluliselt ei erine, on järgmine küsimus A8 3,7l mootori kohta - parem kui 4,2? Kuidas rüüpab?

Õ


Räägi ka aastaarvudest...

3,7 poole pole mõtet vaadata, kui siis ikka 4,2... Ja ma pole nagu eriti täheldanud, et mingit vahet oleks kas A või S, kui nüüd aga meenutada, siis tavaliselt on S ikka paremas korras aga see ehk sellest, et neid hoitakse rohkem...

Kusjuures, olen ilmselt homsest kah S8 omanik ja antud hetkel ei vaadanud kah ühtegi A8'at, kuid samas sai vaadatud küll A6 4,2 mootoriga isendeid aga minu enda arvamus on see, et kui juba 8, siis ka S, seda siis kuni 02 aasta isenditel.
elajas

 postitati 14.01.07 16:50
Jõudu.

Olen juba pisut aega A8 ja S8 hindu jälginud ning tundub, et peaks mõnele sellisele küüned taha ajama.

AGA. On väidetud, et A8 laguneb meeleheitlikult, samas kui S8 mitte - olevat toodetud hoopis mujal ja parematest detailidest.

On tõsi? Kui räme see vahe tegelikult on?

Aga A6 (4,2) vs. S6?

Kui A8 ja S8 kvaliteet oluliselt ei erine, on järgmine küsimus A8 3,7l mootori kohta - parem kui 4,2? Kuidas rüüpab?

Õ

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 57.3% - SQL: 42.7%]