Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Dan

 postitati 23.01.07 12:21
Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
kui tohib paluda, siis väike uudishimu piinab su langetatud otsuse osas ka...


Terv.
Niipalju võin su uudishimu kahandada, et tema seda autot ei ostnud kuna see auto nyyd minu käte vahel:P... ja kokkuvõtteks niipalju et :D:D:cool:
Kui aega saan siis teen klubiliikmete autode alla teema ka...
erki.t

 postitati 08.01.07 22:44
kuna seda rõhku juhitakse seal ecu poolt, siis vähekese annab seda seal tõsta chipiga ;)
marauder

 postitati 08.01.07 22:19
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
110 kW 1.8T on ju tegelikult madalsurveturboga, mille peamine eesmärk on kasuteguri tõstmine ja momendi parandamine. Seega annab selle mootori chippimine ja turborõhu tõstmine üsna lihtsa vaevaga häid tulemusi.


Mismoodi röhku tösta saab?
Originaal turbol siis...
erki.t

 postitati 08.01.07 21:58
kui tohib paluda, siis väike uudishimu piinab su langetatud otsuse osas ka...
Onu_Aksel

 postitati 06.01.07 14:25
Suurimad tänud Teile ;)
Black

 postitati 05.01.07 10:44
110 kW 1.8T on ju tegelikult madalsurveturboga, mille peamine eesmärk on kasuteguri tõstmine ja momendi parandamine. Seega annab selle mootori chippimine ja turborõhu tõstmine üsna lihtsa vaevaga häid tulemusi.
erki.t

 postitati 05.01.07 09:44
sõites ise 141kW neliveolise a4-ga, usun et peab paika ja tegemist on üsna tagasihoidliku järeleaitamistunniga chippimise näol.
1,8 kannatab ka enamat... tehasest veeres TT mudeleid välja 1,8 mootoriga üsna erinevas konfiguratsioonis... http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri.php?a=100&aj=&b=2&c=tt&a=100&j=5&f1=&f2=&g1=&g2=&k1= 130&k2=&h=0&i=0&p=0&ab=0&ac=0&ad=0&ae=2&af=50&ag=1&otsi=otsi

ehk siis, mida ma tahtsin öelda oli, et ära pelga neid kW mis ei ole 110 nagu STANDARD ette näeb. ja 4 veoline on ta kohe kindlasti, powerplant on ju õigetpidi aiste vahel.

mis puudutab läppariga kaasavõtmist siis... eks vajaduse ja uudishimu korral saad lasta ka mujal neid veakoode lugeda... esinduses näiteks ostueelne ülevaatus. ja eks müüja saab samamoodi neid koode ka enne müüki värskelt kustutada vastavalt oma suvale ja vajadusele. mingi osa ostust jääb alati tagumiku ja kõhutundeks.

edu otsustamisel!
jõuvanker

 postitati 04.01.07 18:32
Tegemist on miski firma poolt chipitud masinaga. Võta keegi läppariga kaasa või mine diagnosti - saad mootori- ja elektroonikapoolelt ülevaate. Sillad lase üle logistada. Mis ikka, pealehakkamist.
Onu_Aksel

 postitati 04.01.07 18:17
Tere, olen Audidest suht kauge inimene seega paluks Teie kui asjatundjate abi. Soov oleks osta uus masin omale. Tekkis siis huvi Audi A4-jade vastu. Märkasin Auto24-jas ühte teistest kõvasti erinevat masinat...
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/510/auto_php-id=280510-www_auto24_ee.html

Mis sellest siis arvata võiks? On need kw-d õiged? 4-vedu peab paika? Imestan, et 1.8T mootoriga sellised kw-d. Teistel kõigest 110 ning palja chipiga niipalju juurde vist ka ei saa. Teab äkki keegi lähemalt rääkida?
Tänud!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 55.7% - SQL: 44.3%]