Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Muhemees

 postitati 25.01.07 15:08
Tsitaat:
Algselt postitas: Matu
kaalusin ka selle auto ostu aga eiiiiiii.........
küsid miks? osta ära ja siis leiad vastuseid rohkem kui vastata oskan!:cool:


oot aga räägime siis :P
Matu

 postitati 24.01.07 20:17
kaalusin ka selle auto ostu aga eiiiiiii.........
küsid miks? osta ära ja siis leiad vastuseid rohkem kui vastata oskan!:cool:
spcvnd

 postitati 02.01.07 22:51
Tsitaat:
Algselt postitas: ash
SELLE isendi kast on tõesti 4ne, aga eelpool hõigatud 5-se aastaarv on paraku vale. VIIENE tuli 96 :) Nii et kui viiest otsid võid ka alates 96 autosid vaadata... usu, küttekulu vahe on neil märgatav. 5-sega sõidad maanteel 2000 pöördega ja 115 km/h. - nagu diisel ;)

mul oli 12/96 4,2 a8 ja neljase kastiga! sellest panin ka 97. muidugi variant on, et oli salongiauto või midagi...
kps

 postitati 02.01.07 16:08
Ei tea neljase kasti kohta v8 moto taga eriti rääkida, aga hetkel 5 kast ja aastast 97 on ennast küll väga heast küljest näidanud. Teravus/reageerimine linnasõidul on väidetavalt parem võrreldes neljasega ja see arvamus siis neljase kastiga iga päev sõitva isiku poolt. Kütusekulu on hetkel selline, et analoogse tallamise juures võtab v8 aut q sama palju kui c4 kerel v6 aut q, seda siis 50:50 maantee:linn. Maanteesõidul 90-100kmh lastes sõidab küll võlgu võrreldes v6 ja neljase kastiga :cool: Üldiselt hoiavad kütusekulu kokku piirangud, mis on liikuseeskirjadega kehtestatud :D Linnasõidul ei ole kah võimalik seda kütusekulu eriti lakke ajada, kuna Eesti linnatänavatel hakkab lihtsalt autost kahju :( Kui mingeid kapotialuseid hoolduskulusid arvestada, siis see on küll asi, mis kasvab vastavalt kubatuurile :)
Muhemees

 postitati 02.01.07 15:34
Tsitaat:
Algselt postitas: ash
Tsitaat:
Algselt postitas: spcvnd
raudselt 4,2 ja quattro. kastil on 4 käiku. 5ne tuli 97.


SELLE isendi kast on tõesti 4ne, aga eelpool hõigatud 5-se aastaarv on paraku vale. VIIENE tuli 96 :) Nii et kui viiest otsid võid ka alates 96 autosid vaadata... usu, küttekulu vahe on neil märgatav. 5-sega sõidad maanteel 2000 pöördega ja 115 km/h. - nagu diisel ;)


kui märgatav ta siis on???
ash

 postitati 02.01.07 00:00
Tsitaat:
Algselt postitas: spcvnd
raudselt 4,2 ja quattro. kastil on 4 käiku. 5ne tuli 97.


SELLE isendi kast on tõesti 4ne, aga eelpool hõigatud 5-se aastaarv on paraku vale. VIIENE tuli 96 :) Nii et kui viiest otsid võid ka alates 96 autosid vaadata... usu, küttekulu vahe on neil märgatav. 5-sega sõidad maanteel 2000 pöördega ja 115 km/h. - nagu diisel ;)
Muhemees

 postitati 01.01.07 14:00
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Kõige parem on kui keegi asjatundja auto üle vaatab. Ma ei oskagi muud öelda, kui vaata veermik, elektroonika (eriti uuri kliimat) ning mootor (koos leketega) üle.


"juks" kle kui hakkan kaupa tegema ja asi ikka tõsiseks läeb :cool: siis ma otsin sind talinas ylesse ja lasen masinal tulla linna ja teeb täislaksu ikka ära, ei taha eriti põrsast kotis osta, teades, et osade isenditega on ikka jama rohkem kui rubla eest.

aga muidu mis sa arvad sellest, minule on arusaamatuks jäänud 4´se ja 5´se kasti erinevused? et kumba nagu ise pooldaksid teades nende vigadest ja plussidest!!!

mootor peaks ju vanematel sama olema, ja elektrisysteem.
Muhemees

 postitati 01.01.07 13:56
Tsitaat:
Algselt postitas: riio
Usu või ära usus aga A8 4.2 võtab küttet pea sama palju kui su 2.8 V6 :D, rahuliku stiiliga. Õele ostsin 4.2 q 99a ja tarbib mnt 90km/h 7-7.5 ja linnas 14-15l. keskmine sinna 10 ja 12 vahele :D Seega pole ju paha. Seega tean mida A8 endast kujutab. Hea auto on. quattro on tugevamate sildadega kui poole veoline;)


nuh seda ma räägingi, aga minu 2.8Q joob tehase andmete järgi, keskmine seal 9.3 juures maanteed mööda vähemgi, aga see tuleneb sellest, et auto on naise käes, ja tema suht vähe laseb mootori yle 3000 pöörde :cool: niiet kui vahest mina oma kätte saan siis puhastan lõõre :) siis ei saa rääkida enam keskmisest 9.5 siis peab arvestama ikka 14 sajale :D

aga seda ma häste ei taha uskuda, et 4.2Q maanteel sul 7´ga hakkama saab ;)

aga nuh eks ole isendeid erinevaid;)
juks11

 postitati 01.01.07 13:52
Tsitaat:
Algselt postitas: riio
Usu või ära usus aga A8 4.2 võtab küttet pea sama palju kui su 2.8 V6 :D, rahuliku stiiliga. Õele ostsin 4.2 q 99a ja tarbib mnt 90km/h 7-7.5 ja linnas 14-15l. keskmine sinna 10 ja 12 vahele :D Seega pole ju paha. Seega tean mida A8 endast kujutab. Hea auto on. quattro on tugevamate sildadega kui poole veoline;)


Riio, pean Sind kurvastama, Quattrol ja esiveolisel on täpselt sama esisild, ei mingit vahet. Esisild lihtsalt kestab kauem, kuna Quattro puhul langeb koormus ka tagasillale ja seega esisilda rasitakse vähem.
riio

 postitati 01.01.07 13:35
Usu või ära usus aga A8 4.2 võtab küttet pea sama palju kui su 2.8 V6 :D, rahuliku stiiliga. Õele ostsin 4.2 q 99a ja tarbib mnt 90km/h 7-7.5 ja linnas 14-15l. keskmine sinna 10 ja 12 vahele :D Seega pole ju paha. Seega tean mida A8 endast kujutab. Hea auto on. quattro on tugevamate sildadega kui poole veoline;)
Muhemees

 postitati 01.01.07 13:05
Tsitaat:
Algselt postitas: riio
loomulikult kui raha on siis osta juba 2007 a A8 seal seda võimu ja mugavust palju rohkem:D
Kui aga pole nii palju seda krõbisevat siis amatöör ei saa arugi 4 ja 5 automaadi vahest. Sõidab ta samamoodi Uuem muidugi alati parem jne.
A8 vanasõna "4.2 ja Quattro:D" POle ju mõtet osta suurt kulukat jne autot öko eesmärgil jne.;)


öko ei ole minu jaoks probleem, kui ikka mootoril on 8 silindrit siis need ka tahavad vastavalt juua ju, egas ykski asi armastusest ei ela:D niiet lihtne ja loogiline :P:cool:
riio

 postitati 01.01.07 12:55
loomulikult kui raha on siis osta juba 2007 a A8 seal seda võimu ja mugavust palju rohkem:D
Kui aga pole nii palju seda krõbisevat siis amatöör ei saa arugi 4 ja 5 automaadi vahest. Sõidab ta samamoodi Uuem muidugi alati parem jne.
A8 vanasõna "4.2 ja Quattro:D" POle ju mõtet osta suurt kulukat jne autot öko eesmärgil jne.;)
Muhemees

 postitati 01.01.07 11:32
Tsitaat:
Algselt postitas: spcvnd
raudselt 4,2 ja quattro. kastil on 4 käiku. 5ne tuli 97.


aga kas neljane kast ei jää väheks???

või tasuks mõelda siis 97 aasta isendi peale???
spcvnd

 postitati 30.12.06 20:46
raudselt 4,2 ja quattro. kastil on 4 käiku. 5ne tuli 97.
f.

 postitati 30.12.06 18:31
Tsitaat:
Algselt postitas: Muhemees
aga muidu tasub sellise isendi peale mõelda või mõelda 3.7 esiveolise peale? või yldse 2.8???



Arvan, et A8 peaks ikka quattro olema. Sõidurõõm on oluliselt suurem, eriti talvel libedaga. 3,7 esiveoline jääb selle kõrval lihtsalt ratast ringi kerima aga 4vedu teeb ju libedaga imesid.
Muhemees

 postitati 30.12.06 18:30
mitme käiguline kast sellel on?
Muhemees

 postitati 30.12.06 18:12
aga muidu tasub sellise isendi peale mõelda või mõelda 3.7 esiveolise peale? või yldse 2.8???
juks11

 postitati 30.12.06 18:08
Tsitaat:
Algselt postitas: Muhemees
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Elektroonikat ikka spets programmiga ja veermikku kindlasti teeninduses, kes tunneb Audi veermiku omapärasid. Roolilatile viska kah pilk peale.

Kui saaksid auto Tallinnasse orgunnida, siis meil sihuke täielik kontroll 500.- ringis


aga viljandi kandis???


Aasta auto või mis seal oli...
Muhemees

 postitati 30.12.06 18:05
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Elektroonikat ikka spets programmiga ja veermikku kindlasti teeninduses, kes tunneb Audi veermiku omapärasid. Roolilatile viska kah pilk peale.

Kui saaksid auto Tallinnasse orgunnida, siis meil sihuke täielik kontroll 500.- ringis


aga viljandi kandis???
juks11

 postitati 30.12.06 17:58
Elektroonikat ikka spets programmiga ja veermikku kindlasti teeninduses, kes tunneb Audi veermiku omapärasid. Roolilatile viska kah pilk peale.

Kui saaksid auto Tallinnasse orgunnida, siis meil sihuke täielik kontroll 500.- ringis
Muhemees

 postitati 30.12.06 17:54
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Kõige parem on kui keegi asjatundja auto üle vaatab. Ma ei oskagi muud öelda, kui vaata veermik, elektroonika (eriti uuri kliimat) ning mootor (koos leketega) üle.


kuidas ma elektroonikat uurin ja mootori lekkeid?

kas lihtsa vaatlemise teel või teenindustes???
juks11

 postitati 30.12.06 17:51
Kõige parem on kui keegi asjatundja auto üle vaatab. Ma ei oskagi muud öelda, kui vaata veermik, elektroonika (eriti uuri kliimat) ning mootor (koos leketega) üle.
Muhemees

 postitati 30.12.06 17:39
et siis kysimus järgmine, raffas mis arvate alljärgnevast autost???

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/347/auto_php-id=238347-www_auto24_ee.html

kas on kellelgi lisainfi selle asjanduse kohta.

mida peaksin uurima mida kartma???

aidake palun!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 71.6% - SQL: 28.4%]