Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
f.

 postitati 07.01.07 19:41
...väljanägemine on päris kobe ja arvata on, et kaitseks ikka mitte ilupärast.
jõuvanker

 postitati 07.01.07 18:26
Tsitaat:
Algselt postitas: f.
Tsitaat:
Algselt postitas: lukas
need liistud ja põhjakaitsed pole kahjuks metallist!


Pettumus... kas tõesti siis ei saadud natuke kergmetalli raisatud.


Vahel on mittemetall ehk tugevamgi, kui kergmetall;)
f.

 postitati 07.01.07 18:23
Tsitaat:
Algselt postitas: lukas
need liistud ja põhjakaitsed pole kahjuks metallist!


Pettumus... kas tõesti siis ei saadud natuke kergmetalli raisatud.
lukas

 postitati 01.01.07 17:06
need liistud ja põhjakaitsed pole kahjuks metallist!
f.

 postitati 28.12.06 21:59
Tsitaat:
Algselt postitas: lukas

Allroad näeb muidugi oluliselt parem välja oma kõrge kliirensiga ja koopalaienditega.


Välimus on küll Allroadil kiiduväärt, eriti metall ukseliistud ja põhjakaitse mis pamperi alt paistab. Parklas A6te ja Allroadi kõrvuti nähes on vahe isegi võhikule märgatav.
lukas

 postitati 27.12.06 19:15
Allroadi maastikukliirens on 208 mm;
parkimise ja linnasõidu kliirens kiiruseni kuni 80 km/h 192 mm;
kiirusega alates 80-140 km/h on kliirens 167 mm ja
kui uhad kiiremini kui 140 km/h siis langeb see automaatselt 142 mm-ni.
A6 kliirens on 120 mm.

Mina ostsin puhtalt selle pärast, et olen seda autot ihaldanud juba sellest ajast kui need esimestena tehasest välja veeresid. Muidu iseenesest väga mõnus masin. Proovi sõita ja eks ise otsustad kas Allroad või A6. Allroad näeb muidugi oluliselt parem välja oma kõrge kliirensiga ja koopalaienditega. Enim põdemist tekitavad vist õhkpadjad, kuid kui jõuad allroadi osta, siis jõuad ka neid vahetada, sama käib ka küttekulu kohta. Esisild tundub küll suht massivne ja tugev. Ise pole veel midagi vahetanud.
juks11

 postitati 27.12.06 18:51
Tsitaat:
Algselt postitas: f.
Sooviks teavet allroadi kohta, et millega on siis tegu. Kuidas vastu peab ja palju ta quattrost erineb (ka varuosadelt)? Mis on maksimaalne kõrgusevahe? Arvatavasti rokib maastikul ka paremini, kuid kas piisavalt palju et allroadi eelistada?


Mida Sa Quattro all silmas pead, Allroad on ju kah Quattro ning kui pakub huvi, siis mul üks 2003a 2,7Biturbo pakkuda!?
f.

 postitati 27.12.06 18:42
Sooviks teavet allroadi kohta, et millega on siis tegu. Kuidas vastu peab ja kas varuosad on quattroga samad? Mis on maksimaalne kõrgusevahe? Arvatavasti rokib maastikul ka paremini, kuid kas piisavalt palju et allroadi eelistada?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 50.5% - SQL: 49.5%]