Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
lukas

 postitati 09.09.06 16:34
läheb jälle tüüpiliseks vaidluseks, et turbomehed ja V6 mehed ei saa kuidagi selgeks kumb parem on.

Usun ise et mingil pea 10 aastat vanal R4 mootoril pole nii pikka resurssi kui V6 vabalthingaval.

Tegelt V6 biturbo on selline kompromiss variant ;)
Maljuutin

 postitati 09.09.06 14:54
7 seci sajani ja tipkiirus 245 ei ütleks,et väga uim on;) ja mootor töötab kõvasti vaiksemalt ja läheb pöördesse paremini.
quattromees

 postitati 09.09.06 10:59
1.8T kindlasti mõistlikum varjant, V6 on paras uim...
Maljuutin

 postitati 09.09.06 10:38
olen sõitnud mõlemaga,endal on 2,8 142 kw maanteel sõites võttis minu masin vähem kütust kui 1,8 TQ mul 7,5 tal 8,5L 100 km peale.Nii ,et edasiminekust niipalju siis,et turbo hakkab kohe liikuma,aga v6 natuke hiljem aga kui minema hakkab siis ikka läheb...mul teine V6 mootoriga auto ja kahetsema ei ole pidand..
Maku

 postitati 06.09.06 11:05
Liigub neid mõlemaid, pole nad mingid rariteedid ja see jutt, et 1.8T on USA turu jaoks, no jah.. Kindlasti osa mudeleid on, aga kindlasti mitte kõik.

Mina ei kahtleks nimetatud valikut tehes - 1.8T silmad kinni (arvatavasti küll mitte seda, mis sinu poolt lisatud lingil oli). Milleks ma pean ostma omale V6 bensuka, kui ta joob kütet rohkem kui ka 2.2T S?

Pange pahaks või võtke heaks, aga minu jaoks eksisteerivad Audi maailmas ainult järgmised mootorid - 2.2T, 4.2 V8, 1.9tdi, 1.8T. Olen nende kõigiga ise sõitnud ja need oleksid minu auto valikus ka suht ees otsas. Ise ma ei ole sõitnud 2.5tdi R5-ga, aga olen kuulnud tuttavatelt, et ka see on 5+ mootor. Samas kiidetakse uuemaid dislasid ka, mis A8-le pandi. Oma valiku lõppu jätaksin kindlasti Audi V6 mootorid (2.4, 2.6, 2.8, 2.5tdi). Miks ma V6 mootoreid ei salli, on see, et nad ei käi edasi mitte tuhkagi (auto otsingul igast autosid proovitud), aga kütet joob mehe moodi. Disla V6-ga on muidugi üldse omaette ooper (samas jälle osad kiidavad). Biturbo-t ei ole endal olnud, olen ainult sõitnud. Ei oska seda eriti kiita ega laita.
ivar80

 postitati 06.09.06 10:50
Tere!

Vend plaanib omale autot osta ja siis esialgu oleks sellised 2 valikuvarianti. Olen ise rohkem nagu diiselmootoritega kursis ja bensakatest väga ei tea. Lugesin mõned tunnid siin foorumis selliste masinate kohta aga täpsustaks lühidalt üle kas olen õigesti asjast aru saanud.
1,8TQ ainult ameerika variant ja juppe raske saada; 2,8Q V6 kallis pidada.

Isendid ise sellised
2.8 Q V6 30V
1.8TQ

PS. Numbrimärgi järgi see 1.8 ju nagu ameeriklane pole. Samas pole ka sellist 142kw mootorit ennem kunagi näinud.
Mida ostmisel kriitilisema pilguga tuleks vaadata?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 41.6% - SQL: 58.4%]