Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
epic

 postitati 20.08.06 20:49
Tsitaat:
Algselt postitas: riio
eks see ikke ole nii, et kui omad turbokat siis teed v8 maha:cool:. TA ütles vaid, et on vastupidavam ja see pärast tahabki. Arvan sama. Auto on ju pool maastur seega pole ta kiirendus masinaks loodud ja pole ka mõtet tuunida. Mõlemad motod on hea aga elu on näidanud, et turbokatega on rohkem jamamist. 2.7 t tohib tuunida küll kuid kas sellel on mõtet allroadi peal, kas 1/4 mile sõiduks või vahel metsas ronimiseks. Arvan, et orig seades 2.7 t ronib sammuti edukalt jne. Eks ta rohkem maitse asi ole...mullegi maitseks 4.2 rohkem:D

Kas keegi on midagi maha teinud ??? Mis sa norid ? :P
juks11

 postitati 20.08.06 16:24
Tsitaat:
Algselt postitas: epic_metal
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
4,2 V8 5V on parim Audi mootor üldse!!! Soovitan kiiresti ära unustada igasuguse tuunimise ja seda veel eriti 2,7 BITURBO'l.

Ok nõus et 4,2 on vastupidavam. Eks igaühe enda asi.

Aga huvitab, et miks sinumeelest ei tohiks tuunida 2,7T mootorit ?


Kes keelab tuunimast, tohib ikka!

Toome näite:

1,0l R4 mootor, millest on võetud 300hp
4,2 V8 tehasest 300hp

Pole vist raske arvata kumb mootor peab kauem vastu, kummaga on parem sõita jne.

Kui tekib mingi viga...

Tuunitud mootoril ei ole originaaljupid ja seaded, seega seda uuesti käima saada on tunduvalt raskem ja kulukam.

Tehase seadetes olev mootor - sellele on tehas valmistanud testimisseadmed, määranud kindlad normid, teinud varuosad, mis omavad ka garantiid, lisaks koolitatud mehaanikud jne.

Lisaks on suuremal kubatuuril madalatel pööretel rohkem jõudu, seega on juba sõidumugavus tunduvalt suurem jne jne
riio

 postitati 20.08.06 16:04
eks see ikke ole nii, et kui omad turbokat siis teed v8 maha:cool:. TA ütles vaid, et on vastupidavam ja see pärast tahabki. Arvan sama. Auto on ju pool maastur seega pole ta kiirendus masinaks loodud ja pole ka mõtet tuunida. Mõlemad motod on hea aga elu on näidanud, et turbokatega on rohkem jamamist. 2.7 t tohib tuunida küll kuid kas sellel on mõtet allroadi peal, kas 1/4 mile sõiduks või vahel metsas ronimiseks. Arvan, et orig seades 2.7 t ronib sammuti edukalt jne. Eks ta rohkem maitse asi ole...mullegi maitseks 4.2 rohkem:D
epic

 postitati 20.08.06 15:39
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
4,2 V8 5V on parim Audi mootor üldse!!! Soovitan kiiresti ära unustada igasuguse tuunimise ja seda veel eriti 2,7 BITURBO'l.

Ok nõus et 4,2 on vastupidavam. Eks igaühe enda asi.

Aga huvitab, et miks sinumeelest ei tohiks tuunida 2,7T mootorit ?
Aatos

 postitati 20.08.06 14:32
jaa sellel on NAVI peal ja Recaro istmed jne palju lisasid tundus , aga ma tahaks uuemat nii alates 2003 ja kui juba allroadi võtan siis arvatavsti v8 ja sellel revalis müüdaval mudelil minumeelest lisasid napib . jõudu ja edu sulle , äkki tulevikus mingil klubiüritusel kohtume ,siis vaatame kummal apremini joppas .
lukas

 postitati 20.08.06 13:29
ei see 450 K pole enam minu hinnaklassis kahjuks. Üritaks mingi max koos toomisega 330, aga selle eest saab bensukatest 2,7 biturbo või siis joppamise korral kõksuga 4,2. Seda viimast varianti leida on vist suht keeruline. Eks hakkab sellega rohkem paari nädala jooksul tegutsema ja siinseid autotoojaid rumalate küsimustega pommitama. Ühe autotoojast sõbraga rääkisin, tema arvas, et pole mõtet midagi siin välja valida, et küll leiame miskit. Noo ma ei tea- pisut kahtlane. Vaevalt see saksamaa ka mingi imedemaa on.

Lisade ja sisu ja värvi poolest on see isend muidugi ülikõva, aga ma pole veel uurinud omaniku käest, et mis või kus ja kui palju jne. Pole lihtsalt tahtnud kõvatada enne kui raha reaalselt olemas.
Aatos

 postitati 20.08.06 13:03
Samas saad kindlasti Revalis müüdavat autot paremini kontrollida ja oled kindel ,mida ostad ja äkki pigistad neilt ka mingi garantii välja . Ise olen ka kahe vahel ,aga kaldun saksamaalt toomise poole kuigi sealt ei tundu soodsam olema pigem vastupidi
Aatos

 postitati 20.08.06 10:55
Jaa mis seal salata , olen piilunud tykk aega ka seda revalis müüdavat autot . Kui aus olla , siis välimus , värv ,sisu ei meeldi mulle selle revalis müüdava auto puhul ja sel on allroadi kohta ka suts vähe lisasid peal.

Seega kiikan saksamaa poole , seal on mingi 5 isendit millele hammas peale hakkaks ,aga veel pole nagu asjale reaalset tõuget taha andnud ,et pean veel enesega ühele nõule saama ,aga arvatavasti on see just see auto mida ikkagi tahan.
lukas

 postitati 20.08.06 10:09
Kas kaubaks läheb ainuke Eestis müüdav 4,2 Allroad või tuleb kuskilt välisriigist midagi? Küsin sellepärast, et piilun ise ka vaikselt sama mudelit aga 4,2 hinnad tunduvad ka saksas olevat ca 30K euri. Aga arvestades et 2003 oli hind mingi 80 000 eur siis on hind isegi soodne 3 aasta vanuse auto kohta.

Klubis allroadidega suht kitsas käes. Ainuke klubiliikmete autode all olev kasutaja Hirv masin on ka müügis :(
See Hirve auto teema ka muidugi täiesti tühi, niiet polegi kuskilt midagi lugeda.
Aatos

 postitati 20.08.06 07:39
tänud juks , ma arvan ka sama
juks11

 postitati 20.08.06 07:35
Tsitaat:
Algselt postitas: Aatos
aga kui 2,7 t ära tuunida kuidas jääb vastupidavusega ?

Ma ikka kalduks v8 poole kui juba bens ,sest ostuhind on sama , kütusekulu on sama ja 7,3 kiirendusest mulle aitab .
VASTUPIDAVUS ON AGA V8 KINDLASTI PAREM .

vaidled vastu ?


4,2 V8 5V on parim Audi mootor üldse!!! Soovitan kiiresti ära unustada igasuguse tuunimise ja seda veel eriti 2,7 BITURBO'l.
Aatos

 postitati 20.08.06 07:30
aga kui 2,7 t ära tuunida kuidas jääb vastupidavusega ?

Ma ikka kalduks v8 poole kui juba bens ,sest ostuhind on sama , kütusekulu on sama ja 7,3 kiirendusest mulle aitab .
VASTUPIDAVUS ON AGA V8 KINDLASTI PAREM .

vaidled vastu ?
epic

 postitati 20.08.06 07:28
Tsitaat:
Algselt postitas: Aatos
Kui juba bens , siis 4,2 V8 , kütusekulu on sama mis 2,7t ja kiirendus parem

Jah, stockina küll. Aga kui tuunimisest rääkida, siis kindlasti mitte :P
Aatos

 postitati 19.08.06 16:33
Ma ei ole küll mingi kõva mutrisepp ise ,aga ajakirjanduse põhjal olen aru saanud ,et see bi turbo pole just kõige õnnestunum variant . Kui juba bens , siis 4,2 V8 , kütusekulu on sama mis 2,7t ja kiirendus parem ja 4,2 V8 on ka aastaid tootmises olnud mootor seega peaks olema vead parandatud ja üldse vist audi üks õnnestunumaid mootoreid peale 1,8t ja 2,0 fsi.
juks11

 postitati 19.08.06 16:16
Tsitaat:
Algselt postitas: epic_metal
Samas kui tuunida tahad, võta 2,7T. Seal on tegemist rohkem kui vabalthingava kallal ja ka ~300kW võimsus ei tohiks olla probleem.


Ning tuunimisega kaasneb ka üldjuhul probleemide suurenemine...
epic

 postitati 19.08.06 16:11
Samas kui tuunida tahad, võta 2,7T. Seal on tegemist rohkem kui vabalthingava kallal ja ka ~300kW võimsus ei tohiks olla probleem.
juks11

 postitati 19.08.06 14:50
Tsitaat:
Algselt postitas: Aatos
tänud ,

lugesin autobildi , sealt sain ka sama usku , aga tahtsin veel kindlust saada .


Aga palun!

Võid täieliku südamerahuga 4,2 V8 võtta!
Aatos

 postitati 19.08.06 14:45
tänud ,

lugesin autobildi , sealt sain ka sama usku , aga tahtsin veel kindlust saada .
juks11

 postitati 19.08.06 14:39
2,5 TDI V6 on väga väga paha mootor, ainult probleemid...

V8 väga väga hea mootor, vaid sõidad ning Allroadil on V8 juba ketiga mootor, seega jääb hammasrihma vahetus kah ära.

Ei ole kahtlust kah, et 4,2 V8 (5V) - Minu kogemuste põhjal parim Audi mootor üldse!
Aatos

 postitati 19.08.06 14:32
Tere !

Olen otsustanud endale muretseda Adi Allroad 2003-2004 , aga ei ole veel valinud kas osta 2,5 tdi 132 kw või 4,2 V8 .

Iseenesest kütusekulu probleem pole ja kalduks isegi V8
poole ,samas sõidan ikka 4000 km kuus maha ja kui arvestada ,et

keskmiselt peaks 15 L V 8 võtma siis 10 K kuus bensa peale panna ?

Kui võtta 132 kw disla siis 10 L peaks hakkama saama ,seega oma 4kilo kuus võitu .

Aga iseenesest pean lugu kihutamisest ja olen valusa jalaga ja põhimure ongi ,et 132 kw diisel vist jääb allroadile lahjaks .
Mõte tekkis kui seda tuunida ,aga kas kellegil on kogemusi 132 kw diisli tuunimisega läbi chip boksi ,kas kiirendus paraneb ?

ja üldse mis mootorit soovitate allroadile.

Kui ikka 4,2 v8 öelge välja , aidake inimesel otsustada.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 63.5% - SQL: 36.5%]