Teema ülevaade |
mar2ko
|
postitati 24.08.06 12:39 |
Võin sulle öelda et Revalisse kindlasti kontrollima ära mine. Ise seal käisin ja mitte mingit tolku ei olnud (Sain vähemasti ära proovida )
Otsin isegi hetkel head kohta kuhu minna, kui olen leidnud ja käinud siis annan teada.
|
Metalheart
|
postitati 15.08.06 20:00 |
Ega noid automaat diisleid eriti pakkumisel ei ole
Hea auto on ta küll pidavat üli ökonoomne olema, kuna ise mõõdan maad BMW- 3liitrisega siis naisele see audi läheks peamiselt ja eriti ei ole
huvitatud teisest kolme lidrasest perre
tiptronicud pandi mis aastast alates peale?
Kus teie oma audide ostueelset kontrolli teete, kas turbo funkab ja pump lööb normaalselt jne?
Tänulik juba praegu info eest.
terv Are
|
Vembut
|
postitati 15.08.06 19:04 |
oleneb ju sellest kas tahad ökonoomset või teravat masinat.
Külmaga käivitub korralik diisel ime hästi. Enda b4 diisel läks siin talvel 30.-nagu naks käima.
Diisel teeb häält küll kui väljas seisad, istud masinasse ei saa arugi et diisel, ainult et tuim on.
kui mõistlikult 1.8t sõida, ei kulu asjad ega midagi, ka väga hea auto. Ja pole see automaadil ka viga midagi. Hea sõita, mugav.
Aga diisli puhul vaata ka automaat ja 81kw-ne
|
Black
|
postitati 15.08.06 17:58 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Metalheart
Ja siis igivana küs..kui ulitsal on 32kraadi külma kas siis saab diisli käivitumisele loota?? |
Korras diisel käivitub külmaga tegelikult isegi paremini, kui enamik bensukaid. Peaasi, et õige talvine kütus oleks. Ses mõttes olekski külm talv ka
parim aeg diiselauto ostmiseks.
A4 esisild muutus vastupidavamaks koos '99 faceliftiga (ees pikad ühe klaasi all tuled). Samas sõidab ka vanem väidetavalt 100000 km läbi uute
õõtsadega, mis ka enam väga palju ei maksa. Komplekti hind on juba kuskile sinna 5-6k eegu kanti kukkunud. Sõidumugavusele annab multilinkvedrustus
kõvasti juurde, mis teha, iga asi maksab.
1.8T turbo lagunemise tüüppõhjus oli vist ühe õlitustoru liigne lähedus väljalaskekollektorile, mistõttu selle sisu kõrbenud õlist ära ummistub. A4TQ
oskab ilmselt sellest mootorist rääkida.
Ise otsiks 1.8T korral ikkagi manuaalkasti, diisel samas võiks vabalt tiptronic olla.
|
Metalheart
|
postitati 15.08.06 16:39 |
riio kribas:
Tsitaat: |
Kirusid neid a4 pukse hirmsalt (vist oli esimese põlve mudeli nõrk koht ) mis sai koos alu kontidega vahetada ja on suhteliselt kallid.
|
Millal see esimene põlvkond teiseks vahetus??
Kuidas on nende diislite igasuguste pumpadega lood??
Ja siis igivana küs..kui ulitsal on 32kraadi külma kas siis saab diisli käivitumisele loota??
Terv Are
|
ulith
|
postitati 15.08.06 15:30 |
tegelikult soovitaks ma pigem 81 kw-ist näiteks seda ja olen kuulnud, et audi 1.8Turbodel pidid turbod vilestsad olema(ütlevad tihti üles), aga ei ole nii kindel.
seega soovitan diislit
|
riio
|
postitati 15.08.06 14:20 |
Diisli kohta mõned sõbrad kiidavad palju. Pidi tõsine ökopill olema see 1.9 kui samas karjuvad, et koliseb (disla hääl) hirmsalt.
1.8 Tq A4 hmm...ei oska midagi ölda. Kuid kaldun arvama, et automaat sellisele mootorile ei sobi. Kuid ma pole ka sõitnud. Lihtsalt oletan. Kas
Bensiini kulu on sinu jaoks tähtis? Mina vaataks sellise summa eest juba A6. Kirusid neid a4 pukse hirmsalt (vist oli esimese põlve mudeli nõrk koht )
mis sai koos alu kontidega vahetada ja on suhteliselt kallid. Endale a4 absoluutselt ei meeldi (isiklik arvamus)
|
Metalheart
|
postitati 15.08.06 06:42 |
Tere audipoisid ja auditüdrukud
Probleem tekkis lähipäevil, kuna perre oleks teist autot vaja siis tekkis tahtmine tulla ja teie käest nõu küsida.
Kuna valikuid on nii palju siis teie äkki soovitate kuldset keskteed.
Nimelt otsingud on päädinud kahe autoga, esimene on siis :
Audi turbo
ja teine on Audi diisel
Tahaks lihtsalt soovitust kuulda, kas audi diisel on ka talvel käivituv, paarisõnaga ka turbost ja mootorist kas on ültse asi või mitte.
Bensiinika kohta ka sama moodi kas turbo ka vastu peab jne jne.
Tänulik ette
terv Are
|