Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
juks11

 postitati 13.08.06 11:39
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Teeks ühe alagrupi juurde Autod vms

Sinna alla siis mudelid, mis omakorda jaotatakse aastate järgi

Mootorid, samamoodi liigitatakse aastate järgi - mootorid ju muutuvad, võib liigitada ka kw järgi

Käigukastid, liigitame man (4,5 ja 6k), akk (4,5 ja 6k) ning mtr ja DSG

Haldex kah kuhugi!

Sinna alla saaks siis ju pea kõik asjad ära panna.

Ja nüüd kui keegi ikka küsib, mis on paratamatus, siis saaks ta kohe suunata konkreetsesse teemasse, mitte ei antaks ette hunnik linke või siis kasuta otsingut.

Sinna ei peagi esialgu ju midagi kirjutama, pange tühjalt üles ja las teemad kogunevad!
Liiga peeneks ei tasu minna. Vastasel juhul ei ole enam info kergesti leitav. Mingi kompromiss tuleb siiski leida.


Vabalt võib ka teha vähe üldisemalt, mudelid ja keretüübid, mootorid kubatuuri ja kuju R V W ning silindrite arvu järgi ja siis käigukastid man akk mtr dsg ning ka Haldex võib sinna alla minna...
spcvnd

 postitati 13.08.06 11:36
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Liiga peeneks ei tasu minna. Vastasel juhul ei ole enam info kergesti leitav. Mingi kompromiss tuleb siiski leida.


meibi lihtsalt eraldi kaustad b4, b5, c4, c5 või midagi....

edit:

või siis ühte kausta b4, b5 ja teise c4, c5 c6 ja kolmas d2, d3 või mis nad kõik on ;)
Maku

 postitati 13.08.06 11:33
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Teeks ühe alagrupi juurde Autod vms

Sinna alla siis mudelid, mis omakorda jaotatakse aastate järgi

Mootorid, samamoodi liigitatakse aastate järgi - mootorid ju muutuvad, võib liigitada ka kw järgi

Käigukastid, liigitame man (4,5 ja 6k), akk (4,5 ja 6k) ning mtr ja DSG

Haldex kah kuhugi!

Sinna alla saaks siis ju pea kõik asjad ära panna.

Ja nüüd kui keegi ikka küsib, mis on paratamatus, siis saaks ta kohe suunata konkreetsesse teemasse, mitte ei antaks ette hunnik linke või siis kasuta otsingut.

Sinna ei peagi esialgu ju midagi kirjutama, pange tühjalt üles ja las teemad kogunevad!
Liiga peeneks ei tasu minna. Vastasel juhul ei ole enam info kergesti leitav. Mingi kompromiss tuleb siiski leida.
juks11

 postitati 13.08.06 11:26
Teeks ühe alagrupi juurde Autod vms

Sinna alla siis mudelid, mis omakorda jaotatakse aastate järgi

Mootorid, samamoodi liigitatakse aastate järgi - mootorid ju muutuvad, võib liigitada ka kw järgi

Käigukastid, liigitame man (4,5 ja 6k), akk (4,5 ja 6k) ning mtr ja DSG

Haldex kah kuhugi!

Sinna alla saaks siis ju pea kõik asjad ära panna.

Ja nüüd kui keegi ikka küsib, mis on paratamatus, siis saaks ta kohe suunata konkreetsesse teemasse, mitte ei antaks ette hunnik linke või siis kasuta otsingut.

Sinna ei peagi esialgu ju midagi kirjutama, pange tühjalt üles ja las teemad kogunevad!
Maku

 postitati 13.08.06 11:16
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Minu ettepanek Adminnidele:

Teha eraldi "kaust", üks osa oleks mudelitele ja teine mootoritele, sinna saaks siis igasugu arvamused kokku korjata või uuesti sisestada - tõesti ei viitsi mitusada korda ühele ja samale küsimusele vastata....

Ei tohiks ju eriti keeruline teostada olla!?
Hakkab juba tigedaks tegema see, et inimesed OTSINGUT ei kasuta. Mis mõte nende teemade säilitamisel siis üldse on?

Juks, kurjuures kui teha sellised alajaotused, siis tekiks ikka aeg ajalt neid teemasid, sest inimesed ei otsigi enne postitamist. Aga ma olen sarnast ideed juba viljelenud S alafoorumis.
juks11

 postitati 13.08.06 10:57
Minu ettepanek Adminnidele:

Teha eraldi "kaust", üks osa oleks mudelitele ja teine mootoritele, sinna saaks siis igasugu arvamused kokku korjata või uuesti sisestada - tõesti ei viitsi mitusada korda ühele ja samale küsimusele vastata....

Ei tohiks ju eriti keeruline teostada olla!?
spcvnd

 postitati 13.08.06 10:43
Tsitaat:
Algselt postitas: riio
ise sõidad aga mõnudest rääkida ei taha :D


paar ndlt tagasi me ju just võrdlesime hindasid ja asju, mugavusest ei pea ilmselt rääkima... :cool:
ash

 postitati 13.08.06 09:36
Tsitaat:
Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: riio

pane otsingusse audi a8 või %a8 ja tuleb vastuseid nii mis mühiseb...

ise sõidad aga mõnudest rääkida ei taha :D
Jupid odavamad kui vanal V8 2 korda. Ja hea mugav auto (a8 ju)...vastu peab sammuti korralikult (mõitslikult sõites)...:PBena kulu linnas 15 kanti ja mnt 9-10 seega päris öko pill kui vaadata mugavusi ja suurust:)


Selliseid postitusi/küsimusi tuleb siia foorumisse keskmiselt kord nädalas - kõigil üks ja see sama sisu - kuidas vastu peab, kallid jupid on ja mis kütusekulu on. Seega muutub juba ühe ja sama jutu kirjutamine suhteliselt mõttetuks ja risustab foorumit. Loodetavasti küsija nägi vastust "otsi" ja selle teema võiks küll nüüd lukku panna...
riio

 postitati 12.08.06 20:27
Tsitaat:
Tsitaat:

pane otsingusse audi a8 või %a8 ja tuleb vastuseid nii mis mühiseb...

ise sõidad aga mõnudest rääkida ei taha :D
Jupid odavamad kui vanal V8 2 korda. Ja hea mugav auto (a8 ju)...vastu peab sammuti korralikult (mõitslikult sõites)...:PBena kulu linnas 15 kanti ja mnt 9-10 seega päris öko pill kui vaadata mugavusi ja suurust:)
spcvnd

 postitati 12.08.06 15:13
Tsitaat:
Algselt postitas: 666
Mure selline, et pakutakse soodsalt Audi A8 Quattro Tiptronic 4.2 V8 228 kW aasta on 1999 ja tundub päris heas korras olevat ja on otse saksast. Kui kellegil on olnud selline auto ja teab sellest midagi enamat siis kõik info oleks teretulnud. Näiteks bensiinikulu, kui kallid on jupid ja mis on õrnad kohad ja kuidas vastu peab?

pane otsingusse audi a8 või %a8 ja tuleb vastuseid nii mis mühiseb...
666

 postitati 12.08.06 13:14
Mure selline, et pakutakse soodsalt Audi A8 Quattro Tiptronic 4.2 V8 228 kW aasta on 1999 ja tundub päris heas korras olevat ja on otse saksast. Kui kellegil on olnud selline auto ja teab sellest midagi enamat siis kõik info oleks teretulnud. Näiteks bensiinikulu, kui kallid on jupid ja mis on õrnad kohad ja kuidas vastu peab?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 60.1% - SQL: 39.9%]