Teema ülevaade |
juks11
|
postitati 13.08.06 11:39 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Teeks ühe alagrupi juurde Autod vms
Sinna alla siis mudelid, mis omakorda jaotatakse aastate järgi
Mootorid, samamoodi liigitatakse aastate järgi - mootorid ju muutuvad, võib liigitada ka kw järgi
Käigukastid, liigitame man (4,5 ja 6k), akk (4,5 ja 6k) ning mtr ja DSG
Haldex kah kuhugi!
Sinna alla saaks siis ju pea kõik asjad ära panna.
Ja nüüd kui keegi ikka küsib, mis on paratamatus, siis saaks ta kohe suunata konkreetsesse teemasse, mitte ei antaks ette hunnik linke või siis kasuta
otsingut.
Sinna ei peagi esialgu ju midagi kirjutama, pange tühjalt üles ja las teemad kogunevad! | Liiga peeneks ei tasu minna. Vastasel juhul
ei ole enam info kergesti leitav. Mingi kompromiss tuleb siiski leida. |
Vabalt võib ka teha vähe üldisemalt, mudelid ja keretüübid, mootorid kubatuuri ja kuju R V W ning silindrite arvu järgi ja siis käigukastid man akk
mtr dsg ning ka Haldex võib sinna alla minna...
|
spcvnd
|
postitati 13.08.06 11:36 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Liiga peeneks ei tasu minna. Vastasel juhul ei ole enam info kergesti leitav. Mingi kompromiss tuleb siiski leida. |
meibi lihtsalt eraldi kaustad b4, b5, c4, c5 või midagi....
edit:
või siis ühte kausta b4, b5 ja teise c4, c5 c6 ja kolmas d2, d3 või mis nad kõik on
|
Maku
|
postitati 13.08.06 11:33 |
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Teeks ühe alagrupi juurde Autod vms
Sinna alla siis mudelid, mis omakorda jaotatakse aastate järgi
Mootorid, samamoodi liigitatakse aastate järgi - mootorid ju muutuvad, võib liigitada ka kw järgi
Käigukastid, liigitame man (4,5 ja 6k), akk (4,5 ja 6k) ning mtr ja DSG
Haldex kah kuhugi!
Sinna alla saaks siis ju pea kõik asjad ära panna.
Ja nüüd kui keegi ikka küsib, mis on paratamatus, siis saaks ta kohe suunata konkreetsesse teemasse, mitte ei antaks ette hunnik linke või siis kasuta
otsingut.
Sinna ei peagi esialgu ju midagi kirjutama, pange tühjalt üles ja las teemad kogunevad! | Liiga peeneks ei tasu minna. Vastasel juhul
ei ole enam info kergesti leitav. Mingi kompromiss tuleb siiski leida.
|
juks11
|
postitati 13.08.06 11:26 |
Teeks ühe alagrupi juurde Autod vms
Sinna alla siis mudelid, mis omakorda jaotatakse aastate järgi
Mootorid, samamoodi liigitatakse aastate järgi - mootorid ju muutuvad, võib liigitada ka kw järgi
Käigukastid, liigitame man (4,5 ja 6k), akk (4,5 ja 6k) ning mtr ja DSG
Haldex kah kuhugi!
Sinna alla saaks siis ju pea kõik asjad ära panna.
Ja nüüd kui keegi ikka küsib, mis on paratamatus, siis saaks ta kohe suunata konkreetsesse teemasse, mitte ei antaks ette hunnik linke või siis kasuta
otsingut.
Sinna ei peagi esialgu ju midagi kirjutama, pange tühjalt üles ja las teemad kogunevad!
|
Maku
|
postitati 13.08.06 11:16 |
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Minu ettepanek Adminnidele:
Teha eraldi "kaust", üks osa oleks mudelitele ja teine mootoritele, sinna saaks siis igasugu arvamused kokku korjata või uuesti sisestada - tõesti
ei viitsi mitusada korda ühele ja samale küsimusele vastata....
Ei tohiks ju eriti keeruline teostada olla!? | Hakkab juba tigedaks tegema see, et inimesed OTSINGUT ei kasuta. Mis
mõte nende teemade säilitamisel siis üldse on?
Juks, kurjuures kui teha sellised alajaotused, siis tekiks ikka aeg ajalt neid teemasid, sest inimesed ei otsigi enne postitamist. Aga ma olen sarnast
ideed juba viljelenud S alafoorumis.
|
juks11
|
postitati 13.08.06 10:57 |
Minu ettepanek Adminnidele:
Teha eraldi "kaust", üks osa oleks mudelitele ja teine mootoritele, sinna saaks siis igasugu arvamused kokku korjata või uuesti sisestada - tõesti
ei viitsi mitusada korda ühele ja samale küsimusele vastata....
Ei tohiks ju eriti keeruline teostada olla!?
|
spcvnd
|
postitati 13.08.06 10:43 |
Tsitaat: | Algselt postitas: riio
ise sõidad aga mõnudest rääkida ei taha |
paar ndlt tagasi me ju just võrdlesime hindasid ja asju, mugavusest ei pea ilmselt rääkima...
|
ash
|
postitati 13.08.06 09:36 |
Tsitaat: | Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: riio
|
pane otsingusse audi a8 või %a8 ja tuleb vastuseid nii mis mühiseb... |
ise sõidad aga mõnudest rääkida ei taha
Jupid odavamad kui vanal V8 2 korda. Ja hea mugav auto (a8 ju)...vastu peab sammuti korralikult (mõitslikult sõites)...Bena kulu linnas 15 kanti ja mnt 9-10 seega päris öko pill kui vaadata mugavusi
ja suurust |
Selliseid postitusi/küsimusi tuleb siia foorumisse keskmiselt kord nädalas - kõigil üks ja see sama sisu - kuidas vastu peab, kallid jupid on ja mis
kütusekulu on. Seega muutub juba ühe ja sama jutu kirjutamine suhteliselt mõttetuks ja risustab foorumit. Loodetavasti küsija nägi vastust "otsi" ja
selle teema võiks küll nüüd lukku panna...
|
riio
|
postitati 12.08.06 20:27 |
Tsitaat: |
pane otsingusse audi a8 või %a8 ja tuleb vastuseid nii mis mühiseb... |
ise sõidad aga mõnudest rääkida ei taha
Jupid odavamad kui vanal V8 2 korda. Ja hea mugav auto (a8 ju)...vastu peab sammuti korralikult (mõitslikult sõites)...Bena kulu linnas 15 kanti ja mnt 9-10 seega päris öko pill kui vaadata mugavusi
ja suurust
|
spcvnd
|
postitati 12.08.06 15:13 |
Tsitaat: | Algselt postitas: 666
Mure selline, et pakutakse soodsalt Audi A8 Quattro Tiptronic 4.2 V8 228 kW aasta on 1999 ja tundub päris heas korras olevat ja on otse saksast. Kui
kellegil on olnud selline auto ja teab sellest midagi enamat siis kõik info oleks teretulnud. Näiteks bensiinikulu, kui kallid on jupid ja mis on
õrnad kohad ja kuidas vastu peab? |
pane otsingusse audi a8 või %a8 ja tuleb vastuseid nii mis mühiseb...
|
666
|
postitati 12.08.06 13:14 |
Mure selline, et pakutakse soodsalt Audi A8 Quattro Tiptronic 4.2 V8 228 kW aasta on 1999 ja tundub päris heas korras olevat ja on otse saksast. Kui
kellegil on olnud selline auto ja teab sellest midagi enamat siis kõik info oleks teretulnud. Näiteks bensiinikulu, kui kallid on jupid ja mis on
õrnad kohad ja kuidas vastu peab?
|
|