Teema ülevaade |
miky100
|
postitati 06.03.24 20:16 |
Kellegil 45 TFSI kogemusi on? EA8xx mootoreid kiidetakse väljamaal palju. Õlikulu ja carbon probleemid on suudetud ehk seljataha jätta.
55tfsi pole proovinud, kuid käisin bmw g30 540i proovimas. Võimalik et 11 aastat 3.0 diislitega sõitmist on tagumiku tunnetuse valetama pannud aga see
40i ei tahtnud väikesel kiirusel kuidagi väänet anda. Paberil auto muidugi väga kiire, aga meie teedele ei leidnud nagu seost selle kütusekulu ja
võimsuse vahel. Tagumikuga tunnetades siis 3.0 diisel tunduvalt reipam nö igapäevasõidus . Vaevalt et 55tfsi-gi ökomaks saadud on. Tallinna linnukulu jäi 12-14 liitri vahele. Täitsa tudisedes liikumist
muidugi ei proovinud.
Kuna diisli soovi enam pole siis ongi jäänud lauale 45tfsi.
Kuidas C8 kerel S-tronic vastu peab? Kui saan õigesti aru siis on nii öelda teine generatsioon see?
Minu ostusoov lähtub sellise 60-100k sõitnud autodele, mitte uuele.
Pistikhübriidi kohta keegi oskab kogemusi anda? Kasutatud akupank jne.
|
kassu
|
postitati 06.02.24 19:14 |
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Ulmeline turbolag on ka endiselt aktuaalne
Kui pill enam garantiiline ei ole, siis softi muudatusega saab korda selle.
Võimsuse poole pealt tegelikult suht head mootorid. 260-270 kW tuleb lõdvalt sealt ka 170kW variandist. |
Kas C8 mudel on juba piisavalt tark, et "warranty patch" lähenemist pole selle puhul võimalik kasutada?
|
prj
|
postitati 11.12.23 23:04 |
Ulmeline turbolag on ka endiselt aktuaalne
Kui pill enam garantiiline ei ole, siis softi muudatusega saab korda selle.
Võimsuse poole pealt tegelikult suht head mootorid. 260-270 kW tuleb lõdvalt sealt ka 170kW variandist.
|
miky100
|
postitati 11.12.23 11:48 |
Nagu olen aru saanud siis V6 diislid 170/210 kw on kõik 8 käigulised tiptronicud.
Keti ja nukkvõlli probleemid endiselt aktuaalsed.
|
Lauritz
|
postitati 09.11.23 09:00 |
Tsitaat: | Algselt postitas: miky100
Kuidas 3.0 diislid 210/170 kw on? Kas nukkvõlli ja ketiprobleem on endiselt õhus? |
Mind huvitab uuest aastast sama setup'iga auto ... ehk on kellelegi kogemusi mida hea siia jagada.
|
miky100
|
postitati 13.08.23 18:59 |
Kuidas 3.0 diislid 210/170 kw on? Kas nukkvõlli ja ketiprobleem on endiselt õhus?
|
txxxl
|
postitati 30.06.23 17:52 |
Peale diisli skandaali ei ole diislid enam need mis naad enne olid, mootor on häälestatud uimaseks.
Aga probleemsed kohad on väntvõlli esimese simmeri lekked, veepumba lekke, adblue ja nox andur, egri jahutite ummistumine.
Uuema s-tronic kastiga suuri probleeme väga ei ole veel esinend, õlipõhja ja mehatroonika korpuse vahet lekivad õli. Mehatroonika ja siduriga
massilisi probleeme ei ole(võibola need alles tulevad).
|
prj
|
postitati 30.06.23 11:24 |
Kõigil VAG-i mootoritel, mis tehti WLTP tsüklis peale dieselgate-i ei sulgeta EGR-i ka põhjagaasiga madalatel pööretel, seetõttu on neil ulmeline
turbolag.
Dünograafikul on enne-pärast max. moment 3.0 TDI-l üle 600 pöörde varem.
Ehk siis võta B9 2.0 TDI ja viruta sinna 500 pööret otsa ning saad aru, kuna see spoolib.
Kaste kõiki libistatakse rämedalt. Nii DSG-d kui ka Tiptronicut, et seda peita.
Seda mitte S/RS-i bensumootori mitte ostmist ma küll ei mõista (seda enam, et C8 S6 on diisel).
VW Golf-il näiteks 1.5 TSI on sisuliselt sama kütusekuluga, nagu 2.0 TDI, aga dünaamikas on palju parem.
|
Jann
|
postitati 30.06.23 11:18 |
Ei kurda küll 8hp55 kasti puhul uimasust.
Aga 2,0 TDi quattro C8 peal tähendab sisuliselt haldexit kasti tagaosas ning mudru ka tagadiffris.
Nagu nelikveoline passat, tavaoludes esivedu...
|
jõuvanker
|
postitati 30.06.23 09:12 |
Tsitaat: | Algselt postitas: merchant
Tiptronic D ja S reziimil on nagu öö ja päev. Tavareziim on taotluslikult uimane, ka gaasipedaal reageerib suure viitega, ilmselt teemaks kütusesääst.
|
Puudub vajaduse igapäevaselt kasutada naftamootori otsas olevat kasti S reziimis. Et tunduks äge? Siis pigem soovitaks soetada sportauto. Naftapressi
üks peamisi pointe ongi kütusesääst.
|
merchant
|
postitati 30.06.23 08:04 |
Tiptronic D ja S reziimil on nagu öö ja päev. Tavareziim on taotluslikult uimane, ka gaasipedaal reageerib suure viitega, ilmselt teemaks kütusesääst.
|
jõuvanker
|
postitati 30.06.23 07:40 |
Bensukas on pereautona välistatud va S ja RS mudelid.
Teen proovisõidu ja näha kui häiriv see lag siis on.
Pidasin silmas rohkem selle mootori kestvust ja tüüphädasid.
Kirutakse küll vanema põlvkonna S-troniciud töökindluses osas, kuid isiklikult mulle meeldib S-tronicu dünaamika ja käitumine - konkreetne kast, ei
uima ja ei veni.
Kiidetakse hullult 8k Tiptronicuid, no ma ei tea, olen erinevate Tiptronicutega sõitnud ja kummi venitamine jääb kummi venitamiseks, see võib küll
töökindel olla, kuid dünaamika ei meeldi. Igapäevane võrdlusmoment mul A4/B8 S-tronic ja Q7/4M Tiptronic, sõidumugavuse, käitumise, kohapealt igakell
see vanakooli S-tronic
Aga nagu ikka: "kellel ema, kellele tütar"
|
prj
|
postitati 30.06.23 06:57 |
Jõhker turbolag on neil. Nagu kõikidel muudel uutel diiselmootoritel.
Kui vähegi kannatab võta bensukas. Naabril oli juba uuest peast ja kogu aeg halab, et ei liigu peast ega persest edasi koha pealt minnes.
Positiivne on see, et selle saab enamjaolt korda remapiga.
|
jõuvanker
|
postitati 30.06.23 06:45 |
Head ja vead Audi A6/C8 2.0TDI/150kw mootoril? Kuidas see mudel üldse on, kas on mingeid lastehaiguseid, millele tähelepanu pöörata?
Pakub huvi just kooslus 2.0TDI/150kw ja quattro.
|