Teema ülevaade |
prj
|
postitati 16.01.23 17:17 |
Diislitel on lisaks tahmafiltrile ka adblue kõigil veel, ehk siis kui seal tahmafiltrit ei karda, siis bensuka puhul pole üldse mõtet karta seda.
|
Jann
|
postitati 16.01.23 11:22 |
Sorry, ajasin 1,4 mootoriga segi kus kett laks gen3 juures rihmaks üle.. Tuleb täpsem olla.
|
siLc
|
postitati 16.01.23 11:15 |
Kōik EA888 on ketiga mootorid.
|
Jann
|
postitati 15.01.23 16:06 |
C8 kolmene bensukas on uue põlvkonna EA839, mis pole enam kompressor vaid tavalise turboga. Kaks nukaketti ja ees õlipumba kett. Tundub huvitav asi.
2,0tfsi gen3 on jah sama, hammasrihmaga ning suuri tüüpvigu ei teagi nimetada.
C8 bensukatega kaasneb samuti tahmafilter, seega üks potensiaalne mure rohkem kui ei teadnud.
|
siLc
|
postitati 15.01.23 14:45 |
C7.5 2.0 TFSI kasutab Volkswageni grupi EA888 Gen3 seeria mootorit, mis grupi hot hatchides on kiidetud. Algusaja C8 on ilmselt sama.
|
andremotus
|
postitati 15.01.23 12:36 |
Tere.
Plaanis osta Audi A6 c7 kerega või c8 kerega,aasta arvuga 2016-2019. Eelnevad audid olnud kõik diislid hetkel 2012 c7 3.0 ja igati rahul.
Kuna sõitu vähe ca 15k aastas ja valikut samuti turul vähe siis plaanin vaadata samuti ka bensiini Audi poole. Kuidas on bensukatel mootori
vastupidavusega?
Tänud
Vastajatele.
|