Teema ülevaade |
Jann
|
postitati 28.08.21 17:36 |
Tavaliselt on asi nii, et just niipalju raha on ja remondiks ei jää midagi. Ja selles valguses kindlasti sellist osta ei tasu.
"Väiduka lõpuni" auto võiks maksta 500 eur. kui ülevaatus kehtib. Tegelt on suure osa kolmeste B7-C6-D3 tegelik turuväärtus nullilähedane arvestades
sinna minevaid summasid. Romula ei maksa just palju ja ise varuosadeks müümine eeldab ikkagi mingeid teadmisi ja vahendeid. See pole ziguli, mille sai
teepeal küljele keerata..
|
Rix
|
postitati 28.08.21 15:18 |
Tsitaat: | Algselt postitas: JoonasJJ
Pakuks siin sellise väljavaate, et antud parameetritega masinat (spetsifikatsioon, väljalaskeaasta, läbisõit) ostma minnes pole üldse mõtet mõeldagi
mingile ketiliinile, pihustitele, turbole, käigukastile ja mis iganes muule võimalikule probleemile, mis majanduslikult selle auto vanarauaks
muudab.
Ostadki mõttega, et iga järgmise käivitamise tagajärg võib olla auto varuosastumine/vanarauastumine ja võtad arvesse, et kuhu iganes plaanis minna on,
ei pruugi sinna õigeks ajaks või üldse jõuda.
Peale vaadates on seal üht-teist taaskasutada ja utiliseerida küll, seega 0'i isegi rümba väärtus ei lange. Mingi raha saab tagasi, millega uuele
ringile minna.
2000-3000€ vahele on mikromootoritega Golf'e omajagu, mis kohe kindlasti "käivad paremini edasi/pöördesse", kui see mitte-käivituv, 3'el silindril
või ilma turbota töötav 3.0TDI. |
Teistele on seda soovitust lihtne jagada, et osta teadmisega, et jääd miinusesse ja pead varuosadeks tõmbama, aga ise ei suutnud leppida mõttega, et
parempoolse rooliga euroopa auto saatus eestis ongi ainult varuosadoonor ja vanaraud.
Nii hull see seis nüüd ka ei ole tegelikult. Vastavalt eelarvele tuleb siis valida võibolla mudel või kaks vanem või kehvema varustusega, aga paremas
korras auto, mitte aastaarvult kõige uuem ja kõige odavam müügis olev isend.
|
rainerros
|
postitati 28.08.21 15:05 |
Päris kaua müügis olnud. Ju on tal midagi viga siiski ma pakun, et keegi ei ole teda siiani ära ostnud. Varustus ja hind muidu hea, kui jutt tõele
vastab muidugi.
Ise olin ~3 nädalat tagasi uue Audi otsinguil ning ma arvan, et pea terve nädal helistasin iga päev tollele müüjale ja tahtsin vaatama minna, kuid
igapäev oli uus vabandus ning see mul ostmata jäigi. Proovi ehk sul läheb paremini ning saad ka oma silmaga auto üle vaadatud!
|
JoonasJJ
|
postitati 28.08.21 13:17 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Pole eriti oluline asi aga tundub olevat mitte tõupuhas S-line. |
Ei ole seal ei sisemist ega välimist paketti. Soovitan korralikult kontrollida, muidu paned juba uute pihustite ja ketiliiniga rohkem kui selle auto
hinna veel sinna. |
Pakuks siin sellise väljavaate, et antud parameetritega masinat (spetsifikatsioon, väljalaskeaasta, läbisõit) ostma minnes pole üldse mõtet mõeldagi
mingile ketiliinile, pihustitele, turbole, käigukastile ja mis iganes muule võimalikule probleemile, mis majanduslikult selle auto vanarauaks
muudab.
Ostadki mõttega, et iga järgmise käivitamise tagajärg võib olla auto varuosastumine/vanarauastumine ja võtad arvesse, et kuhu iganes plaanis minna on,
ei pruugi sinna õigeks ajaks või üldse jõuda.
Peale vaadates on seal üht-teist taaskasutada ja utiliseerida küll, seega 0'i isegi rümba väärtus ei lange. Mingi raha saab tagasi, millega uuele
ringile minna.
2000-3000€ vahele on mikromootoritega Golf'e omajagu, mis kohe kindlasti "käivad paremini edasi/pöördesse", kui see mitte-käivituv, 3'el silindril
või ilma turbota töötav 3.0TDI.
|
Rix
|
postitati 26.08.21 09:27 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Ei ole seal ei sisemist ega välimist paketti. |
Sisemisest paketist tunduvad puudu vaid S-line kirjadega istmed, mis võivad olla vahetatud, kuna toon justkui ei lähe ka uksepolstritega kokku (muu
nagu oleks olemas: must lagi, perforeeritud S-line logoga rool, harjatud liistud, lävepaku katted jms).
|
Jann
|
postitati 26.08.21 04:45 |
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Pole eriti oluline asi aga tundub olevat mitte tõupuhas S-line. |
Ei ole seal ei sisemist ega välimist paketti. Soovitan korralikult kontrollida, muidu paned juba uute pihustite ja ketiliiniga rohkem kui selle auto
hinna veel sinna.
|
jaiks
|
postitati 25.08.21 20:00 |
Pole eriti oluline asi aga tundub olevat mitte tõupuhas S-line.
|
Rix
|
postitati 25.08.21 19:24 |
Üks täiesti erinev ratas müügipiltidel auto all näitab justkui seda, et ei suudeta leida isegi nii väikest summat, et katkine ratas korda teha või
samasuguse tervega asendada. Kas siis üldse autot on suudetud hooldada ja remontida, et see heas korras oleks? Selline (faxetaxi) kleepsutuuning ka
just usaldust ei tõsta. Mine vaata ise üle, oma silm on kuningas.
|
Juku25tds
|
postitati 25.08.21 17:45 |
Keegi antud isendist oskab midagi rääkida?
https://www.auto24.ee/soidukid/3555289
|
|