Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
prj

 postitati 05.06.21 16:37
Ei ole minu auto. Ei ole minu tuuning ka mitte.
Dünos tõmmati seda race kütusega ja vastava seadistusega. Miili sõitis sa ka sama race kütusega. Oli vist MS109 kui ma ei eksi, tulemus oli väga hea, mis on ka ootuspärane, 4.0-le väga meeldib parem kütus.
Vesi-metanool AEM-i komplekt, failsafe sellel ei ole. Mapswitchi ka ei ole.

Auto ise võiks korralik olla, aga kui sa selle lihtsalt ostad ja stendi paned, siis neid numbreid ta kindlasti ei tee.
Lisaks ei läbi see Eestis ametlikult tehnoülevaatust, katalüsaatorite puudumise tõttu.

Muidu sellise tuuningu hind, kui korralikumat vesi-metanooli süsteemi kasutada ja ka mapswitch teha jne, on ca. 5000-5500 EUR koos km-ga lõppkliendile (Turbo upgrade Stage 1, WMI, Downpiped, paigaldus, seadistus).
Eks igaüks teeb nüüd arvutused ja vaatab, palju 180k sõitnud PFL maksab ja palju tuuning maksab.
mkendra

 postitati 05.06.21 16:36
Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Hei,

Kuulutuse link: https://www.auto24.ee/used/3532835

Stockis see mootor on 380kw juures, siit on sellest aga kõvasti rohkem välja võetud. Puht huvi küsimus, et kas seal mingi ilgelt suur ülalpidamiskulu ei teki, kui auto on nii "ära tehtud"? st pea 2x mootorist rohkem võimsust kätte saadud.
Nt sellist ohtu pole, et ostad, sõidad aasta ja ongi mootori vahetus ?

Vahepeal mõtlesin, et meie enda kohaliku prj auto, seletaks jõunumbreid.
1) Kui oled esimene omanik kes jõudu mõistlikult juurde laob, siis sinu jaoks ei ole vahet ülalpidamise osas ja sõidad nägu naerul. Kui oled omanik number x, siis tuleb arvestada ka sellega, et nii vanale autole ei ole mõtet seada utoopilisi eesmärke, et vahetad ainult õli ja tangid kütust. Lisaks igasugustele sensoritele, anduritele ja veermikudetailidele on ka mootori ning kasti mehaaniline kulumine korrutatud koefitiendiga.
2) Kuulutuses on reg. number 888OAO....dünograafiku pildil 888MTM....See oleks ilmselt parim variant, kui sellele auto oleks MTM'is ehitatud mingi bespoke lahendus (mainstream valmislahendused nii suurt jõudu MTM'l sellele mudelile ei paku), kuid vaevalt, et peale seda oleks venelased (Seven Force) sinna kallale lastud.
rs156

 postitati 05.06.21 15:56
Hei,

Kuulutuse link: https://www.auto24.ee/used/3532835

Stockis see mootor on 380kw juures, siit on sellest aga kõvasti rohkem välja võetud. Puht huvi küsimus, et kas seal mingi ilgelt suur ülalpidamiskulu ei teki, kui auto on nii "ära tehtud"? st pea 2x mootorist rohkem võimsust kätte saadud.
Nt sellist ohtu pole, et ostad, sõidad aasta ja ongi mootori vahetus ?

Vahepeal mõtlesin, et meie enda kohaliku prj auto, seletaks jõunumbreid.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 49.6% - SQL: 50.4%]