Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
JoonasJJ

 postitati 24.05.21 21:37
Tsitaat:
Algselt postitas: MirkoK
Need kes soovitavad varuosadeks müüa siis ära seda juttu ka kullaauguna võta. Esiteks vaja kohta/tööriistu/teadmisi kuida mida ära võtta ja hoiustada. On asju kindlasti mis lähevad kohe ära, ja siis asju mida müüd tükkaega ja hunnik prügi millega pole midagi teha.


Sekundeerin - kui juppideks tahad müüa, siis peab endal olema võimalus ja huvi seda teha. Mingisugused peamised müügiartiklid lähevad üsna kiirelt kaubaks (nt. eelpool mainitud D3 A8 puhul stange ja kõik selle kinnitamisega seotu, kapott ja tagutuled, kui korras), aga sealt edasi hakkavad igasugused endlid ja rihod küsima juppe stiilis "topsihoidja põhjakate" või suvalist liistu/kinnitit/katet kuskilt suvalisest kohast. Peale põhiliste müügiartiklite mingile edasisele osale juppidele on kuskil ja kunagi ostja olemas ning suur osa veel sealt alles jäänu paistab pigem "prügiks" saama. Kui sellega tegelemiseks kannatust ja aega on, siis oled hea inimene.
Lühidalt - eelpool kõneleja jutt on küll üldine, aga väga täpne.

Olen oma D3 A8 kuulutust vahelduva eduga Auto24's hoidnud ning ütleksin, et ainus võimalus valuuta vastu vahetada on odavalt ära anda (nagu juba eelnevalt välja toodi). Marginaalid nüüd päris nii kehvad küll pole, kui siinsed marilynkerrodest residendid ennustasid. Minu auto on nüüdseks pikemalt üleval olnud 5800€'ga ja kõrgeimad pakkumised on 4500-5000€ vahele jäänud. Iseasi, kas keegi tõesti klots näpus kohale jooksnud oleks.

Peamise võimalusena valuutaks teha pakuks kahte varianti - vahetus või Auto24 oksjon.
Vahetusi ikka pakutakse ja tuleb lihtsalt ära oodata miskit, mis endale imponeerib või rahaliselt mõistlik on. Oksjonil saab loota inimlikule kadedusele, mis oksjoni puhul lõpphinna teinekord üsna kõrgele võib kergitada.

Kokkuvõtvalt - ükskõik, millise tee valid kulub jõudu ja kannatust marjaks ära.
MirkoK

 postitati 24.05.21 20:07
Need kes soovitavad varuosadeks müüa siis ära seda juttu ka kullaauguna võta. Esiteks vaja kohta/tööriistu/teadmisi kuida mida ära võtta ja hoiustada. On asju kindlasti mis lähevad kohe ära, ja siis asju mida müüd tükkaega ja hunnik prügi millega pole midagi teha.
Rix

 postitati 24.05.21 19:08
Kui LHD hakkab peale 6500€'st, siis RHD hinda tuleks arvestada sellest allapoole. Peale hinna ei suuda ma nii levinud auto puhul näha ühtki muud põhjust, miks peaks keegi just RHD autot eelistama LHD autole.
end3l

 postitati 24.05.21 16:58
Ärge olge nii pessimistlikud. Enda cabrio-MB müüsin mõistliku turuhinnaga maha kuna sõitsin temaga ise 2 aastat ja ladusin paar tonni kuluosadele ka. Väga OK on sõita välja arvatud möödasõidud.

Aga hind Eestis võiks olla:
A) ostuhind UK'st +
b) toomiskulud +
c) arvelevõtt arkis 192EUR +
d) paar sotti tasku ka kui süda lubab või tegid märkimisväärset remonti.

Long story short - müüsin 900 naelase + 700 toomine + 2000 remonti auto 2500 euriga maha, Eestis hinnad 3000-4000 ja edasi.

Kes peab kalliks, siis mingu toogu ise ja ärgu virisegu. Samas üle ei maksa ka enda reisi hinnata, nagu mõni mees siin pikalt müüs 2500'st A8't 3x kallimalt (Eesti LHD turuhinnaga). ÜLdiselt üle auto24 LHD hinna võiks juba veenvad põhjused olla RHD kõrgemal hinnal.
mkendra

 postitati 24.05.21 13:18
Best-case scenario puhul varuosadeks. Selleks, et keegi auto tervena ära ostaks peaks selle kas:
a) eksportima parempoolse liiklusega riiki
või
b) vanaraua hinnaga maha müüma.
Typhome

 postitati 24.05.21 11:16
6500€ ... 10000€, eks oleneb auto seisukorrast, aga siinmaal parempoolse rooliga autole ostjat üsna keeruline leida. Ühel siinsel kasutajal on parempoolse rooliga masin, mida ta on üritanud pikemat aega maha müüa, aga tulutult... Lihtsam on auto varuosadeks teha.
meri18

 postitati 24.05.21 11:03
Mis hinda võiks Eestis parem poolse rooliga Audi A5 2.7 2008 eest küsida?
Esivedu / automaat / diisel / 250tkm
(Tean et pole ostuga seotud teema aga ei leidnud paremat kohta kuhu postitada)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 38.6% - SQL: 61.4%]