Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Rix

 postitati 08.02.21 15:22
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
245000 läbisõidu pealt sai minu kätte ja 450000 hetkel ees. Õli iga 10000km pealt.

No veelkord tõestus, et kui õli on vahetatud õigeaegselt, kestavad need mootorid ilusti. Seega kui hoiduda isenditest, mille omanik(ud) on koonerdanud igal võimalikul viisil (paistab välja üldisest auto seisukorrast), siis tõenäoliselt ei ole ka mootoriga probleeme.

Ahjaa VP44 pump (olenemata, kas on Audi, Fordi, Nissani või mille iganes muu peal) ei talu eriti tühja paagiga sõitmist, kuna pumpa jahutatakse kütusega. Enamus pumba probleeme on just pidevalt põleva kütusetulega ringi tiirutamisest tingitud.
jaiks

 postitati 08.02.21 14:45
Mul on 2005 aasta ja 120kw. Nukkade vahetuse kohta enne mind ei tea, ja ei usu, et on tehtud. 245000 läbisõidu pealt sai minu kätte ja 450000 hetkel ees. Õli iga 10000km pealt. Aga elan teadmises, et iga järgmine sõit võib olla viimane pooleks läinud nuka tõttu.
Rix

 postitati 08.02.21 12:18
Tsitaat:
Algselt postitas: Põlmar
Küsimus,kas nendel mootoritel on palju erinevust peale kw,või kumb mootor parem oleks,tegemist siis 2003-2004 aasta autodega.


B6-e peal on ehituselt kahte varianti 2.5TDI-d (kW-d seal juures ei mängi mitte mingit rolli - Quattrod on lihtsalt 132kw ja pooleveolised lahjemad). Sisuliselt ainus erinevus on kaanes ja seal paiknevates nukkvõllides-nookurites (piir jookseb 2003a keskelt). Uuemad on rullnookurite ja torunukkvõllidega, vanemad on harilike nookuritega ja seest täis nukkvõllidega. Vanema kohta on kuulujutt, et nukkvõlle peab iga ~200k tagant vahetama (samas, enda autol said ~240k pealt klapikambrikaaned maha võetud ja vastu vaatasid kulumata originaalnukkvõllid, seal juures alates ~160k auto minu käes ja õlivahetused iga 10k järel Motuli õli ja Mahle/Knecht filtritega), uuematel aga kipuvad nukkvõllid poolduma ja peale pressitud kiht lahti tulema - selle kohta lugemist. Kumb parem on, jäägu igaühe enda otsustada - isiklikult eelistan seda vanemat varianti, kuna kulumisega muid tagajärgi pole, kui jõu kadu ja mootori ebaühtlane töö, vajaduse tekkimisel vahetad ära ja probleem unustatud. Pooldumise või nukatõusu muutumisega seevastu aga võivad kulutused minna suuremaks, kui uued nukad+nookurid.

Lõppkokkuvõttes ma selle mootori erinevuse teemaga oma pead ei vaevaks üldse, vaid valiks auto, mis on paremini hoitud ja üleüldiselt korralikum, kuna kogu selle nukkade majanduse mõlemit tüüpi mootori puhul saab ~700€ eest.
Põlmar

 postitati 08.02.21 11:24
Küsimus,kas nendel mootoritel on palju erinevust peale kw,või kumb mootor parem oleks,tegemist siis 2003-2004 aasta autodega.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.1% - SQL: 52.9%]