Teema ülevaade |
siimuu
|
postitati 18.01.21 15:51 |
Tsitaat: | Algselt postitas: JannEsimene lause "ärge hirmutage" ja siis monoloogi lõpus hirmutad 6K arvega, mis oleks tulnud,
kui poleks "tarbeeset" kontrollinud. On Sul üldse mõni selline olnud?
|
Väljusin tegelikult juba oma eelmise postitusega antud teema piirest. Kirjatükk jäi ehk segaseks, kuid mõte oli, et mõistlik kontrollida.
|
Jann
|
postitati 18.01.21 13:46 |
Tsitaat: | Algselt postitas: siimuu
Ärge hirmutage C7 huvilisi. Auto on tänapäeval tarbeese. Ja ühiskonnas tarbitakse täna mõnuga ja kõike. Ei ole mõtet ajada luulut ketiprobleemidest ja
muudest probleemidest ning mingite probleemide ennetamisest, kui reaalselt oled rääkijana asjakauge inimene.
Kasutatud auto ostmine on tänapäeval nii kui nii üks õnnemäng, et mitte öelda loto. See, kas ta laguneb või mitte, mis järgmisena järgi annab või mis
mitte on suhteline ja omamoodi loterii.
Nagu näha, siis ühel mehel kestab C7 hästi, teisel ruineerib esimestest kilomeetritest peale ajusid. Keegi ei ütle ka, et selle sama ühe mehe aastaid
kestnud C7 ei või hakata järgmise omaniku rahakotist üüratuid summasid võtma. Kui soovid siiski osta, siis tee endale enne selgeks finantsvõimekus nii
ostmiseks kui hilisemaks kasutamiseks, hooldamiseks ja remontimiseks. Kui oled asjakauge inimene usalda kontroll mõne kogenenuma inimese kätte, kes on
antud auto võimalike muredega kursis ja oskab auto erinevaid parameetreid detailideni lugeda.
Tsiteerides kaasfoorumlast, siis ära unusta põhimõtet, et kui igal sammul jänes püksi poeb, siis pole lihtsalt C7 Sinu jaoks. On ka töökindlamaid
marke.
Pikalt hoidsin silma peal ühel endale huvipakkuval autol, mida käisin vaatamas ja lasin kordi kaks kontrollida. Kui ostnuks peale esimest vaatamist
põrsana kotis, saanuks momentaalselt lisaks autoga ca 6k euro eest remonditöid kaasa. See remondihinna kalkulatsioon baseerub esinduse ja Mooni tänava
töökoja kalkulatsioonidel sisaldades nii varuosi kui remonttööd. Mõlemad pakkumised suhteliselt sarnaselt oma hinnatasemelt. Selle kalkulatsiooni
sisse mahuvad ka sellised tööd, mida päris iga töökoda ei tee või ei taha teha ning mida ei lubakski mingil suvalisel autoremondiga tegeleval tegijal
teha.
BiT C7 päris pommikindlaks autoks ma ise ei nimetaks (tulenevalt nende vanusest ja läbisõitudest), kuid sellegipoolest on tegemist kindlasti väga hea
valikuga. Kasutusmugavus on saksa-auto vääriline, tuba suur ning dünaamiliselt on väga hästi õnnestunud kombinatsioon. |
Esimene lause "ärge hirmutage" ja siis monoloogi lõpus hirmutad 6K arvega, mis oleks tulnud, kui poleks "tarbeeset" kontrollinud. On Sul üldse
mõni selline olnud?
|
siimuu
|
postitati 16.01.21 20:42 |
Ärge hirmutage C7 huvilisi. Auto on tänapäeval tarbeese. Ja ühiskonnas tarbitakse täna mõnuga ja kõike. Ei ole mõtet ajada luulut ketiprobleemidest ja
muudest probleemidest ning mingite probleemide ennetamisest, kui reaalselt oled rääkijana asjakauge inimene.
Kasutatud auto ostmine on tänapäeval nii kui nii üks õnnemäng, et mitte öelda loto. See, kas ta laguneb või mitte, mis järgmisena järgi annab või mis
mitte on suhteline ja omamoodi loterii.
Nagu näha, siis ühel mehel kestab C7 hästi, teisel ruineerib esimestest kilomeetritest peale ajusid. Keegi ei ütle ka, et selle sama ühe mehe aastaid
kestnud C7 ei või hakata järgmise omaniku rahakotist üüratuid summasid võtma. Kui soovid siiski osta, siis tee endale enne selgeks finantsvõimekus nii
ostmiseks kui hilisemaks kasutamiseks, hooldamiseks ja remontimiseks. Kui oled asjakauge inimene usalda kontroll mõne kogenenuma inimese kätte, kes on
antud auto võimalike muredega kursis ja oskab auto erinevaid parameetreid detailideni lugeda.
Tsiteerides kaasfoorumlast, siis ära unusta põhimõtet, et kui igal sammul jänes püksi poeb, siis pole lihtsalt C7 Sinu jaoks. On ka töökindlamaid
marke.
Pikalt hoidsin silma peal ühel endale huvipakkuval autol, mida käisin vaatamas ja lasin kordi kaks kontrollida. Kui ostnuks peale esimest vaatamist
põrsana kotis, saanuks momentaalselt lisaks autoga ca 6k euro eest remonditöid kaasa. See remondihinna kalkulatsioon baseerub esinduse ja Mooni tänava
töökoja kalkulatsioonidel sisaldades nii varuosi kui remonttööd. Mõlemad pakkumised suhteliselt sarnaselt oma hinnatasemelt. Selle kalkulatsiooni
sisse mahuvad ka sellised tööd, mida päris iga töökoda ei tee või ei taha teha ning mida ei lubakski mingil suvalisel autoremondiga tegeleval tegijal
teha.
BiT C7 päris pommikindlaks autoks ma ise ei nimetaks (tulenevalt nende vanusest ja läbisõitudest), kuid sellegipoolest on tegemist kindlasti väga hea
valikuga. Kasutusmugavus on saksa-auto vääriline, tuba suur ning dünaamiliselt on väga hästi õnnestunud kombinatsioon.
|
madmike94
|
postitati 16.01.21 06:50 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat: | Algselt postitas: madmike94
Ise mõtleks kohe peale ostu, kõikide filtrite õlide vahetusele, samuti kui pole ette näidata paberit et kett vahetatud lisaks selle ka plaani. Sest
kes ostab rihmaga auto, ja ei lase kohe ära vahetada? Pigem tuleb kõva eeltöö teha, ja saab ka 16k eest korraliku isendi. Ma näiteks oma BiT-ga
sõitsin 1,5a ennem kui suurem plaaniväline remont tuli, pihustid oli nendeks. |
Milleks 30k sõitnud rihmaga mootoril rihma vahetada, kui välp on 180k? Selle ketipaberi mõte on ka huvitav. Kui ajam vaikne, pole mõtet neid remonte
välja mõelda. Vahetada tuleb siis, kui reaalselt vaja. Mina olen oma BiTdiga 4 aastat sõitnud ja ainult õlisid ning piduriklotse vahetanud. Remontide
vaatest on seni tegemist väga igava autoga. |
OT aga antud juhul ju ei osteta 30k sõitnud autot. Mu jutu eesmärk oli see, et enamus meie turul müüdavaid autosid on kaheldava ajalooga, nagu välja
toodi siis Soomes on C7 esimese otsa autodel läbisõit sinna 400k kanti, meil kõik nagu püssist lastud seal 180k-250k, ei tundu väga reaalne see. Pigem
teeks kohe ära teatud asjad, selleks et hilisemaid probleeme vältida. Sest olgem ausad, enamus auto kasutajaid on sellised, et hüppavad autosse, uks
kinni, käima ja sõitu, vähesed jätavad ukse lahti et kuulata kas kostub kõrvalhelisid jne. Loomulikult ei pea kohe kõike tõttama tegema, lihtsalt
minul selline harjumus, et ei tuleks peagi peale auto ostu üllatusi teel.
|
Amadeus
|
postitati 15.01.21 21:01 |
Tsitaat: | Algselt postitas: madmike94
Ise mõtleks kohe peale ostu, kõikide filtrite õlide vahetusele, samuti kui pole ette näidata paberit et kett vahetatud lisaks selle ka plaani. Sest
kes ostab rihmaga auto, ja ei lase kohe ära vahetada? Pigem tuleb kõva eeltöö teha, ja saab ka 16k eest korraliku isendi. Ma näiteks oma BiT-ga
sõitsin 1,5a ennem kui suurem plaaniväline remont tuli, pihustid oli nendeks. |
Milleks 30k sõitnud rihmaga mootoril rihma vahetada, kui välp on 180k? Selle ketipaberi mõte on ka huvitav. Kui ajam vaikne, pole mõtet neid remonte
välja mõelda. Vahetada tuleb siis, kui reaalselt vaja. Mina olen oma BiTdiga 4 aastat sõitnud ja ainult õlisid ning piduriklotse vahetanud. Remontide
vaatest on seni tegemist väga igava autoga.
|
Jann
|
postitati 15.01.21 15:40 |
Ärge muretsege, "kulisside taga" makku-ga ammu räägitud (helistas) ja plaan olemas mis ja kuidas. Küll me roikad juba ära selekteerime.
|
Jürgen
|
postitati 15.01.21 13:30 |
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Kõik kuulutused mis on nn. Auto24 kuulutse tel.numbrid või telefoni numbrid mis google otsinguga välja ei tule, jäävad kõrvale.
Kui sul ei ole midagi varjata oma tegevuses, siis sa müüd kaupa enda andmetega, mitte lehmelellepoja omadega.
|
Offtopic, aga kuna igasugu spämmerite ja ka küber-ahvide eemale hoidmiseks on valdkonnast tulenevalt tarvis igapäevaselt eurosid luhvitada, siis müün
juba aastaid asju kõnekaardiga täiesti teadlikult ja jätkan ka edaspidi. Kunagi olen ka avalikult avaldanud arvamust, et õige müügimees ei peida
kuulutses oma nime jne... ütleme nii, et elu on õpetanud privaatsust hindama
Antud kodanikul on ilmselt suht pohlad, mis numbrit kasutab - kuniks paragrahviga pikali ei joosta, siis küll varsti on müüdud ja 3tonni (vms summa FB
järgi otsa keevitatud) rikkam.
|
Smart49
|
postitati 15.01.21 12:57 |
See hala on täiesti mõttetu ja huvitab 0% seda venda, ta müüb sadu autosi aastas ja kusjuures lähevad väga kiirelt, pange tähele, kohe varsti müüdud.
|
afp
|
postitati 15.01.21 12:20 |
Pange tähele, et kui see kuulutus ära kaob, tuleb siia foorumisse keegi ja hakkab nutma, et oioi sattus halb ja vcdsi koodid hüppenööriga võetud ja et
mida küll teha...
|
Rix
|
postitati 15.01.21 10:14 |
Jutu jätkuks:
https://www.facebook.com/groups/402440766585935/permalink/1866230593540271/
Ja kes FB ei näe, neile pildid:
Ja kirsiks tordil:
|
KsenoonE
|
postitati 15.01.21 09:31 |
Keritakse, sest ikka ja jälle debiilikud ostavad läbisõitu. 10a vanalt autolt oodatakse 150000km.
Rott eestlane peaks aru saama, et tegelikult tal raha sellise auto ostuks pole, käib üks ilge pedereerimine kasutatud autole üle nagu see peaks
vastama "tutikas" seisukorrale.
Kui C7 osta siis peaks vaba raha olema 2000-3000 kohe võtta ja rohkem ei peaks oma pead valutama. Reegel lihtsalt.
|
madmike94
|
postitati 15.01.21 07:19 |
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: makku
Kui otsingu filtrisse hind,keretüüp ja ACC lisada siis tõesti sobivat bit pole hetkel |
Kas ~16 000.- eest korraliku ja varustusega BiT leida natuke roosa unistus ei tundu? |
Kindlasti leiab ka neid isendeid. Kui keegi otsib autot mida remontima kunagi ei pea, siis seda ju pole olemas. Igal autol, leiab alati midagi teha.
Ise mõtleks kohe peale ostu, kõikide filtrite õlide vahetusele, samuti kui pole ette näidata paberit et kett vahetatud lisaks selle ka plaani. Sest
kes ostab rihmaga auto, ja ei lase kohe ära vahetada? Pigem tuleb kõva eeltöö teha, ja saab ka 16k eest korraliku isendi. Ma näiteks oma BiT-ga
sõitsin 1,5a ennem kui suurem plaaniväline remont tuli, pihustid oli nendeks.
|
afp
|
postitati 14.01.21 18:20 |
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: Flotexxx
Kuna hind on otsijale määrav, siis ära igat käest kätte käinud autot ostma hakka
VIN: WAUZZZ4G3CN177784
Reg nr: 542TNF/333MNF
MÜÜJA: 58899391 |
Üks suht lihtne ja odav lahendus s.tta välja praakimise alustuseks siin kohapealsel autoturul toimetamiseks, mida olen ise praktiseerinud.
Kõik kuulutused mis on nn. Auto24 kuulutse tel.numbrid või telefoni numbrid mis google otsinguga välja ei tule, jäävad kõrvale.
Kui sul ei ole midagi varjata oma tegevuses, siis sa müüd kaupa enda andmetega, mitte lehmelellepoja omadega.
Kuigi on ka mingi osa süüdimatuid kes müüvad päevast päeva seda saasta ja sama numbriga, ning kuna hind on hea siis joostakse veel ka tormi nende
raibete peale. |
Paljudel polegi telefoninumber avalikult kuskil rippumas (kui pole enda nimele reg. ettevõtet, muid kuulutusi vms).
|
yanekk
|
postitati 14.01.21 14:44 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Flotexxx
Kuna hind on otsijale määrav, siis ära igat käest kätte käinud autot ostma hakka
VIN: WAUZZZ4G3CN177784
Reg nr: 542TNF/333MNF
MÜÜJA: 58899391 |
Üks suht lihtne ja odav lahendus s.tta välja praakimise alustuseks siin kohapealsel autoturul toimetamiseks, mida olen ise praktiseerinud.
Kõik kuulutused mis on nn. Auto24 kuulutse tel.numbrid või telefoni numbrid mis google otsinguga välja ei tule, jäävad kõrvale.
Kui sul ei ole midagi varjata oma tegevuses, siis sa müüd kaupa enda andmetega, mitte lehmelellepoja omadega.
Kuigi on ka mingi osa süüdimatuid kes müüvad päevast päeva seda saasta ja sama numbriga, ning kuna hind on hea siis joostakse veel ka tormi nende
raibete peale.
|
Flotexxx
|
postitati 14.01.21 10:58 |
Kuna hind on otsijale määrav, siis ära igat käest kätte käinud autot ostma hakka:
Viimane ülevaatus Eestis: 26.08.2019. a läbisõidul 261050km.
Esimene kuulutus, läbisõit kuulutuses 285000km:
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3402830&rhash=da7c&fbclid=IwAR28oGDHCAvslN_9pg9fcW7UFX5_g8MmP1M8Y7-U45U0NHdSkRzb
5tXfj5c
Teine kuulutus, läbisõit kuulutuses 294000km:
https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:YSTXdlJEuiEJ:https://www.auto24.ee/used/3446552+&cd=1&hl=et&ct=clnk&gl=ee
Kolmas ärimehe kuulutus, läbisõit kuulutus 264300km:
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3465910
Auto rännanud vähemalt 30000km ajas tagasi. Müüja seletada ei osanud, kuidas auto 1,5 aastaga ainult 3000km on sõitnud.
VIN: WAUZZZ4G3CN177784
Reg nr: 542TNF/333MNF
MÜÜJA: 58899391
|
siLc
|
postitati 11.01.21 11:25 |
Tsitaat: | Algselt postitas: makku
Kui otsingu filtrisse hind,keretüüp ja ACC lisada siis tõesti sobivat bit pole hetkel |
Jäta ACC filtrist ära kuna kōik müüjad ei pruugi seda linnukest kuulutusse lisada.
|
makku
|
postitati 10.01.21 19:10 |
Tundub küll. Sellepärast tuleb leppida ühe turbo ja S-tronicuga
|
yanekk
|
postitati 10.01.21 18:49 |
Tsitaat: | Algselt postitas: makku
Kui otsingu filtrisse hind,keretüüp ja ACC lisada siis tõesti sobivat bit pole hetkel |
Kas ~16 000.- eest korraliku ja varustusega BiT leida natuke roosa unistus ei tundu?
|
makku
|
postitati 10.01.21 17:53 |
Kui otsingu filtrisse hind,keretüüp ja ACC lisada siis tõesti sobivat bit pole hetkel
|
Amadeus
|
postitati 10.01.21 15:13 |
Tsitaat: | Algselt postitas: makku
Hetkel ei näe ühtki 3.0 bit ka müügis. |
Tõenäoliselt sul otsing ei tööta. Mina näen vähemalt 35+ ühikut bitdi mootoriga C7-t. Seal on sedaane, universaale, Allroade ja ka A7-t. Lisaks
pakutakse ka ühte SQ5-te, millel sama mootor.
|
makku
|
postitati 09.01.21 14:21 |
Jah olen kursis sellega. Lisaks veel ketid ja vahekarteri leke. Hetkel ei näe ühtki 3.0 bit ka müügis.Sellen veidi parem kast
|
Rix
|
postitati 09.01.21 14:14 |
Alustuseks tasuks seda teemat lugeda: Audi C7 A6/A7 S-tronic
käigukasti mured
|
makku
|
postitati 09.01.21 13:11 |
Tere!
Kas keegi teab või on vaatamas käinud:
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3461818
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3441575
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2931595
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3374669
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3454924
Tänan
|
|