Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
A4TQ

 postitati 20.01.20 16:36
Seda bi-turbot julgeks isiklikult soovitada.
Tuttava oma oli kes selle esindusse vahetusautoks jättis.
Toodud ca 2a. tagasi Saksast diileri käest. Väga korralik nii seest kui ka väljast. Lisaks väga hea varustus.

ps.hetkel see lilla broneeritud!
MaxPower

 postitati 20.01.20 10:05
See vanem on huvitava värviga ja väljast ka s-line, lisaks väga hea varustusega + BiTdi...minu vaik neist kahest oleks see vanem peale kontrolli kuskil pädeva inimese/asutuse juures!
Reimo96

 postitati 20.01.20 07:17
tänud!
Jann

 postitati 20.01.20 04:46
Tsitaat:
Algselt postitas: Reimo96
Kas need 200kw variandid, mis müügis tähendab lihtsalt seda, et 180kw-ist on juurde keeratud 200ni?


2011-15 on kolmene ühe turboga 150 ja 180kw.
2015-18 on vastavalt 160 ja 200kw.
Ja muutused ei ole küll paremuse poole nihkunud uuema juures. Lisaks veel adblue oma rõõmudega.

Selle 230kw tegelikku sõitu vaataks kohe huviga, Saksas ei sõideta Bit diisliga 10K aastas...
Reimo96

 postitati 19.01.20 21:32
Kas need 200kw variandid, mis müügis tähendab lihtsalt seda, et 180kw-ist on juurde keeratud 200ni?
ken1

 postitati 19.01.20 20:08
Tsitaat:
Algselt postitas: Reimo96
Tere

Olen 4 aastat sõitnud 2008 A6-ga ning plaanin nüüd soetada uuemat C7-t. Silma on jäänud hetkel 2 isendit:
https://www.auto24.ee/used/3311534
https://www.auto24.ee/used/3299163

Mõlemad samas hinnaklassis ning sama läbisõiduga, kuid BiT variant on 3 aastat vanem. Olles C7 ostuabi ning S-Tronicu teema läbi lugenud, kas tuleks osta ikkagi 3 aastat vanem auto millel needuslikku käigukasti pole?

Parimat

Esimesel on nukaliin ja ketimajandus esinduses vahetatud juba.
Jann

 postitati 19.01.20 17:58
Ma ei tahaks kedagi ega midagi halvustada, kuid nende 200kw-tega tasub väga ettevaatlik ja pädev olla. 100K sõidult on tavaliselt nukad pees, mõnel ka ketiliin. Samuti on probleeme kastidega. FL lahjemate mudelitega pole ses osas suurt midagi muutunud. Ükspäev lihtsalt auto ei liigu, korduvalt nähtud, käidud, diagnoositud.
Siit klubistki mitmeid, eks ise räägivad, kui tahavad. Muide, FL LED-id pole ka alati matrix-id, nagu tihti arvatakse. Kui ees pole dünaamilist suunda, pole ka matrix-it.
Cari

 postitati 19.01.20 17:43
Ma võtaks uuema (Matrix LED tuli alles fsceliftil, seega pre-fl mudelil on see eksitav info). Lisaks kuna tegemist on niigi vana kerega, siis FL annab natukenegi modernsema fiilingu
Reimo96

 postitati 19.01.20 16:46
Tere

Olen 4 aastat sõitnud 2008 A6-ga ning plaanin nüüd soetada uuemat C7-t. Silma on jäänud hetkel 2 isendit:
https://www.auto24.ee/used/3311534
https://www.auto24.ee/used/3299163

Mõlemad samas hinnaklassis ning sama läbisõiduga, kuid BiT variant on 3 aastat vanem. Olles C7 ostuabi ning S-Tronicu teema läbi lugenud, kas tuleks osta ikkagi 3 aastat vanem auto millel needuslikku käigukasti pole?

Parimat

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.5% - SQL: 62.5%]