Teema ülevaade |
kuno666
|
postitati 08.10.19 09:31 |
Tegemist on c5-ga mille juppe ja varuosi saab pmst igast romulast,fb grupist,a24 varuosade alt või kust iganes. Eeliseks on sellel quattrol
nelivedu,s-line sisu,01e kast,6 käiku ja hind. A6 puhul see 2,5 hitleri asemel 1,9 panna pole midagi keerulist. Esiraami vaja 1,9 oma kuna mootorikäpa
asetus teine ja ülejäänd lihtslat swapimise vaev. Sama töö on korra juba läbi tehtud ja kuna samuti 1,9q samaaeg müüa polnud siis sai leedust toodud
2,5tdiq mis sai siis 1,9 peale.
Saksast tuua c5 1,9 4k eest oleks ikka korralik häving. Keegi ei ütle, et sinna on mingi suvaline hooldusraamat juurde pandud ja samuti hiljem kui
müüa tahad avastad, et keegi üle 2k autoeest ei paku. Hinnad neil juba suht alla läind ja saab odavalt kätte. Ise tõin 2200e
leedust,rihmavahetus,esisild ja pihustite reguleerimine sai selle 2a jooksul ära tehtud muus osas oli kalla ja talla. Lisasi sai ka juurde pandud aga
lõpuks sain ikkagi 2500e lahti ja suurt osa mängis recaro hele sisu.
Nende autode puhul ei saa sellest väiksest ls ka eriti aru kuna enamasti need 2001-2004a autod ja selle ajaga vaevalt reaalselt mõni neist on ainult
200 000 sõitnud. Samas see on täpselt see aeg kui tuleb turbo vahetus peale.
Suurimad kulutused mis võivad tulla on turbo (350e),hooratas 400e sai vist juba 1 massilise alla ja 2massiline oli veits kallim,pihustid saab nii
kasutatult kui ka uusi otsi ja nukkvõlli komplekt mis umbes 200e. Rihmavahetus asjad olid äkki 140e kui õigesti mäletan. Ise ostmas käisin endale siis
sai kaabliga vaadatud kõik veakoodid üle,kuulatud häält,et ei popsuks kuna siis oleks juba nukk kulund ja proovisõidul vaadatud turbo järgi tulemist.
Eks see on ainult minu isiklik arvamus ka ja lihtsalt andsin mõtte mida võiks vaadata.
|
prj
|
postitati 08.10.19 08:13 |
Alla 5000 EUR (ma ütleks isegi mõningatel juhtudel alla 10 000 EUR) auto toomine nii kaugelt on täiesti mõttetu tegevus, sest kulud moodustavad liiga
suure osa hinnast.
Ja kui põrsast kotis osta, siis võiks vähemalt tehasegarantiiga pill olla.
|
stihl
|
postitati 08.10.19 05:29 |
Pigem ikka osta tehases tehtud auto.
Keegi kurat ei tea, mis masti mehed need ümberehitajad oli, kuidas on tehtud juhtmestikud, kas ülekandearvud klapivad jne.
Mingil hetkel asi enam ei käi ja arvutiga ei leia ühtegi viga üles.
Tehasest on 2,5 ja 1,9 erinevate ülekannetega, mis seal all on, ei tea keegi. VIN-i järgi kapoti alla mitte midagi tellida ei saa.
.
|
maitzx
|
postitati 07.10.19 17:41 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Sama rahaeest leiab ju lähemaltki kabedaid c5 audisi ja 1,9 96kw mootoriga miks just see konkreetne huvi pakub? Lihtsalt huvipärast küsiks kuna hind
ikka suht suur. Võrdluseks paneks siia ühe läti audi mis ilmselt küll 2,5tdi quattrost tehtud 1,9 aga oleks igatepidi kasulikum nii lisade kui ka
tulevikus müügi mõttes. Lisaks quattro mis talvel ehk tekitab rohkem emotsioone.
Audi a6 c5 1,9tdi quattro |
Konkreetne masin jäi silma seetõttu, et tegu värske pakkumisega ja odomeetri näit on ka ahvatlev, tundub sile pill olema. Nagu mainiti, et
hooldusraamat puudub ja ärimees nimega Osmanzada mu küsimustele ka päris vastuseid ei andnud, siis on asi natuke kahtlane. Mis puudutab seda teie
viidatud A6-te, siis quattro oleks tore küll, aga sellist ümberehitatud asja ei julge nagu hästi ligi võtta.
|
kuno666
|
postitati 06.10.19 13:28 |
Sama rahaeest leiab ju lähemaltki kabedaid c5 audisi ja 1,9 96kw mootoriga miks just see konkreetne huvi pakub? Lihtsalt huvipärast küsiks kuna hind
ikka suht suur. Võrdluseks paneks siia ühe läti audi mis ilmselt küll 2,5tdi quattrost tehtud 1,9 aga oleks igatepidi kasulikum nii lisade kui ka
tulevikus müügi mõttes. Lisaks quattro mis talvel ehk tekitab rohkem emotsioone.
Audi a6 c5 1,9tdi quattro
|
yanekk
|
postitati 06.10.19 10:16 |
Üks AGA on selle konkreetse masinaga.
Hooldusraamat puudub, seega müüa ei anna sulle mitte mingit kinnitust masina tegelikust seisukorrast.
Leides omale sobiliku masina koos hooldusraamatuga, mida müüb korraliku taustaga firma, saad ka 99% mida kuulutuses loed.
Muul juhul paras õnneloos.
Enda viimastest/reedesest kogemusest, mida parema taustaga müüja, seda parem teenindus.
|
Jann
|
postitati 06.10.19 05:14 |
Kindlasti on see parem valik, kui sama raha eest üks surnuksaetud V6 tdi C6, kuhu tuleb samapalju panustada, kui see C5 maksab. Sama kooslus B7 oleks
isegi äkki parem mõte? Eks peale siiatoomist saad varsti esisilda remontida, rihmad, rullid, võibolla veel mõni pisiasi, nagu narmendavad
vaakumvoolikud ja turbo ülerõhk, nagu ikka. Kui läbisõit on õige, ei tohiks suuri muresid olla. Kontrolli. Sisu võiks muidugi taaskasutusse suunata ja
parem asemele tõsta, aga see minu arvamus selle riide ja kuju kohta.
|
maitzx
|
postitati 05.10.19 21:18 |
Tere
On siin mõnda aega olnud selline mõte, et tuua saksast omale a6 c5 96kw tdi.
Jäi selline konkreetne pakkumine silma.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=285821142&categories=EstateCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&
daysAfterCreation=3&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=10&maxFirstRegis
trationDate=2005&maxPowerAsArray=96&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2000&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&pag
eNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&transmissions=MANUAL_GEAR&fnai=next&searchId=ec0fdceb-e8ef-52f7-8b94-1b5147369da3
Kuna endal seda pädevust just üleliia ei ole, siis pöörduksingi siinkohal kaasfoorumlaste pool. Ehk oskab keegi antud kuulutusest midagi sellist välja
lugeda, miks võibolla ei tasuks antud eksemplari poole vaadata. Või on nii ehk naa paras lollus sellise raha eest selline auto osta?
Aitäh!
|
|