Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
andres

 postitati 14.08.19 10:18
Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli
Tsitaat:
Algselt postitas: andres
Kõigile tänud, jääb hetkel saadud info valguses tehing ära ning jätkan otsinguid. Kui kellelgi on Tartus / Tartu kandis midagi sobivat (bensiini mootor, hind kuni 3k), siis võib märku anda. Kiiret ei ole.


Kui diisel sobiks siis saaksid selle soodsalt. Vend tahab 1.3k ainult.:D


Huvi oskad äratada :D
Pane kas PS või siia rohkem andmeid, äkki leidub veel huvilisi.
antsvolli

 postitati 14.08.19 07:54
Tsitaat:
Algselt postitas: andres
Kõigile tänud, jääb hetkel saadud info valguses tehing ära ning jätkan otsinguid. Kui kellelgi on Tartus / Tartu kandis midagi sobivat (bensiini mootor, hind kuni 3k), siis võib märku anda. Kiiret ei ole.


Kui diisel sobiks siis saaksid selle soodsalt. Vend tahab 1.3k ainult.:D
andres

 postitati 14.08.19 05:14
Kõigile tänud, jääb hetkel saadud info valguses tehing ära ning jätkan otsinguid. Kui kellelgi on Tartus / Tartu kandis midagi sobivat (bensiini mootor, hind kuni 3k), siis võib märku anda. Kiiret ei ole.
antsvolli

 postitati 13.08.19 18:16
Samas täitsa mõistlik osta esimeseks masinaks mingi lahjem liikur, kindlasti manuaal siis õpitakse vähemalt sõitma.

Ja,

Kõkse tuleb kindlasti. 132Kw on vist natuke palju, jah. Kütte mõttes muidugi 2.5tdi ja 2.0 on suht samad, diisel vist ökonoomsemgi olgugi, et 4wd.


Vali siis tõesti 1.8T lihtne ja soodne, juppe palju saadaval kui bensiini liikuri soov.
andres

 postitati 13.08.19 15:42
Ma ei osanud omale teadvustada, et kasutusel on CVT kast, olen ise kunagi C5 Multitronicuga (vist sama?) hädas olnud nagu [roppus] lapsega, tänud tähelepanu juhtimise eest.
Rix

 postitati 13.08.19 14:23
Tsitaat:
Algselt postitas: andres
Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli
Mul vennal seisab A4 B6 2.5tdi, 6ne man., Quattro, Avant ja plaanib selle müüki lükata. ÜV olemas kuid vajab natuke tegemist. Kui huvi siis saada teade.

Tänud, aga esimeseks autoks vast liiga palju ;)


Ma ei saa nüüd hästi aru, et mida on esimeseks autoks liiga palju? Muide sedaan ja universaal on isegi täpselt ühe pikkused ja laiused (Cabrio aga on neist mõlemast pikem), seega ei saa see liialt suur olla.

132kw ei ole ju palju ~2tonni kaaluvale autole ja Quattro muudab auto ka grammike turvalisemaks ju. Peab ainult aru saama ja arvestama sellega, et nelik pidurdab libedal täpselt sama moodi, nagu mis tahes teine pooleveoline.

EDIT: ilmselt käib jutt SELLEST AUTOST. B6 esiveolisest automaadist (CVT ehk variaator kast) soovitaks suure ringiga mööda käia (kui ei ole kindlat infot, et kasti on regulaarselt hooldatud = õlivahetus iga 60k km või 3a tagant tehtud), kui ei taha hakata kaste ja kasti ajusid vahetama.
andres

 postitati 13.08.19 14:05
Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli
Mul vennal seisab A4 B6 2.5tdi, 6ne man., Quattro, Avant ja plaanib selle müüki lükata. ÜV olemas kuid vajab natuke tegemist. Kui huvi siis saada teade.

Tänud, aga esimeseks autoks vast liiga palju ;)
antsvolli

 postitati 13.08.19 14:01
Mul vennal seisab A4 B6 2.5tdi, 6ne man., Quattro, Avant ja plaanib selle müüki lükata. ÜV olemas kuid vajab natuke tegemist. Kui huvi siis saada teade.
Kremlin

 postitati 13.08.19 13:19
Üldkontrolli võid vast uurida Makrumist ja Ehmofixist.
Üldiselt veermiku võid lasta kontollida ka ÜV punktis ja veakoodi lugemisega saaksin ise aidata.
mkb

 postitati 13.08.19 10:41
Tsitaat:
Algselt postitas: andres

Kui oleks mõnda turult võtta... Otseselt ostuga kiiret ei ole, kasvavale põlvkonnale esimest autot otsin.


Kui cabriot mitte arvestada, siis on B6 1.8T 5tk müüa.
andres

 postitati 13.08.19 08:40
Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Tsitaat:
Algselt postitas: andres
Kas keegi oskab soovitada ostueelset ülevaatuskohta Rakveres? Veermik, kere, arvuti taha.
2002.a. A4, 2,0 l bensiin, 96 kW.
Püüdsin Linnuse Autokeskusega suhelda sellel teemal, aga kodulehelt saadetud päringule ei vastata, telefonikõne peale oldi ebalevad ning konkreetset vastust oma küsimustele ei saanud.
Veel mõnda ettevõtet, kelle poole Rakveres pöörduda ning kellel on võimekus teostada nii mehaaniline ülevaatus kui diagnostika suutlikus?


Ei soovita selle mootoriga Audit üldse. Kütusekulu ja kW suhe on paigast, lisaks kipub neil mootoritel olema päris arvestatav õlikulu ja muudki probleemid. Kui bensukat soovid, siis parem vaata 1.8T poole. ;)

Kui oleks mõnda turult võtta... Otseselt ostuga kiiret ei ole, kasvavale põlvkonnale esimest autot otsin.
Rix

 postitati 13.08.19 08:34
Tsitaat:
Algselt postitas: andres
Kas keegi oskab soovitada ostueelset ülevaatuskohta Rakveres? Veermik, kere, arvuti taha.
2002.a. A4, 2,0 l bensiin, 96 kW.
Püüdsin Linnuse Autokeskusega suhelda sellel teemal, aga kodulehelt saadetud päringule ei vastata, telefonikõne peale oldi ebalevad ning konkreetset vastust oma küsimustele ei saanud.
Veel mõnda ettevõtet, kelle poole Rakveres pöörduda ning kellel on võimekus teostada nii mehaaniline ülevaatus kui diagnostika suutlikus?


Ei soovita selle mootoriga Audit üldse. Kütusekulu ja kW suhe on paigast, lisaks kipub neil mootoritel olema päris arvestatav õlikulu ja muudki probleemid. Kui bensukat soovid, siis parem vaata 1.8T poole. ;)
andres

 postitati 13.08.19 08:21
Kas keegi oskab soovitada ostueelset ülevaatuskohta Rakveres? Veermik, kere, arvuti taha.
2002.a. A4, 2,0 l bensiin, 96 kW.
Püüdsin Linnuse Autokeskusega suhelda sellel teemal, aga kodulehelt saadetud päringule ei vastata, telefonikõne peale oldi ebalevad ning konkreetset vastust oma küsimustele ei saanud.
Veel mõnda ettevõtet, kelle poole Rakveres pöörduda ning kellel on võimekus teostada nii mehaaniline ülevaatus kui diagnostika suutlikus?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 63.3% - SQL: 36.7%]