Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
JoonasJJ

 postitati 18.05.19 11:58
Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli
Tsitaat:
Algselt postitas: JoonasJJ
Tere, jälle mina.


3.0TDI'sid on ka valikus, aga 4.0'ide valik on parem. Vabalthingavat bensiini-V8't ei taha, sest mis pinget see mulle pakkuma peaks peale C5 RS6'te


Kuidas siis nii juhtus, alla V8 ei pidanud ju vaatama :D V6 lahjem kui see mida algul tahtsid osta! :o

Imelik küsimus, sest vaatamata mingil hetkel sügavalt juurdunud tunduvatele stigmadele võiks ju pidevalt toimuda paradigma laienemine.

Olles turuga kursis (loe: iga päev umbes 5x kontrollimist, et kas midagi uut on eBay's/Gumtree's) leidsin, et päris seda, mida hing ihaldaks, ei ole võimalik leida (rahakotist tulenevalt).
Alguses põhinesin oma tavapärasel tõekspidamisel "funktsioon üle vormi", aga siis õnnestus mul võita eBay oksjonilt see 2008 auto päris taskukohase hinnaga. MY2008 algas selle platvormi nö. 3. generatsioon ehk siis peaks tegemist olema värskeima D3'ga. Seetõttu, sõlmisin lõpuks endaga rahu ja leppisin faktiga, et funktsiooni seisukohalt pean täielikult ristivastupidi käituma enda seisukohtadele ning leppima selle mõttetu n/a V6 mootoriga. Vastutasuks saan värskeima versiooni sellest 15 aastat vanast platvormist igati meelepärase hinnaga ning kirss tordil oli väike ls - 167t km.

Mootorist rääkides, siis oli mul ka objektiivselt hinnates õigus - ülelaadimata väiksemapoolse kubatuuriga bensiinimootor ja automaatkäigukast sellel platvormil omavahel väga hästi läbi ei saa. Alt korra tundub, et oleks midagi V8'le sarnanevat, aga siis tuleb pettumus, sest mootorile peab kõvasti pöördeid andma, et üldse hakata mingisugust võimsust kätte saama, mis kompromiteerib mugavust. 3.0TDI on kordades "erksam" ja võimsusekõvera tipp on just magusas kohas, kus vaja. Igasugustest V8'test rääkimata.

Kaduma ei tohi minna A8 eesmärk - mugav liikumine A -> B. Sellega saab ka V6FSI, vaatamata soorituspedenduse all kannatavale omanikule, suurepäraselt hakkama. 1% ajast, kui tõesti saaks põrssa valla lasta, on vähe pettumust valmistav, kuid ülejäänud 99% tarbimistsüklist on see masin sama suurepärane, kui analoogid igasuguste magusamate jõujaamadega. Vahetuskaubana saan loodetavasti murevaba ja lihtsa, kuid põhieesmärki enamvähem adekvaatselt täitva V6 bensiinimootori võrreldes nt. kahe turbo, 8 pihusti ning kes-teab-veel-millise-võimaliku-peavalu tekitava maiuspalaga (see V6FSI ja üks V8TDI olid viimase kahe autona sõelal).

Enne seda ostu oli tõesti, et kõik autod pidid olema ralliautod, aga kuna elu on õnnestunud juhtida nii, et mul on ka üks vasakul loetavas profiili kirjeldavas aknas välja toodud sõiduvahend käepärast, siis ma tegin reaalselt võimalusi hinnata proovides mõned järelandmised, samas senini vähemtähtsates aspektides võites.

Sai selge ja arusaadav?
antsvolli

 postitati 18.05.19 10:39
Tsitaat:
Algselt postitas: JoonasJJ
Tere, jälle mina.


3.0TDI'sid on ka valikus, aga 4.0'ide valik on parem. Vabalthingavat bensiini-V8't ei taha, sest mis pinget see mulle pakkuma peaks peale C5 RS6'te


Kuidas siis nii juhtus, alla V8 ei pidanud ju vaatama :D V6 lahjem kui see mida algul tahtsid osta! :o
JoonasJJ

 postitati 17.05.19 17:08
Et ma ikka niisama teemat ei teinud, siis 2003+ TDI'st sai 2008 3.2FSI:

https://live.staticflickr.com/65535/46953366715_ee67642107_z.jpg
100

 postitati 22.04.19 18:39
Selliste autodega on nii, et osta jõuab igaüks, aga korda teha ja pikemat aega ka korras hoida mitte kuna see vajab rohkem raha kui auto väärtus ja millegipärast mõned peavad seda väga mõistusevastaseks kui autosse peab sisse laduma rohkem kui auto ostuhind.
antsvolli

 postitati 22.04.19 18:30
Tsitaat:
Algselt postitas: JoonasJJ

Mind huvitas rohkem tehniline pool. Tean, et see RHD on igal tondil hambus Maarjamaal, aga sellele keskendumine pole hetkel oluline. Ma olen neid enne registreerinud ja kes teab, mis tulevik toob.
Kui keegi tahab, siis viimasest autost, mis märgid külge sai, saab siit lugeda: http://www.subaruclub.net/foorum/viewtopic.php?f=16&t=13884


Netist oled infot kogunud, foorumit lugenud, arvele võtnud, remontinud! Mida siin enam uurida on?

Ainult vaja vastav aparaat osta ja vaadata mis saab - nagunii remondid :D
JoonasJJ

 postitati 22.04.19 14:04
Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Sai ka UK'st üks ketikolinaga D3 4.0 ostetud (kuulutuses ei sõnagi sellest loomulikult ja autot jõudes vaatama oli juba käima pandud). Vedas Eestini välja küll.
Sellises hinnaklassis nagu teemaalgataja otsib, on müüjateks valdavalt sisserändajad (nagu Saksaski) ja "best price good car all done very well".
200GBP sai peale pikka kauplemist alla ka niiet küsis 2450gbp kokku 2a tagasi.

Ise sõidan ka parempoolse rooliga teist aastat, võtsin Eestis arvele, kindlustus+ülevaatus peale ja auto nagu iga teinegi.

FB's kuulutusi lehitsedes tekkis küll küsimus, et kas ma olen Rumeeniasse sattunud? Põhimõtte pärast ei osta neilt. :)

Mind huvitas rohkem tehniline pool. Tean, et see RHD on igal tondil hambus Maarjamaal, aga sellele keskendumine pole hetkel oluline. Ma olen neid enne registreerinud ja kes teab, mis tulevik toob.
Kui keegi tahab, siis viimasest autost, mis märgid külge sai, saab siit lugeda: http://www.subaruclub.net/foorum/viewtopic.php?f=16&t=13884
end3l

 postitati 22.04.19 11:12
Sai ka UK'st üks ketikolinaga D3 4.0 ostetud (kuulutuses ei sõnagi sellest loomulikult ja autot jõudes vaatama oli juba käima pandud). Vedas Eestini välja küll.
Sellises hinnaklassis nagu teemaalgataja otsib, on müüjateks valdavalt sisserändajad (nagu Saksaski) ja "best price good car all done very well".
200GBP sai peale pikka kauplemist alla ka niiet küsis 2450gbp kokku 2a tagasi.

Ise sõidan ka parempoolse rooliga teist aastat, võtsin Eestis arvele, kindlustus+ülevaatus peale ja auto nagu iga teinegi.
antsvolli

 postitati 21.04.19 14:13
Võtad Eestisse arvele ja sõidad. Ise sõitsin parempoolse Volvoga pea 2 aastat. Ainuke jama oli mööda sõitudega. Muidu igati norm.

Patju leiad siit ;)

3.0tdi on ju suht levinud ja see enmustel sama.
JoonasJJ

 postitati 20.04.19 10:59
Seda teemat lugesin isegi. Ei mäletanud hetkel.

Mõte oli muidu üldiselt selline, et prooviks midagi odavalt kätte saada ja seni sõidaks, kuni sõidab. Pärast lubaks teistel auto pealt juppe valida endale. Ega naiivne oleks loota, et selle raha eest midagi pikaks ajaks saaks.

Ega ma olen siin sirvinud ja sirvinud neid kuulutusi ning ega need 2-3000 autod ei paistab absoluutselt erinevat nendest masinatest, mis on 4000+£. Kui kulutama hakata, siis läheks finantsiliselt see ettevõtmine liiga käest ära, sest ega seda RHD autot ühes tükis keegi nii või naa hiljem ei taha. See (ajutine) sõidurõõm on, mida otsin.

Eks seal hinnaklassis on need kõik oma "agadega": https://www.ebay.co.uk/itm/2005-Audi-A8-3-0-TDI-Sport-quattro-4dr-105-000-miles/223450220036
Muidu igati viisakas auto, ls väike, omanik lubab, et mingeid töid on ka tehtud, aga üks õhkpadi lekib ning targemad juba teavitasid, et uue hind 1900€/tk ning odavaid lahendusi eriti pole.

3.0TDI on sama, mis C6 peal?
walkman

 postitati 20.04.19 10:20
Siin on üks teema, kus mootor üles ehitati: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=161922&page=1
Jann

 postitati 20.04.19 07:13
Eelnevalt väljatoodud muredele lisaks veel trosselite probleemid ja liblikklappide süsteem, mis on ikka eriti nõmedalt lahendatud peotäie hoobadega, mis kuluvad, loksuvad jne. Keegi siin kunagi ostis ja hakkas ehitama sellist, 6K juures vist sai aru, et pole pointi. Hetkel ei ole aega otsida seda teemat.
Oja1

 postitati 20.04.19 00:15
Tsitaat:
Algselt postitas: JoonasJJ
Tere,
Juttu "pihustid-turbod-ketipingutid-käigukast-õhkvedrustus" pole vaja rääkida, sest need on A&O teadmised üldse sellise plaani puhul. Huvitaks endiste ja praeguste omanike kogemused, et mis ls'i peal millised asjad otsa hakkasid saama vms. sel teemal, ühesõnaga - omamiskogemused. C6 A6 pealt kogemus käigukasti ja turboga on olemas, et pidu saab otsa ilma ette hoiatamata.

Tere,
Ise küsisid ja ise ka vastasid.
Põhjamudast leiadki just sellised autod, millel ilma ette hoiatamata just need samad turbod, kastid, õhkpadjad jne otsa saavad (mis muidugi ei tähenda, et pealt vesirooside vahelt korralikke leiab, mis sõidaks kuni pensionini).
Odavama otsa D3'del võib esineda palju just selliseid lolle elektrivigu a'la, et istmed ei liigu, kliima ei tööta, mmi ekraan jms, mis tegelikult kõik põhjaliku kontrolliga ilmsiks tuleb (D3 on piisavalt tark auto ja ütleb ka ise ilusti ära mis teda vaevab), seega...
Vali välja, mine kohale ja kontrolli,
sest kes ei riski, see autoga koju ei sõida ;) :D
JoonasJJ

 postitati 19.04.19 20:06
Tere, jälle mina.

Seekord tuli selline "hea" mõte, et võiks osta endale Inglismaalt D3'e koju sõitmiseks. Raha eriti ei ole, aga hirmsasti sügeleb praegu ning valikut ka nagu on.

Olen targematelt "kivinõidadelt" juba nõu küsinud 4.0TDI kohta ja sealt soovitati kohe eemale hoida. Kui kellegil on pikemaajalist omamiskogemust, siis palun jagage, et kas tõesti on asi nii halb.
3.0TDI'sid on ka valikus, aga 4.0'ide valik on parem. Vabalthingavat bensiini-V8't ei taha, sest mis pinget see mulle pakkuma peaks peale C5 RS6'te, kuigi üks hea väide "kivinõidadel" oli, et võib-olla ihaldusväärsem reliikvia ühel heal päeval.

Juttu "pihustid-turbod-ketipingutid-käigukast-õhkvedrustus" pole vaja rääkida, sest need on A&O teadmised üldse sellise plaani puhul. Huvitaks endiste ja praeguste omanike kogemused, et mis ls'i peal millised asjad otsa hakkasid saama vms. sel teemal, ühesõnaga - omamiskogemused. C6 A6 pealt kogemus käigukasti ja turboga on olemas, et pidu saab otsa ilma ette hoiatamata.

Jagage kogemusi.

Parimat,
Hundipoeg Sulo

NB! Kes turgu tahab uurida, siis eBay.co.uk ja Gumtree.com otsing "audi a8". Eelarve on 2000£ + kui palju selle peale kulutada raatsin.
Jutt siis ikka tõsisest mudas sobramisest.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 66.4% - SQL: 33.6%]