Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
prj

 postitati 22.09.23 21:29
DCC teebki imet. Meil Cupra Born 19" veljega DCC-ga. Isegi 20" oli ok DCC-ga.
Ilma oli väga ebameeldiv meie teedel.
margus

 postitati 22.09.23 12:54
Tsitaat:
Algselt postitas: Clnl
Oma B9 S-line masinal 20” rattad all, väga hea sõita. Eelmine auto oli passat B8 18” ratastega ja pigem ei ole mingit vahet. Mõlemal DCC.


Tundub, et DCC teeb imet!

Ise sõidan 19" ratastega ning alla coiloverid ja ausalt öeldes on pisut liiga kõva. Suure tõenäosusega on orig. S-line vedrustusega sarnane teema ning pigem rahuliku sõidufiilingut sealt ei tule.
Optimaalne oleks ehk 18" ja standard vedrustus - nii näeb peaegu hea välja ja sõites ei pea pool pakki nätsu suhu pistma :P
Clnl

 postitati 21.09.23 20:59
Oma B9 S-line masinal 20” rattad all, väga hea sõita. Eelmine auto oli passat B8 18” ratastega ja pigem ei ole mingit vahet. Mõlemal DCC.
siLc

 postitati 21.08.23 14:42
Tsitaat:
Algselt postitas: margus
Tsitaat:
Algselt postitas: siLc
Kes tahab A4 B9.5 proovida, siis Boltil on ju sellised rendikad võtta. Need on 245/40/18 rehvimõõduga. Kui proovisin ühte, siis ei tundunud küll ülemäära põrutav.

Kommentaariks sellele, et A4 B9/9.5 pole puutetundlike kliimanuppudega, siis tegu on ikkagi 2016 välja tulnud mudeliga, kus see veel levinud polnud. Küll järglasel tuleb sarnaselt A6 C8-le puutetundlik kliima(ekraan) :P


Defineeri veidi lähemalt seda puutetundlike kliimanuppude teemat. Kas see võib ka erineda süsteemist stiilis tavaline kliima vs 3-tsooniline?

Mu enda autol on 3-tsooniga 2017, nupud puutetundlikud ( kui näpu peale libistad, siis näitab selle nupu funktsiooni ekraanil ), kuid aktiveerimiseks pead nuppu ikka ka füüsiliselt vajutama.

Vedrustuse kohta ma hetkel õiget kommentaari öelda ei oska - on 19" rattad ning on standard S-line asemele pandud coilide komplekt, mis pigem liiga madalaks kruvitud. Ehk mõne aja pärast kui tõesti ära väsitab, saab mõelda kas tagasi originaali peale ( eeldusel, et võib olla pehmem ) või siis lihtsalt coilid kõrgemaks keerata

Puutetundlike nuppude osas mõtlesin ikka seda, et mingi funktsiooni kasutamiseks PEAB vajutama puutetundlikule nupule st. füüsiline lüliti puudub. Tagantjärgi mõeldes, siis need Bolti autod olid ka 3-tsooni kliimaga ja toimetas nii nagu kirjeldasite.

Tavalisel kliimapaneelil ei tundu sellist asja olema.
margus

 postitati 21.08.23 07:02
Tsitaat:
Algselt postitas: siLc
Kes tahab A4 B9.5 proovida, siis Boltil on ju sellised rendikad võtta. Need on 245/40/18 rehvimõõduga. Kui proovisin ühte, siis ei tundunud küll ülemäära põrutav.

Kommentaariks sellele, et A4 B9/9.5 pole puutetundlike kliimanuppudega, siis tegu on ikkagi 2016 välja tulnud mudeliga, kus see veel levinud polnud. Küll järglasel tuleb sarnaselt A6 C8-le puutetundlik kliima(ekraan) :P


Defineeri veidi lähemalt seda puutetundlike kliimanuppude teemat. Kas see võib ka erineda süsteemist stiilis tavaline kliima vs 3-tsooniline?

Mu enda autol on 3-tsooniga 2017, nupud puutetundlikud ( kui näpu peale libistad, siis näitab selle nupu funktsiooni ekraanil ), kuid aktiveerimiseks pead nuppu ikka ka füüsiliselt vajutama.

Vedrustuse kohta ma hetkel õiget kommentaari öelda ei oska - on 19" rattad ning on standard S-line asemele pandud coilide komplekt, mis pigem liiga madalaks kruvitud. Ehk mõne aja pärast kui tõesti ära väsitab, saab mõelda kas tagasi originaali peale ( eeldusel, et võib olla pehmem ) või siis lihtsalt coilid kõrgemaks keerata
siLc

 postitati 17.08.23 17:41
Kes tahab A4 B9.5 proovida, siis Boltil on ju sellised rendikad võtta. Need on 245/40/18 rehvimõõduga. Kui proovisin ühte, siis ei tundunud küll ülemäära põrutav.

Kommentaariks sellele, et A4 B9/9.5 pole puutetundlike kliimanuppudega, siis tegu on ikkagi 2016 välja tulnud mudeliga, kus see veel levinud polnud. Küll järglasel tuleb sarnaselt A6 C8-le puutetundlik kliima(ekraan) :P
Ott_S

 postitati 17.08.23 07:34
Tsitaat:
Algselt postitas: Ott_S
Rihma vahetuse välp on minu teadmist mööda 210k km. Hindade kohta suurt öelda ei oska et kas suured või väikesed. Endal käsil nüüd kolmas B9 ja kõik olnud 2.0TDI mootorid ja Quattro.
Esimesel ei teinud pea midagi peale õlivahetuse, see on klaasmajas suurusjärk 300.- ja minu käes oli see läbisõidu vahemikus 111k - 150k.
Teisel oli kõik sama, ka läbisõit. Õlid filtrid ja arved 300.- tuuris. Nüüd kolmas B9 Allroad on mul olnud novembrist, ostu hetkel LS 58k. Tuli teha 60k hooldus mis sisaldas kk õli vahetust, pidurivedelik ja mingid filtrid, jälle 300 tuuris. Nüüd LS pea 80k, selle aja jooksul tehtud 1 õlivahetus ja nüüd tuleb mingi Inspection teha, selle hinna saan teada järgmine nädal kui tehtud. 70k peal vahetasin kõik kettad/klotsid. Selle tegin Forssis ja maksumus ca 1k EUR.
Vigadest niipalju et esimesel polnud ühtegi, teisel lõpetas koostöö kliima. Arvasin et süsteem tühi aga ei, siiski 21. sajand. Tehti softi uuendus ja korras.
Nüüd on veaks hetkel autol et püsikas ei tööta, distantsi hoidev. Samuti ei tööta pre-sense sellega seoses. Selle põhjust ei tea ja saan ka järgmine nädal teada kui remonti läheb.


Nüüd siis tehtud hooldus(80k) ja püsikas ka korras, vajas lihtsalt kalibreerimist, seekord tuli siis arveks ca 200.-
anduke88

 postitati 03.08.23 17:21
Kui samasugused 19" veljed-rehvid all, ma ei valiks S-line versiooni isegi siis kui keegi mulle peale maksaks selle eest.

Ma arvan, et ainus variant, mis sobib suure veljega, on see, kui masinal on DCC. See võiks Tallinna tänavad 19" velgedega siledamaks küll triikida.

Kui saaks proovida, seda täitsa tahaks katsetada. :cool:

Aga jah, jääb hetkel märk maha vedrustuse-velgede-rehvide osas teistele, kes sellist autot omale osta tahavad.
twistY

 postitati 03.08.23 14:49
Ma järeldaks seda, et kui tahad ilusat suure veljega autot siis tuleb DCC valida ja comfort-iga sõita kogu aeg.
16" või isegi 17" velg nii uue auto all on ikka räige esteetikareeglite rikkumine.

https://img12.img-bcg.eu/auto24/560/949/175245949.jpg

Märkus moderaatorilt: Muutsin pildid lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!
margus

 postitati 03.08.23 13:28
Tsitaat:
Algselt postitas: anduke88
Sain siin pea kuu aega proovida asendusmasinana 23 aasta A4-ja.

Mulle ei meeldinud paar asja mis välja toon:
- Autol ei olnud S-line pakett ehk tavaline vedrustus ja tulemuseks üpris põrutav, kõva ja ebameeldiv sõit. Kuigi, autol olid all 19" veljed Pirelli 245/35R19 suvekatega.
...
Kes endale ostab, ei soovita 19" rehve.


Kas siit võib eeldada, et S-line sportlikuma vedrutusega on sõit veelgi hullem, põrutavam ja ebameeldivam?
anduke88

 postitati 03.08.23 12:27
Sain siin pea kuu aega proovida asendusmasinana 23 aasta A4-ja.

Üldmulje - väga viisakas masin, mõnus, vaikne. Meeldis. Audi ohutuspakett (max lisad selles osas) töötab jätkuvalt suurepäraselt. Hoia vaid roolist kinni, näita suunda ja ülejäänud teeb auto ise.
Matrix-led esituledega lausa lust pimedamas sõita. Suunda näidates hea, kui teeb kõrvaloleva raja ka valgeks (kiirendus-aeglustusrada näiteks)(kuna pimedasõitu oli vähe, jäi selgusetuks, kas need tuled joonistavad mingeid tähiseid-märke vahepeal sõidurajale ette asfaltile? Või see taaskord töötab kohati ehk ilusal euromärkidega teel töötab, külavaheteel ei tee midagi). Mugavad täisel.nahk istmed. Kaamerate kvaliteet ka igati ok. Kliimaplokk ratastega + digitaalne näit sees = väga hea Audi, et ei ole selle puutetundliku jama peale läinud. Täpsustan et sellel variandil siis kliima osa nuppudega ja suur keskekraan keskmiste ventikate kohal püsti. Mingitel versioonidel on ekraan ventikate all + lisa ekraan käigukangi juures.
Rooli tagune osa siis täisdigitaalne ekraaniga.

Mudeliks oli A4 40TFSI Q ehk 2.0 bensukas ja 150 kw ning automaatkastiga. Edasi astus hästi, kuid Tallinna linnakulu kippus kompuutri järgi olema 8-10 vahel. Pigem enamuse ajast 9,5 sajale. Long term mälu oli autol 9,0 ja seda siis viimase läbitud 4000 km peale, mis autol kellal ees oli. Samas, ametlik wltp oli mälu järgi 7,0
Mulle tundus, et oli varustustase advanced.
Huvitav oli see, et linnas 53 kellal sõites, hoidis auto sees enamuse ajast 4. käiku. Võiks ju kõrgema käiguga liikuda?

Mulle ei meeldinud paar asja mis välja toon:
- Autol ei olnud S-line pakett ehk tavaline vedrustus ja tulemuseks üpris põrutav, kõva ja ebameeldiv sõit. Kuigi, autol olid all 19" veljed Pirelli 245/35R19 suvekatega.
- liiga suur kütusekulu. Enamuse ajast Tallinna linnas kell 7:30 liikumine ja 17:00 paiku ja suunaks selline osa, kus on ummikus veidi seismist, aga mitte nii et 30 minutiga liigud vaid 1 kvartali edasi (nagu südalinnas hetkel).
- raudselt saab menüüst seda maha kuskilt võtta, aga tüütu oli suurel keskekraanil millegi otsimine-toimetamine kus nupule vajutades auto kinnitas valiku mingi klõksuga (heli tuli kelladeplokist) valiku - no see klõksumine hakkas ajudele.
- kas ma sättisin tooli liiga alla, aga parempoolne välispeegel, selle klaasil jäi minul umbes 1 cm jagu aluäärt uksepolstri taha peitu. Aga noh, ju ei pea toolis vastu maad istuma siis.

Kui oleks väiksem rehv all, oleks sõit arvatavasti mugavam. Astus edasi hästi. Q süsteemi polnud võimalik proovida. Laias laastus siiski meeldis ja võib rahule jääda, aga rahule ei jää selle suure kütusekuluga.
Kes endale ostab, ei soovita 19" rehve.
siLc

 postitati 01.08.23 17:03
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: siLc
ZF 8HP kast on Euroopa turu B9-l ainult 3.0 TDI 200kW mootoriga.

Ei vasta tõele, S4 ja RS4 on ka mõlemad ZF8HP.

Ups, need mudelid läksid meelest :D
prj

 postitati 01.08.23 15:16
Tsitaat:
Algselt postitas: siLc
ZF 8HP kast on Euroopa turu B9-l ainult 3.0 TDI 200kW mootoriga.

Ei vasta tõele, S4 ja RS4 on ka mõlemad ZF8HP.
Ott_S

 postitati 01.08.23 07:08
Rihma vahetuse välp on minu teadmist mööda 210k km. Hindade kohta suurt öelda ei oska et kas suured või väikesed. Endal käsil nüüd kolmas B9 ja kõik olnud 2.0TDI mootorid ja Quattro.
Esimesel ei teinud pea midagi peale õlivahetuse, see on klaasmajas suurusjärk 300.- ja minu käes oli see läbisõidu vahemikus 111k - 150k.
Teisel oli kõik sama, ka läbisõit. Õlid filtrid ja arved 300.- tuuris. Nüüd kolmas B9 Allroad on mul olnud novembrist, ostu hetkel LS 58k. Tuli teha 60k hooldus mis sisaldas kk õli vahetust, pidurivedelik ja mingid filtrid, jälle 300 tuuris. Nüüd LS pea 80k, selle aja jooksul tehtud 1 õlivahetus ja nüüd tuleb mingi Inspection teha, selle hinna saan teada järgmine nädal kui tehtud. 70k peal vahetasin kõik kettad/klotsid. Selle tegin Forssis ja maksumus ca 1k EUR.
Vigadest niipalju et esimesel polnud ühtegi, teisel lõpetas koostöö kliima. Arvasin et süsteem tühi aga ei, siiski 21. sajand. Tehti softi uuendus ja korras.
Nüüd on veaks hetkel autol et püsikas ei tööta, distantsi hoidev. Samuti ei tööta pre-sense sellega seoses. Selle põhjust ei tea ja saan ka järgmine nädal teada kui remonti läheb.
siLc

 postitati 31.07.23 15:59
Tsitaat:
Algselt postitas: margus
KAs, mis ja kuivõrd kattub B9 puhul B8/B8.5-ga? Nt mootorid ja kastid? Viimaste puhul eelkõige jutud ja mured B8/B8.5 puhul S-tronicutega võrdluses B9-ga? Kusagilt jäänud kõrva jutt, et B9 puhul on nt 2.0TDI Quattro saadaval nii S-tronic kui tiptronic'u variandiga ning kuidas siin paremini orienteeruda?

Teatav kattuvus on hilise B8.5 ja varajase B9 vahel sama generatsiooni EA288 diiselmootorites ja EA888 Gen3 bensiinimootorites. See kusjuures ei tähenda, et igal müügis oleval B8.5-l on kindlasti uuemad mootorid peal - Eesti registris autol tuleks MNT päringust vaadata mis on märgitud mootori mudeliks. B8 on vanemad EA189 diiselmootorid ja EA888 Gen2 bensiinimootorid.

B8/B8.5 S-tronic on problemaatiline DL501. B9 kasutab uuemat DL382. ZF 8HP kast on Euroopa turu B9-l ainult 3.0 TDI 200kW mootoriga. B9.5 hetkel ei arvestanud sisse.
margus

 postitati 31.07.23 13:09
KAs, mis ja kuivõrd kattub B9 puhul B8/B8.5-ga? Nt mootorid ja kastid? Viimaste puhul eelkõige jutud ja mured B8/B8.5 puhul S-tronicutega võrdluses B9-ga? Kusagilt jäänud kõrva jutt, et B9 puhul on nt 2.0TDI Quattro saadaval nii S-tronic kui tiptronic'u variandiga ning kuidas siin paremini orienteeruda?

Ning suuremad hooldused nagu nt hammasrihm - kas nende välp 120/180/240tKm või midagi muud?
Eriti hea kui keegi oskab välja tuua ka ametlike hoolduste hinnaklasside suurusjärgud
kagemusha

 postitati 11.08.22 06:55
Mida arvata sellest sõidukist? Hinda on ikka päris kõvasti alla lastud...

https://www.auto24.ee/soidukid/3672371

Ja kas ka esinduses müüdavat autot tasuks vaatama minna koos mõne pädeva, kuid erapooletu spetsialistiga?
Typhome

 postitati 28.06.22 23:00
Neid B8 2.0TFSI probleeme B9-l ei tohiks esineda. Perekonnas on ka kasutuses B9 2.0TFSI atm kastiga, on täitsa hea valik, samamoodi EE ajalooga ja alla 40k km läbisõit. Hind oli ca 25k ringis, praegu on kõik hinnad tõusnud. Ostueelset kontrolli tuleks kindlasti lasta teha nt Audi esinduses.
fenchu

 postitati 28.06.22 22:14
Mida võiks B9 ostu puhul silmas pidada? Huvi pakuks eelkõige 2.0 TFSI, kuid neid liigub võrreldes diislitega vähe. Või kas peaks siiski eelistama diislit (arvestades probleeme B8 2.0 TFSI mootoriga)?

Mida võiks arvata järgneva sõiduki kohta? Pigem kallimavõitu ja olnud pikalt müügis, kuid EE ajalooga ja vähe sõitnud.

https://www.auto24.ee/soidukid/3626360
siLc

 postitati 26.07.18 15:30
ETKA järgi saab täiendada...

Mootorid:

2.0 TFSI 125kW 05.18-... CVLA
2.0 TFSI 140kW 07.18-... DKNA
3.0 TDI 170kW 07.18-... DCPE
3.0 TDI 210kW 07.18-... DCPC

Kes vähegi venekeelt oskab, saab siit hea ülevaate -> http://vwts.ru/pps/pps_644_audi_a4_8w_vvedenie_rus.pdf
anduke88

 postitati 26.07.18 12:00
Hetkel tootmises olev B9 mudel on ka siit foorumist puudu

Audi A4/S4/RS4 B9 (Typ 8W; 2016–tänaseni) on tootmise aastad. RS4 tootmine alates 2018 aastast

Kere:
Sedaan
Avant (universaal)
Allroad

Mootorid on järgmised (varuosa kataloogide põhjal):
    Bensiin:
    1.4TFSI 110kw 08.15-... CVNA
    2.0 TFSI g-tron 125kW 05.18-... CVLA (CNG maagaasi auto, toodetakse 11.16-...CVLA)
    2.0TFSI 140kw 05.15-... DBPA, CVKB, DEMA
    2.0 TFSI 140kW 07.18-... DKNA
    2.0TFSI 183kw 11.15-... CYRC
    2.0TFSI 185kw 05.15-...DDWA, CYRB, CYMC
    S4 3.0 260kw 05.16-...CWGD
    RS4 2.9 331kw 10.17-...DECA

    Diisel:
    2.0TDI 90 kw 05.16-...DEUC
    2.0TDI 100kw 05.15-...DEUB
    2.0TDI 110kw 05.15-...DEUA, CZHA
    2.0TDI 120kw 09.16-...DETB
    2.0TDI 140kw 05.15-...DESA, DETA, DFVA
    3.0TDI 160kw 09.15-... CSWB
    3.0TDI 170kW 07.18-... DCPE
    3.0TDI 200kw 05.15-... CRTC
    3.0TDI 210kW 07.18-... DCPC


Kastid:
manuaal
automaat

Eesti jooksev avalikult kättesaadav AUDI.ee hinnakiri asub siin, kus lihtsalt loetav ka varustus ning varustuse koodid:
A4: http://www.audi.ee/dam/nemo/ee/Hinnakirjad/Audi%20A4%20Lim%20&%20A4%20Avant%20(B9)_mudelid,%20standard-%20ja%20lisavarustus_2017 0110_MY%6017.pdf
S4: http://www.audi.ee/dam/nemo/ee/Hinnakirjad/Audi%20S4%20Lim%20&%20S4%20Avant%20(B9)_mudelid,%20standard-%20ja%20lisavarustus_2017 0112_MY%6017.pdf
RS4: http://www.audi.ee/dam/nemo/ee/Hinnakirjad/Hinnakirjad2018/Audi%20RS%204%20Avant%20(B9)_mudel,%20standard-%20ja%20lisavarustus_20180 212_MY%6018.pdf



Eks seda teemat saab täiendada jooksvalt.
-e-
Täiendasin mootorite osa kasutaja siLc info põhjal.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 84.2% - SQL: 15.8%]